Babs
Legacy Member
Ik heb basiskennis koken. Het enige da ik echt moet kunnen om mijn leven door te komen is pasta maken ^^
Tis moeilijk om met mijn vriend te koken, want door de afstand verschilt ook de manier van eten (hij eet graag goed gekruid of pikant terwijl ik het altijd mild wil hebben) dus moeten we altijd een gulder middenweg vinden, of aparte pottekes maken.
Kzou in principe es mijn mama haar eten moeten leren maken. Als ik dan al es alleen thuis ben kan ik lekkerder eten.
Tis moeilijk om met mijn vriend te koken, want door de afstand verschilt ook de manier van eten (hij eet graag goed gekruid of pikant terwijl ik het altijd mild wil hebben) dus moeten we altijd een gulder middenweg vinden, of aparte pottekes maken.
Kzou in principe es mijn mama haar eten moeten leren maken. Als ik dan al es alleen thuis ben kan ik lekkerder eten.

.



)