Archief - Legale snelheid maar gestopt...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simpele duif

Legacy Member
Hyperinsomnia zei:
majam, als ze controleren houden ze wel iedereen tegen hé. Wat nog origineel is, (uizicht dan wel) is er een lichtje ondersteken (neon, LED of dergelijke). Had ik zelf een iets mooiere scooter zou ik da nog doen :)

'k Weet wel nie zeker of da legaal is :p

ja dan hebt ge een hele kerstboom :ironic:

simpele duif

Legacy Member
Shorty87 zei:
kem een vraagske

als ge uw b-klasse opdrijft tot bijvoorbeeld 60km/u dan is hij eigenlijk geen brommer niemeer maar moto, en je krijgt 1000 euro boete omdat je geen motoverzekering hebt maar brommerverzekering.

als ik nu mijn brommer a-klasse zou opdrijven tot 50 per uur en deze is ingeschreven voor brommerverzekering kan in dan nog een boete krijgen voor de verzekering? want tis maar vanaf 54km peruur dattem moto word. dan zou ik toch alleen maar boete moeten hebben voor het niet-hebben van rijbewijs eh?

idd

maar weet wel dat ge 100% te snel gaat e
en daar kunnen ze echt niet mee lachen

Hyperinsomnia

Legacy Member
simpele duif zei:
ja dan hebt ge een hele kerstboom :ironic:
ahum? Ge steekt da wel half in uw moterblok, zodat ge alleen het licht ziet... En wie zegt dat ge daar 100 lampjes moet hangen?

simpele duif

Legacy Member
sry maar in mijn buurt vinden ze u dan een beetje "stoer" ( in de slechte betekenis)

kvint et daarentegen wel mooi,als je de juiste kleur kiest :)
en het is trouwens ook illegaal en gaat rap stuk

Fr@gsta

Legacy Member
Elk op verkeerslicht lijkend (rood,groen,oranje) licht is verboden bij de wet :) Als bijkomende wel te verstaan, uw stoplichten zijn rood maar daarom ni illegaal :p Dat zei die flik uit die serie op VT4.

Blauw is dus een optie.

simpele duif

Legacy Member
toch is dat verboden
heel zeker
net als meer dan 10 % van uw brommer in chrome zetten

amdr

Legacy Member
Weet er eigelijk iemand of er echt veel snelheids verlies is als ge deze setup hebt maar dan met u std uitlaat?
Code:
31-7559 	47mm Cilinder Malossi MHR		236.95	1	236.95 
18DE21 		Carb Dellorto PHBG 21 DS 2632 MH tule	65.95	1	65.95 	
51-11287 	Vario-Multivar Malossi MHR		87.95	1	87.95 	
04-2412K0 	Luchtfilter Malossi Chrome		18.95	1	18.95 	
52-7643 	Delta Clutch Malossi MHR		84.95	1	84.95 	
61-7210 	V-snaar Malossi				28.95	1	28.95 	
28YA18 		kickpedaal alu Yamaha chroom		13.95	1	13.95 	
29-7043R 	Drukveer koppeling Malossi Racing	5.95	1	5.95 	
27-7441C 	Membraan Malossi vertikaal Hyperreed	39.95	1	39.95 
263913          Krukas Doppler MV	                91.95	1	91.95 	
07HV80          Naaldlager Minarelli	                4.95	1	4.95

rooz

Legacy Member
amdr zei:
Weet er eigelijk iemand of er echt veel snelheids verlies is als ge deze setup hebt maar dan met u std uitlaat?
Code:
31-7559 	47mm Cilinder Malossi MHR		236.95	1	236.95 
18DE21 		Carb Dellorto PHBG 21 DS 2632 MH tule	65.95	1	65.95 	
51-11287 	Vario-Multivar Malossi MHR		87.95	1	87.95 	
04-2412K0 	Luchtfilter Malossi Chrome		18.95	1	18.95 	
52-7643 	Delta Clutch Malossi MHR		84.95	1	84.95 	
61-7210 	V-snaar Malossi				28.95	1	28.95 	
28YA18 		kickpedaal alu Yamaha chroom		13.95	1	13.95 	
29-7043R 	Drukveer koppeling Malossi Racing	5.95	1	5.95 	
27-7441C 	Membraan Malossi vertikaal Hyperreed	39.95	1	39.95 
263913          Krukas Doppler MV	                91.95	1	91.95 	
07HV80          Naaldlager Minarelli	                4.95	1	4.95
waarom zou ge da kopen als ge met std uitlaat rijd :p
Das precies een porsche kopen en laten begrenzen op 120

amdr

Legacy Member
rooz zei:
waarom zou ge da kopen als ge met std uitlaat rijd :p
Das precies een porsche kopen en laten begrenzen op 120
Een uitlaat valt op en deze dinge zitte in motor dus vallen niet op :)

DBK

Legacy Member
amdr zei:
Weet er eigelijk iemand of er echt veel snelheids verlies is als ge deze setup hebt maar dan met u std uitlaat?
Code:
 31-7559 	47mm Cilinder Malossi MHR		236.95	1	236.95 
18DE21 		Carb Dellorto PHBG 21 DS 2632 MH tule	65.95	1	65.95 	 
51-11287 	Vario-Multivar Malossi MHR		87.95	1	87.95 	 
04-2412K0 	Luchtfilter Malossi Chrome		18.95	1	18.95 	 
52-7643 	Delta Clutch Malossi MHR		84.95	1	84.95 	 
61-7210 	V-snaar Malossi				28.95	1	28.95 	 
28YA18 		kickpedaal alu Yamaha chroom		13.95	1	13.95 	 
29-7043R 	Drukveer koppeling Malossi Racing	5.95	1	5.95 	 
27-7441C 	Membraan Malossi vertikaal Hyperreed	39.95	1	39.95 
263913 Krukas Doppler MV	 91.95	1	91.95 	 
07HV80 Naaldlager Minarelli	 4.95	1	4.95
ik verklaar u zot. das gewoon dom wa ge dan doet.

amdr

Legacy Member
rooz zei:
Steek daar nog ne MHR uitlaat onder en ge sjeesed 120 :p
Maar als de flikke een krulpijp zien en ze wille ambetant doen... dan bent ge ferm gejost op de rollekes ;)

amdr

Legacy Member
DBK zei:
ik verklaar u zot. das gewoon dom wa ge dan doet.
Een brommerke heb ik al altijd gewilt en nu ik er de kans voor krijg, waarom dan niet ineens goed doen? :woohoo:

Darth-Falcon

Legacy Member
brommer zede kwijt + serieus boetes, t zijn er eigelijk meerdere, oa geen rijbewijs voor moto, sneller dan 45 word gezien als moto, geen verzekering, ga zo ma door.

ken iemand die ze gepakt hebben, reed zonder helm, brommer reed 95, geen rijbewijs, geen verzekering, 150.000 fr boete en mag voor zen 21ste nie me nen auto rijden

rooz

Legacy Member
amdr zei:
Maar als de flikke een krulpijp zien en ze wille ambetant doen... dan bent ge ferm gejost op de rollekes ;)
Ze houden normaal elke scooter tegen, dus veel zal het nie helpen :)

amdr

Legacy Member
DBK zei:
die luchtfilter valt ook op dan hé, geluid en uiterlijk :p
Door een luchtfilter gade al dan niet sneller gaan e? Ge hebt gewoon beetje meer trekkracht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan