SilentSpring
Legacy Member
mijn kookkunsten beperken zich tot nen omelet (aldaniet met worstjes in schijvekes erin gebakken), nen spiegelei en gekookt ei gaat ook nog.
Verder enkel frieten en frikandellen enzo.
Allez, patatten, groeten en vlees zou'k ook wel kunnen klaarmaken, maar ik weet gewoon niet hoelang uw groenten bijvoorbeeld moeten opstaan en dergelijke dingen.
Voor de rest kook ik niet, enkel als'k alleen thuis ben zou ik ees nen eike durven bakken, that's it
Verder enkel frieten en frikandellen enzo.
Allez, patatten, groeten en vlees zou'k ook wel kunnen klaarmaken, maar ik weet gewoon niet hoelang uw groenten bijvoorbeeld moeten opstaan en dergelijke dingen.
Voor de rest kook ik niet, enkel als'k alleen thuis ben zou ik ees nen eike durven bakken, that's it

...1 keer zelfs geprobeerd om de "men" (de "slierten") zelf te maken, maar dat is het al helemaal niet waard... (of maakt ge instant ramen? 
btw: je kan het gewoon niet ontkennen dat de meisjes de dag van vandaag in het algemeen geen zak geven om koken. Ik ben zeker geen fan van de "goeien ouwen tijd", maar dat is gewoon een prachtige kwaliteit die de vrouw van vroeger bijna altijd had, en nu ist zo precies van "oh ok de man mag ook meehelpen in het huishouden 


