Stimpy zei:
als je de waarde van geld kent ga je toch niet voor 10000euro kleren kopen:doh:
tis uw goed recht natuurlijk, maar dan ni zegge da ge ni verslaafd zijt of da ge de waarde van geld kent:naughty:
Nja de waarde van geld ... ooit al eens door Azië getrokken met niks
Ik wel
Je kan van iedereen die naar werchter gaat zeggen dat ze de waarde van geld niet kennen, dit jaar ga ik niet mee, kga met een paar vriendinnen naar Italië voor een week of langer en tzal even duur zijn.
Je kan de waarde van geld kennen en toch zotte dingen kopen, zolang je weet dat je zotte dingen koopt is het ok en je geen zotte dingen koopt als je er geen kan kopen.
De meeste vlamingen kennen trouwens de waarde van geld niet
hoeveel zitten er niet met een lening van onnodige prullen te kopen, kopen alles op krediet enz... Ik heb 0 leningen lopen, koop nooit iets op krediet.
Koop nooit iets datk achteraf spijt van heb. Spaar ok. Weet dat het altijd mis kan gaan.
Ik heb vrienden die niks hebben en die de waarde van geld nog minder kennen. Laatst moestek iemand 10 euro lenen omdat hij anders niet meer naar zn werk kon rijden, wel is er elk weekend geld voor feest en drugs. Jah en dan is er iemand die 5000 euro kleren koopt op 4 maand en die gaat dan toch wel beter met zn geld om, moelijk te geloven.
Mijn kleren dat is geld en dat krijg ik enkel als ik er kleren mee koop.
Koop ik er geen kleren mee voor mij dan koopt mn ma er kleren mee voor haar. Zou stom zijn om er dan geen kleren mee te kopen. Mn moeder zou eerder verslaafd zijn aan kleren kopen voor haar kinderen. De deal is wel dat ik altijd met mn ma ga shoppen. Is voor haar het toppunt van family time.

Daguitstap naar een grootstad, smorgens enkele musea's, restaurant en smiddags de dure winkels doen.