$T@CkDuMP
Legacy Member
Mijn ouders hebben weinig tijd om te koken, mijn vader heeft dubbel werk en mijn moeder ook. Bijgevolg is hier dikwijls geen tijd om gezond te eten. De laatste maanden begint alsmaar meer dievriesvoeding binnen te komen om er snel vanaf te zijn. Ik herinner mij dat dit vroeger helemaal niet het geval was (toen mijn moeder maar 1 job had). Toen maakte zij ook dikwijls soep. De laatste weken ben ik beginnen meehelpen, omdat het toch ook belangerijk is dat een man zijn weg weet in de keuken. In het begin keek ik zo wa toe en neemt ge dingen over, maar de laatste tijd ben ik eigenlijk zelf alles aan het klaarmaken. Ik doe zelfs bijna al de boodschappen en maak dan ook klaar waar ik zin in heb. Ze vinden het hier allemaal lekker en ik steek er wat van op, maar ik merk wel dat er veel bij komt kijken en een pak tijd in kruipt. Zeker als ge naast het hoofdgerecht ook nog soep wilt maken en een dessert.
Mijn vraag aan de heren onder jullie: zijn er nog actieve jonge kerels in vlaanderen?
Ik merkte in de laatste jaren van het middelbaar dat vele meisjes bij wijze van spreken zelfs geen ei konden bakken,
zijn de Telenet-meiden ook zo? Of kunnen jullie zorgen dat er liefde in de maag komt?
Deel gerust meningen, tips, recepten,...het komt ons allen ten goede
Zolang ik hier niet moet kuisen en de was doen vind ik het allemaal ok
Greetz
Mijn vraag aan de heren onder jullie: zijn er nog actieve jonge kerels in vlaanderen?
Ik merkte in de laatste jaren van het middelbaar dat vele meisjes bij wijze van spreken zelfs geen ei konden bakken,
zijn de Telenet-meiden ook zo? Of kunnen jullie zorgen dat er liefde in de maag komt?
Deel gerust meningen, tips, recepten,...het komt ons allen ten goede
Zolang ik hier niet moet kuisen en de was doen vind ik het allemaal ok
Greetz

)


