Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
uitgaan begint er hier ook goe in te kome de laatste tijd.
nagelbijten doe ik zonder er erg in te hebben (bij films enzo als het spannend word) Ik ben er nu is 1ne aant late groeie om te zien of da lukt :p

Ik kan der moeilijk afblijve.
Weed tegewoordig ook geregeld.
vodka redbull

torquenstein15

Legacy Member
De sigaret :'( vroeger een pak in 3 dagen (alst week is) nu dat de sigartte duurder zijn overgestapt naar roltabak van L&M en daar kan ik toch een goei week mee doen ze. Tweede verslaving nagelbijten, zover zelfs dat mijn poten pijndoen omdat ik langs de nagel het vlees wegbijt, tot bloedens toe.
Weet er niemand een goed werkend middel ertegen.

Ali_

Legacy Member
torquenstein15 zei:
De sigaret :'( vroeger een pak in 3 dagen (alst week is) nu dat de sigartte duurder zijn overgestapt naar roltabak van L&M en daar kan ik toch een goei week mee doen ze. Tweede verslaving nagelbijten, zover zelfs dat mijn poten pijndoen omdat ik langs de nagel het vlees wegbijt, tot bloedens toe.
Weet er niemand een goed werkend middel ertegen.

Een vriendin van mij heeft fakenagels daarvoor :D, maar das nogal kostelijk hé :p (en ook nogal vrouwelijik:D)

maar da zijn nie zomaar van die fakenagels die ge kunt kopen, worden ''geplaatsd'' in zo een manicureding.
mensen met teveel geld hé (60 euro voor bij te werken=>wekelijks :s)

^MystiQ

Legacy Member
torquenstein15 zei:
De sigaret :'( vroeger een pak in 3 dagen (alst week is) nu dat de sigartte duurder zijn overgestapt naar roltabak van L&M en daar kan ik toch een goei week mee doen ze. Tweede verslaving nagelbijten, zover zelfs dat mijn poten pijndoen omdat ik langs de nagel het vlees wegbijt, tot bloedens toe.
Weet er niemand een goed werkend middel ertegen.

Der bestaat een middelke da ge op uw nagels kunt doen en da smaakt superslecht :p

CAPS

Legacy Member
Math'ke zei:
Der bestaat een middelke da ge op uw nagels kunt doen en da smaakt superslecht :p

Idd, dat is iets met bitter smaak ofzo, en echt daar lekt ge maar 1 keer aan ;)

ZerTiX

Legacy Member
same

gewoon proberen waneer ge u dervan bewust van word deraf te blijve
ik ben er nu al 2 weke me bezig en ze beginnen er trug als nagels uit tezien
*wii* :)

ChunWai.

Legacy Member
Hmm, vind het maar raar, zo nagelbijten:p. Doet dat geen zeer of zo?

ZerTiX

Legacy Member
u vingers harden daar door.
da worde dus echt van die stompekes, maar ik was nu echt wel nen addicted
elk stukske da deraf kon ging der dan ook af, zelfs alst een half uur duurde :D

menlor

Legacy Member
verslavingen, hmmm
- series bekijken, ( kdenk in 4 jaar is er geen dag voorbij gegaan zonder een aflevering van het een of ander te bezien ) (behalve dan in de vakantie, als er geen tv of laptop was )
- Frisdrank: vroeger kon ik zonder problemen een week op water leven en had geen nood aan frisdrank, nu kan ik dat niet meer

Voor de rest voel ik me niet afhankelijk aan iets. Mss muziek, ma das ni zo erg als de bovenstaande

Fré_

Legacy Member
nagelbijten: da is echt erg bij mij
soms ist ni meer aan te zien of moetk der zelf een plakkerke opleggen omdat tog nie stopt me bloeden :s

en douchen is ook n verslaving
soms gwoon tegen de verveling
dan staak gewoon 30min onder de douche te zingen :)

ElPorro

Legacy Member
nagelbijten, da's nen tic : (
roken, da's een slechte gewoonte
smoren, da's een slechte gewoonte

Wu-chAn

Legacy Member
ik bijt aan mijn vingers en wil ermee stoppen maar telkes ik zo'n los velletje zie, kannibaal in wording!

Sephiroth

Legacy Member
ma allez, hoe kunde nu aan uw eigen vingers zitten bijten, das toch zo walgelijk da ge al da vuiligheid onder die nagels ook meehebt dan :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan