amdr
Legacy Member
Twas voor hem rood, ma 'smorges is da hier eel druk op de bredabaan eseatboy zei:Was't voor u rood of voor hen rood, want 95% van den tijd is't wel de fietser die door het rood rijdt.
En dan zitte die overal tusse te foefele en kzat volgens em in zenne doden hoek...
Mja, hij heeft men fietskoste + ziekenhuis koste betaald, ben er overt algemeen nog goe vanaf gekome, juist een hersenschudding


.
