Archief - Koken en "de moderne man"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
SMa zei:
en als ik kook is het meestal spaghetti voor de rest van de week :p
(opwarmen in de microgolf)

... had ik maar een afwasmachine
kzal me es een vriendin moeten zoeken ;):D

Ik ken iemand op kot die uit een catalogus een au pair meisje heeft gezocht voor de kotklusjes :p.

Bontus

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
nen kebab is dan ook dikken boecht voor uw gestel en het is sowieso niet gezond om dat geregeld te eten...en ja, ik zou het ook elke dag kunnen eten, maar een goei soepke en een deftig hoofdgerecht met veel groenten voelt véééééél beter aan dan nen vettigen kebab...ik behou mij daarvan tot de momenten dat ik dronken ben of niet kan koken, dan smaakt het deste beter :D

ah ja dermee da ik zeg om de 10 dagen eh, voor de rest eet ik redelijk gezond.
afwisselen met ongezonde troep is volgens mij trouwens het beste om da gestel in conditie te houden.

SMa

Legacy Member
russian zei:
Ik ken iemand op kot die uit een catalogus een au pair meisje heeft gezocht voor de kotklusjes :p.
:rofl:
ze mag dan ook meteen eens dweilen!

kost da veel? het moet in mijn weekbudget passen he :)

Lon$daLe

Legacy Member
kmaak alles zelf van ne simpele aardappel/vlees/groenten maaltijd tot spaghetti , macaroni met kaassaus en van da

tuurlijk dingen als ree filet met jagersaus en aardappelpuree met bieslook en van die chicha gerechten onthou ik mij , kvind dak al genoeg zelf kan maken :p

Bontus

Legacy Member
Trouwens voor de studenten in Gent, als ge op maandag naar beenhouwerij Gorré gaat (kortrijksesteenweg) dan is het vlees aan 50% (want ze zijn dinsdag en woensdag gesloten)!
Ideaal om uw vleesgerechten te rechtvaardigen voor uw budget.

sneax

Legacy Member
ik kook graag en kook voor mijn ouders - ik vind van mezelf niet dat ik speciaal goed kan koken, beter dan de meeste leeftijdsgenoten maar daarom kunt ge nog ni goe koken eh

maar tis wel altijd lekker :)

russian

Legacy Member
SMa zei:
:rofl:
ze mag dan ook meteen eens dweilen!

kost da veel? het moet in mijn weekbudget passen he :)

Je betaalt haar enkel het verblijf eh (dus dat ze op je kot mag resideren in ruil voor klusjes ;)).

EternalSilence

Legacy Member
russian zei:
Je betaalt haar enkel het verblijf eh (dus dat ze op je kot mag resideren in ruil voor klusjes ;)).

wooow.
dan hebde nog iemand om mee te 'spelen' s'avonds ..

al die voordelen :love:

ik ga mij ook een mooi au-pair meisje aanschaffen.
big bussines

SMa

Legacy Member
kzal er mij meer dan 1 aanschaffen en voor 't raam zetten in haar weinige vrije tijd :p

waar vinden we die catalogus? :D

russian

Legacy Member
Hehe... Ik kan jullie het adres van de jongen in kwestie PM'en, maar voorlopig proberen de thread on-topic te houden (zelf wel m'n duit in het zakje gedaan :$).

$T@CkDuMP

Legacy Member
er komt heel veel reactie van de jonge kerels onder ons, en dat is heel positief...we mogen er fier over zijn dat we het leren, want nu dat de trend is om als beide partners te werken en dankzij het shoppings/chichi-fenomeen kunnen we het goed gebruiken :D

Bontus

Legacy Member
GMotha zei:
... De man/vrouw die kookt is de baas van de keuken.
Jup hier volg ik u wel in maar anderzijds wil ik nie persé daar de grote baas zijn, maar wel een paar keer per week. En dan zullen er géén champignons te vinden zijn.
Het is toch het leukste als man & vrouw beide kunnen koken, ge kunt elkaar aanvullen en desnoods kunt ge bij gebrek aan inspiratie elkaar afwisselen.

Arifiene

Legacy Member
Als mijn ouders op reis zijn kook ik zelf. Beste vriendin haar ouders hadden vroeger een restaurant, daar hebbek dus veel gezien/geleerd. Als je geen ingewikkelde dingen gaat doen is koken niet zo moeilijk :).

bludgeoned

Legacy Member
Doom Dragon zei:
gevolg: den oudsten hier mocht gaan koken voor de rest vant gezin, aangezien mijn vader maar 1 arm heeft (door motor accident op zijn 18de)
kan die dus wel degelijk geen ei koken (aangezien hij da ei nie kan breken :p)
Ik breek mijn eieren toch altijd met een hand hoor :)

Emu

Legacy Member
Ik kook al regelmatig vanaf mijn 12jaar, vanaf mijn 18 kook ik bijna dagelijks, nu dus al meer dan 10 jaar kookervaring :) En ik kan dus goed koken laat het ons maar zeggen zoals het is :p

Het feit dat vele meisjes in het middelbaar geen ei meer kunnen bakken is toch een fenomeen dat al 10-15jaar bestaat hoor, het is dus niks nieuws. Wel een spijtige zaak uiteraard. Want hierdoor verliezen sommige vrouwen 1 van de weinige dingen waar ze zichzelf nuttig voor kunnen maken.

bludgeoned

Legacy Member
Emu zei:
Want hierdoor verliezen sommige vrouwen 1 van de weinige dingen waar ze zichzelf nuttig voor kunnen maken.

:wtf:
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Ik hoop dat jij geen vriendin hebt en nooit een zult hebben, want men zon uitspraken verdien je er geen.
Een vrouw is meer dan een "sloor" hoor.

Emu

Legacy Member
bludgeoned zei:
:wtf:
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Ik hoop dat jij geen vriendin hebt en nooit een zult hebben, want men zon uitspraken verdien je er geen.
Een vrouw is meer dan een "sloor" hoor.

Man hoe *** kan je zijn, ik onderlijn dan al SPECIAAL SOMMIGE VROUWEN maar blijkbaar... zucht ja ik verspil er geen woorden aan meer je zal wel weten welke onreine dingen er allemaal zouden volgen na die...

Leer eens goed lezen alvorens zulke uitspraken te maken.

Anoniem05

Legacy Member
ontopic:

Ik kan enkel eitjes,diepvriespizza's, alles dat gefrituurd wordt en spaghetti maken :p maar ik ben van plan om later in de keuken een handje te helpen en het al doende te leren.

Als je echt van je vrouw houdt dan moet samen koken ergens wel fijn zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan