Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wu-chAn

Legacy Member
daarentegen heb ik ook smetvrees dus mijn handen zijn heel proper, althans die illusie heb ik toch en laat me die illusie maar behouden.

ULTRAnumb

Legacy Member
pc
en zo'n tic dak ni kan stilzitte met mijn been
kzit altijd zo te wippe me mijn been
muziek
kan ni zonder muziek

Chalk

Legacy Member
Wu-chAn zei:
ik bijt aan mijn vingers en wil ermee stoppen maar telkes ik zo'n los velletje zie, kannibaal in wording!

Bij mij juist hetzelfde, ik zeg zoooooovaak, nu ga je stoppen hé, durft nemeer te bijten !
en volgende dag als het saai is in de les of als ik honger heb.. of zenuachtig ben of..
:(

spray-bunny

Legacy Member
nagelbijten
muziek
roken (gestopt, maar het blijft een verslaving...)/wiet
koffie
cola
soms heb ik een enorme drang in snoep
feestjes + sociaal contact (ik moet me af en toe kunnen uitleven of ik word enorm spastisch)
politiek & actualiteit
lui zijn & slapen (favo hobby)
lezen

wss nog veel die ik al vergeten ben.

breez

Legacy Member
kdenk da mijn grootste verslavingen internet en snoepen zijn...

zeg nu zelf, een pc zonder internet, das toch zo saai als iets hé

en snoepen, ik probeer te minderen ;p maar jammergenoeg ligt er altijd wel iets thuis om te snoepen (vooral chips, koeken, twix enzo)

gelukkig ben ik niet al te dik, al mogen er wel een paar kilotjes van :p

Margeitje

Legacy Member
aaargh m&m's (mét nootjes)
tis om gek van te worden hoeveel m&m's ik de voorbije weken heb gegeten

Hmgrwngd

Legacy Member
GMotha zei:
Daar komt die kont dus vandaan. Weeral een mysterie opgelost.

Dat is onder de gordel.
Foei ! :p

Ik ben eigenlijk enkel verslaafd aan dromen. Ik vind m'n nacht echt niet geslaagd als ik geen droom kan herinneren. Dan voelt het aan alsof ik iets 'mis' .
Verslaafd aan het droom-gevoel. :)

Margeitje

Legacy Member
GMotha zei:
Daar komt die kont dus vandaan. Weeral een mysterie opgelost.

gij hebt mijn kont al iets meer dan 2 jaar nimmer irl gezien >_<
(ge moet nogaltijd is opnieuw een feestje komen onderkotsen he ^^

GMotha

Legacy Member
Margeitje zei:
gij hebt mijn kont al iets meer dan 2 jaar nimmer irl gezien >_<
Er zijn nog altijd de geruchten hé^^
Margeitje zei:
(ge moet nogaltijd is opnieuw een feestje komen onderkotsen he ^^
Ge moogt altijd iets laten weten, dat ik op voorhand de correcte voeding verorber voor't beste effect^^ Dan nemen we el lithium nog eens mee om nog eens goed te gaan vechten met de Aalstse inboorlingen.

Wu-chAn

Legacy Member
Chalk zei:
Bij mij juist hetzelfde, ik zeg zoooooovaak, nu ga je stoppen hé, durft nemeer te bijten !
en volgende dag als het saai is in de les of als ik honger heb.. of zenuachtig ben of..
:(

ik heb het ook al paar keer geprobeerd, stoppen is moeilijker dan beginnen haha.
tis vooral als ik zenuwachtig ben eigenlijk.

ULTRAnumb

Legacy Member
Chalk zei:
Bij mij juist hetzelfde, ik zeg zoooooovaak, nu ga je stoppen hé, durft nemeer te bijten !
en volgende dag als het saai is in de les of als ik honger heb.. of zenuachtig ben of..
:(

idem
totaal afgebeten gwn
pure destructie van m'n vingers :sad:

demon326

Legacy Member
mijn verslavingen:unsure:

-computer(ook al ist boring)
-nagelbijten(kan er niet mee stoppen:sad: )
-op forums rond hangen
-mij vervelen:unsure:

puni

Legacy Member
- Coca cola (een anderhalve literfles per dag)
- Sigaretten (net van mijn merk, Marlboro, afgestapt en naar kleine pakjes L&M gegaan, nog altijd 'maar' 3.60 euro)
- Duvel en rode vodka
- Seks (:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan