ik kook al heel wat eetbare dingen vanaf mijn 14de ofzo
was ook 'verplicht' om het te leren.
mijn ma draaide in die tijd nog full-time als verpleegster en was dus nooit thuis, alleen maar savonds.
gevolg: den oudsten hier mocht gaan koken voor de rest vant gezin, aangezien mijn vader maar 1 arm heeft (door motor accident op zijn 18de)
kan die dus wel degelijk geen ei koken (aangezien hij da ei nie kan breken

)
njah .. dus, al 6jaar ervaring in de koken, op amateuristisch vlak hee. tis nie da ik speciale creatie ga maken.
alle daagse dingen en heel vaak iets uit de kookboeken.
vind die kookprogramma's op den bbc ook wel leuk om naar te kijken, zeker als ge honger hebt
ik vind het echt belachelijk dat sommige van mensen echt geen ei of iets dergelijks gemakkelijk kunnen koken. (zoals mijn broer .. je ziet aan de rook in het huis als die iets bakt

)
mijn vrouw zal toch tenminste alle daagse dingen moeten kunnen koken hoor.
of ze gaat op kookcursus.
want de liefde van de man, gaat door de maag