Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Doggiedog

Legacy Member
chocolade & choco en anime & manga

maar van die anime & manga zal ik moeten afkicken als ik nog door mn jaar wil geraken :(

viewer

Legacy Member
webster zei:
belgam 21 :love:

+ smaak (filters alleen goed in het begin, naar t einde toe rotslecht , mja persoonlijk )
+ prijs/aantal (dun rollen => +/- 70 sigaretten,)
+ door het rollen rookte minder dan met filters, want soms ziede wel is op tegen dat rollen

enige nadeel is als het koud of nat is durft het rollen al is te mislukken

andere verslavingen: Manga, Scouts


belgam is echt geen lekkere tabak :p

geef mij maar wat lekkere van nelle, tigra of drum (donkerblauwe pakjes drum dan)

enja verslavingen, euhm cola, tabak (beetje toch :p), kheb vaak de noodzaak om me sterk te bezuipen, idem voor wiet roken. Slapen is ook een verslaving aant worden, doek bijna dagelijks.

Defees

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
get to tha chopppaaahhhhhh :evil:

Aarrrrgh ! Yuuuuugh ! I Kant Hold it Meutch Loonger !

mijn verslaving : Pepsi Max ... soms wel 2 flessen per dag...

migelle

Legacy Member
muziek, als ik wakker zijn luister ik muziek, zelfs tydes de les zo ne freak zijn ik by muziek ^^

Wonder

Legacy Member
- Cola (Nja denk toch alles bij mekaar 2l)
- Internet
- Muziek
- M'n lief :) postief dan...

prow666

Legacy Member
ik ben sinds kort begonne me cigarillos te roke mor alleen int weekend,pakt dak ongeveer 3 sigare per weekend rookte mor nu bennek begonne me zelf rol sigarette maar ik noem da ni echt een verslaving want ik rook al 10weekends en ik kan nog altij een heel week zonder en int weekend ook ast moet.
en ik rook ook alleen me vrienden want zonder mate vinnek da ni echt tof.
zelf rol sigaretten vinnek toch wel veel beter dan sigare ze da is ne veel betere smaak en het geeft ook een veel beter gevoel vinnek.
maar echt verslaafd zennek ni denk ze, ik zen vandaag me ne maat gon visse en toen hemmek wel ongeveer 5 zelf rol sigarette gerookt in 2 uur, mor da was wel echt een uitzondering ze.
en ik heb ook nooit echt de neiging om er een op te steke ik doe da gewoon voor het gevoel en de fun.

Lt.Scorpio

Legacy Member
Stimpy zei:
als je de waarde van geld kent ga je toch niet voor 10000euro kleren kopen:doh:
tis uw goed recht natuurlijk, maar dan ni zegge da ge ni verslaafd zijt of da ge de waarde van geld kent:naughty:

hem zegt toch dat zen ouders het kopen als zijn ouders zoals hij juist zegt hard werken voor da geld en er hopen van hebben is dat toch hun zaak dat ze hun zoon overladen met kledij. Zou gij misschien zeggen, nee danku ik weet hoeveel u dat gekost heeft zet het op u spaarboekske bij de rest van u miljoenen... als ik het later erf dan zal ik er mij iets mee kopen

En voor hetzelfde geldt verdient hij ook pakken geld en dan is dat meer dan zijn goed recht voor zoveel geld uit te geven imo zolang hij weet wat hij doet en uit zijn posts te bekijken weet hij meer dan goed genoeg wat en hoe hij zijn geld uitgeeft en aan wat hij kan verdienen. Het is niet omdat iemand veel geld uitgeeft dat hij niet weet wat de waarde ervan is.

och ja ontopic verslavingen :
-series en films
-cola zal daar ook wel onder vallen
-nog wa vanalles :)

Grtz

superbus

Legacy Member
Opt gemak een pintje gaan drinken met maten en op den bingo spelen int cafe:)

GMotha

Legacy Member
Saffen, noodles, garnalen, muziek, ice tea, nerdy neigingen (miniatuurkes schilderen) ...

Obscurax

Legacy Member
slapen in de week
uitgaan zonder of zeer weinig te slapen int weekend. waarbij vanalles uitbundig gestest wordt zoals op kozzmozz dit weekend (verslaving?)
krook iedere dag meerdere joints, of het een verslaving is, denk van wel. dnno heb al lange tijd niet zonder gezeten.
muziek luisteren
dvdrips collectioneren
doelloos surfen
smily's heb sinds kort ook smiley tattoo: klikkie

fordjah

Legacy Member
Nicotine :cry: , int weekend toch wel teveel en te zwaar uitgaan = veel geld kwijt :doh:

metaphore

Legacy Member
Uitslapen (ik kan da echt nie laten)
vettig eten (elke dag zin in burgers etc)
roken
uitgaan (ik kan echt nie te lang zonder)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan