Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Andromeda_

Legacy Member
chocolade !!
Toen ik tijdens de paasvakantie terugkeerde uit Italië met school, had ons ma mij zo ne grote chocolade paashaas gekocht.. Diene heeft ni lang meer geleefd! :D

Vroeger ook nagelbijten, maar da ben ik ondertussen (gelukkig) afgeleerd.

Gromme

Legacy Member
- Koffie,

Ja, voornamelijk aan koffie. Eigenlijk alleen maar aan koffie.

Terrorist_Hell

Legacy Member
nascaRio zei:
Ergste verslaving is bij mij wel zeker sex. Ik denk daar de godganse dag aan en da spookt tot vervelens toe door m'n hoofd.

Bij elke vrouw die ik zie kijk ik eerst naar de borsten en de achterkant. Pas op dat wil niet zeggen dat ik vrouwen niet kan respecteren. Integendeel zelfs.
Idem dito. Wat een last om man te zijn :lol:

blackman

Legacy Member
-slapen:niet normaal meer, ik denk echt dat ik minstens de helft van de lessen met mijn kop op de bank lig van saaiheid/verveling,en dan voel ik me ook echt MOE.Maar als ik thuis kom kan ik wel ineens instensief een sport gaan beoefenen.
-alcohol:ik drink het niet veel,maar als het in mijn bereik komt...op feestjes dan vooral.
-frisdranken:soms tot 3; 1.5 liter-flessen per dag, en ik weet verdomd goed dat dat echt SUPERSLECHT voor uw tanden is...maar ik kan er gewoon niet afblijven :( .
-skateboarden:er gaat geen dag voorbij of ik sta wel ff op mijn plank.
-gamen:aan het minderen nu, maar als ik misschien terug in een raid-guild graak... :unsure: .
-Arcane explosion spammen in orgrimar @the AH,en dan allemaal mensen zien wegspringen/lopen :rofl: .

Stiche

Legacy Member
- slapen (of gewoon niks doen): gewoon zalig :D
- cola: vooral vroeger dronk ik véél te veel cola, kben nu aant overschakelen op water, wat toch eitske gezonder is
- pintjes: vooral op sommige momenten lopen ze goe binne...
- chiro: gewoon cool
- fysica: ja, een beetje freak, maja, beter iets doen da ge héél graag doet è ;)

xDama

Legacy Member
*- Sex.
*- Indien ik het eerste niet krijg, nogal fanatiek in het zelfbevredigen.
*- Alcohol, met name bier.
*- Wiet.
*- Brood mét préparé.
*- 4-takt brommertjes. Echt al meer dan 2 jaar geobsedeerd daardoor.
*- Weggaan, ik kan geen vrijdag/zaterdag thuiszitten zonder de drang te hebben om te gaan feesten.
*- Bepaalde fora.
*- Melk, elke dag mijn litertje minimum.

moehaa!

Legacy Member
-mijn mp3 speler
-anime, als ik een serie begin zie ik wel 5-10 afleveringen aan een stuk
-chocomel (ze steke echt wel iets in cecemel denkek zenne)

Decay

Legacy Member
Wiet
Nicotine
Alcohol
Seks
Dingen geven (en ook nemen wanneer in nood :))
Gokken

Alcohol is nu minder, maar pakt 2 weken geleden was dat 1 fles bruine havana club per 2 dagen. Wiet daar zit ik al een tijd zonder en nicotine ook, het geld is op dus de drugs verdwijnen :p Maar goed ook, dat doet soms eens deugd om efkes nuchter te zijn. Hoewel dat sigaretten missen het moeilijkste van al is. Maarja, een paar dagen rondkomen zonder geld leert u wat nederigheid bij. Ook leer je mensen kennen die de moeite waard zijn en die u zonder negatieve bijklank met plezier iets lenen/geven. Das toch wel belangrijk vind ik, kunnen geven, en het nog tof vinden ook :) Seks moet ik ook ff zonder door redenen die ik liever niet openlijk vertel, maar na volgend weekend moet alles terug in orde zijn :p Rukken is leuk, en doe ik ook (desondanks een heet lief da goe is in bed) maar niet echt veel. Porno is ook enorm geminderd, vooral omdat ik merkte dat ge daardoor minder kunt genieten van echte seks.

.:KrusT:.

Legacy Member
Alcohol, hoewel ik wel denk zonder te kunnen.
't Is ni da'k mij hier elke avond schijtemeurf zuip, maar om de twee dagen heb ik toch graag een goe trappistjen, in't weekend mogen da er wa meer zijn.

Goed eten. We gaan toch bijna elke week zo'n twee keer gaan eten, ofwel maak ik zelf wel iets gereed. Zet mij geen ganse week op brood of sla (hoewel een lekkere salade af en toe wel smaakt), want daar word ik wel pissig van.

Van de sigaretten ben ik nu toch zo'n 2 maand van verlost, en daar ben ik wel content voor. En zonder van die pleister- of kauwgumprullen, gewoon puur op karakter.

Natuurlijk zorgen deze dingen er wel voor da'k een pensken begin te krijgen, dringend eens moeten gaan sporten.

GMotha

Legacy Member
KN-StrideR zei:
t'is niet omdat ge snokt dat ge er verslaafd aan zijt :)
Ik ben geen dwangmatig masturbeerder :lol:
Das lijk ne roker/alcoholist die zegt dat'm niet verslaafd is. Face it, ge zijt verslaafd.

Phil

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
verslavingen maken het leven mooi :love:

- eten en drinken op plaats nummer één toch wel.
- deftige muziek (geen commerciële brol dus)
- mijn encyclopedisch brein uitbreiden.
- last but not least: sociaal contact met mensen die op dezelfde golflengte zitten.

sja, en seks (zowel met twee alsook rukken) ook zeker? :p eerlijk is eerlijk he :p

Hoe kunt ge nu verslaafd zijn aan eten en drinken of sociaal contact...

(ok, ge kunt eraan verslaafd zijn als het de spuigaten uitloopt, maar zo klinkt het bij u toch niet :p )

Kid_C

Legacy Member
Muziek
Internet
Cola (wel max 0,5l per dag, daarnaast nog min 1L water)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan