Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
*- Sex.
*- Indien ik het eerste niet krijg, nogal fanatiek in het zelfbevredigen.
*- Alcohol, met name bier.
*- Wiet.
*- Brood mét préparé.
*- 4-takt brommertjes. Echt al meer dan 2 jaar geobsedeerd daardoor.
*- Weggaan, ik kan geen vrijdag/zaterdag thuiszitten zonder de drang te hebben om te gaan feesten.
*- Bepaalde fora.
*- Melk, elke dag mijn litertje minimum.

al die jaren dak u al ken zijde nog geen haar verandert :applause:

$uB^

Legacy Member
Na zowat al de reply's hier gelezen te hebben, heb'k zo het gevoel da iedereen wel rap aan iets verslaafd is ...

Nu, moest je effectief aan iets verslaafd zijn, dan besef je da nie altijd, of als je het toch beseft, wil je het mss nie toegeven ...
En welke verslavingen lees ik hier dan ... Iemand die veel series op de voet volgt ? Wa is daar mis mee, als da nu goeie series zijn en je ziet dat graag ... ?
Bier drinken ? De mensen die echt verslaafd zijn aan bier zie'k ook niet direct iets posten ...

Kdenk dat er hier te rap misopvatting ontstaat ... De threadstarter vraagt naar uw verslaving, nie naar dingen wat je echt veel doet ...

Mijn verslaving ? M'n auto tunen .. Waarom verslaving ? Omda'k al zoveel keren heb gezegd dat ik ermee ging stoppen maar dat ik het niet kan laten om er toch verder meer aan te veranderen ... Ook al weet ik dat het enorm veel geld kost, dat ik later nooit die waarde ervoor terugkrijg, dat ik dan veel miserie heb omdat m'n auto dan een tijdje weer ergens stil staat om aangepast te worden .. Maar ik kan het echt niet laten ... Ik ging gewoon wa muziek steken, nu heb'k daar al een jaarloon aan gespendeerd .. Ie is volledig af .. Maar nee hoor, ik kan het niet laten om toch nog dingen te veranderen, aan te passen .. Terwijl da'k besef dat het eigenlijk weggesmeten geld is ... Da noem ik een verslaving ..

Voor al die mensen die zeggen dat ze verslaafd zijn aan bier ... Zit je dan achter je pc te drinken ? Drink je smorgens, smiddags & s'avonds ? Drink je tijdens de pauzes van je werk/school toch alcohol ( ook al weet je dat het niet mag en dat je het beter niet zou doen ? ) .. Als je dit effectief doet, dan ben je verslaafd ..

Tremium

Legacy Member
Hupla, vorige post ging ik stoppen met roken.
Ik heb weer een pakje gekocht...:p

Maikel.v

Legacy Member
verslaving : fotografie, heb al vaak gezegd " dat was de laatste filter/lens/..." maar lukt niet :D

Ghostrider001

Legacy Member
Roken: pak en half op dag zou ik zo zeggen. Wisselt soms eens af. Op feestjes meestal 2 pakken. En ik zou er echt graag mee stoppen want conditie naar de kloten, maarja het lukt maar niet dus care.

Jonathan

Legacy Member
gamen
muziek
sex
cola
vroeger skaten maar door paar zware accidenten van af geraakt ( toen beginnen gamen )
als ik nie oplet ook weed , tis LANG geleden , ma keb toch nog soms drang om toepke te smoren :p

FlowerBabe

Legacy Member
- Nagelbijten , meestal extremer op momenten dat ik mij ni thuis voel en in periodes van stress
- Lekkere Seks :)
- Frisdrank

PolletPoulet

Legacy Member
ik heb nog steeds een geld-verslaving/koopverslaving. nu kan ik gelukkig niets meer kopen omdat ik geen geld heb maar de drang blijft.

voor de rest

nicotine
thc

dat is het

Crashtestdummy

Legacy Member
sigaretten en drank

rukken ister niemeer bij anders wast een stuk of 3x per dag :sop:
kprobeer van men 3rde verslaving af te geraken als training voor de operatie

vaneigenst smoorek en drinkek nu meer van de frustratie en de zenuwen :sop:

ng

Legacy Member
computer, met tijden echt gewoon zomaar ook al zou ik beter andere dingen doen. Maar tis zo leuk, zeker in vergelijking met leren.
Zoals ik hier nu weer zit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan