Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Verslavingen die ik al heel mijn leven heb:
- Laatste woord hebben (is familie trekje, dus je kunt je al de familiefeesten voorstellen :D)


Verslavingen van het moment:
- muziek

Verslavingen die jammer genoeg afnemen:
-powertrainen

Verslavingen die weg zijn:
- Cola: soms dronk ik meer dan 2l cola daags :oink:
- WoW

De SkeEvN

Legacy Member
vroeger gamen... sinds ik niemer tuis woon (al een jaar) en ik de laatste maanden 1 maal per week mor tuis zat enkel voor te gamen hebbik dit maar herleid tot 0

nu: mennen oto en alles da ermee te maken heeft ^^ <3 alfa
pc

TheCrow7

Legacy Member
- muziek, passief en actief.
- thee, een kleine 3 liter per dag in alle mogelijke smaken.
- tabak, vooral in het weekend wordt er wat afgerold, in de week nihil.
- sex, met mezelf en met anderen.
- alcohol, het weekend is zuivere lichamelijke roofbouw.

Akto

Legacy Member
Mijn vriendje, kussen, seks.
Chocotoffs, chocolade.
Eenmaal mee begonnen: tvseries (op dvd of op tv), programma's, maar ook veel niet (Gilmore girls bijvoorbeeld nooit ofte never).
Enkele liedjes.
Lippenbalsem.

rechtervoet

Legacy Member
-de negerinnetetn van mn lief
-echt teveel wijn 1 fles per dag
-geld uitgeven alhoewel ik er niet zoveel heb
-pc
-tv
-lui zijn
-slapen

Stimpy

Legacy Member
Strawberry zei:
mmm nee

Ik ken de waarde van geld, waar ik voor werk ga ik heel zuinig mee om.
En koop ik nooit prullen. Maar de financiele toestand van mn ouders maakt het mogelijk om in het duur rond te lopen. Ksnap niet wat het probleem is.
Iedereen zn hobby's. Sommige mensen geven dubbel zoveel uit omdat hun auto er wat mooier zou uitzien. Andere mensen kopen games, da vin ik pas dikke geldverspilling alsof een mens niks beters te doen heeft, rijk word je er niet van.
Kleren ook al zijn ze op maat gemaakt blijven functioneel en niks zit zo goed als een op maat gemaakt hemd.

En wat doet uw persoonlijke mening ertoe.
Wat weet gij nu over mij, over mijn financiele toestand, financiele toestand van mijn familie, in welke kringen ik verblijf enz ...
Mss is het in mijn wereld doodnormaal om dat geld daaraan uit te geven, mss ben ik wel de normaalste van mn gestoorde hoop vrienden die elke maand nieuwe auto's kopen enz ...

In uw wereld is het alsinds niet normaal. Maar daarom ben ik nog niet verslaafd.

Mn ouders werken hard om zoveel geld te verdienen en dan zouden ze het niet eens mogen uitgeven zonder zich te schamen.
Ik werk hard en betaal alles zelf behalve mijn kleren.

Ik koop trouwens ook antiek en antieke kleren
kunst
design meubilair ...
Vintage muziek instrumenten
oude foto en film cameras

nuja kopen ik zoek hier ook gewoon naar
en heb al voor zoon 10000 euro spullen gevonden
sommige mensen weten niet wat ze in huis hebben

Dit vooral voor photoshoots

en heel veel kunst, design en fotoboeken, magazines uit de jaren 50/60/70
en magazines als a magazine, purple fashion enz
dat kost pas


als je de waarde van geld kent ga je toch niet voor 10000euro kleren kopen:doh:
tis uw goed recht natuurlijk, maar dan ni zegge da ge ni verslaafd zijt of da ge de waarde van geld kent:naughty:

Obra

Legacy Member
mijn grote verslavingen zijn gamen en coca cola drinken
[ik oefen ze liefst samen uit]

balbe

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Hmmm ...


Koffie (ben 5 uurtjes wakker en zit al aan 11 kopjes, ola kgaan ni kunne pitte me al diene cafeine :D Senseo is te lekker :D)

OMG te kort en zo

Strawberry

Legacy Member
Stimpy zei:
als je de waarde van geld kent ga je toch niet voor 10000euro kleren kopen:doh:
tis uw goed recht natuurlijk, maar dan ni zegge da ge ni verslaafd zijt of da ge de waarde van geld kent:naughty:

Nja de waarde van geld ... ooit al eens door Azië getrokken met niks
Ik wel

Je kan van iedereen die naar werchter gaat zeggen dat ze de waarde van geld niet kennen, dit jaar ga ik niet mee, kga met een paar vriendinnen naar Italië voor een week of langer en tzal even duur zijn.
Je kan de waarde van geld kennen en toch zotte dingen kopen, zolang je weet dat je zotte dingen koopt is het ok en je geen zotte dingen koopt als je er geen kan kopen.

De meeste vlamingen kennen trouwens de waarde van geld niet
hoeveel zitten er niet met een lening van onnodige prullen te kopen, kopen alles op krediet enz... Ik heb 0 leningen lopen, koop nooit iets op krediet.
Koop nooit iets datk achteraf spijt van heb. Spaar ok. Weet dat het altijd mis kan gaan.
Ik heb vrienden die niks hebben en die de waarde van geld nog minder kennen. Laatst moestek iemand 10 euro lenen omdat hij anders niet meer naar zn werk kon rijden, wel is er elk weekend geld voor feest en drugs. Jah en dan is er iemand die 5000 euro kleren koopt op 4 maand en die gaat dan toch wel beter met zn geld om, moelijk te geloven.

Mijn kleren dat is geld en dat krijg ik enkel als ik er kleren mee koop.
Koop ik er geen kleren mee voor mij dan koopt mn ma er kleren mee voor haar. Zou stom zijn om er dan geen kleren mee te kopen. Mn moeder zou eerder verslaafd zijn aan kleren kopen voor haar kinderen. De deal is wel dat ik altijd met mn ma ga shoppen. Is voor haar het toppunt van family time. :) Daguitstap naar een grootstad, smorgens enkele musea's, restaurant en smiddags de dure winkels doen.

juxx

Legacy Member
- vanalles iets willen weten
- discussiëren
- alles waar competitie aan vast zit

BMW lover

Legacy Member
tot gat in den nacht op pc zitten.
en sinds kort mijne auto voor zover ik er veel kan aan doen buiten ermee rijden:p

GenesisX

Legacy Member
* Altijd te laat met iets beginnen (dit is dus van een slecht punt naar een verslaving gegaan in feite)
* Choco / Chocolade (echt het enigste dat ik op m'n boterhammen doe, en ik eet elke dag zeker tweemaal boterhammen, ge kunt dus al gaan denken)
* Vrouwen (niet stalken, noch zoals elk ander dat doet; puur voor het artistieke en het aangename dervan :))
* Altijd alles een paar keer zeggen op korte tijd (net alsof niemand mij ooit hoort...)

:)

EDIT
Mensen zeggen dak nogal veel porno heb staan, maar vergeleken met anderen (dasiro met z'n tb :p) val ik gwn weg ik het niets. Al apprecieer ik da wel serieus, vrouwelijke rondingen op artistiek niveau / gesprekken en samengaande gedachtengang met hen :).

Therif

Legacy Member
verslaving? hmm...

-Drummen
--Cymbalen & gadgets kopen voor mijn drums
--Drumonderhoud :p
-Naar de progressbar bekijken bij een installatie :p(i dunno why)
-Invader zim serie bekijken
-Prison Break, Heroes...
En spijtig genoeg geld uitgeven... Ik geef geld véééél te snel uit. Als 'k het geld zou hebben, zou'k in een maand gemakkellijk 2 à 3000Euro's kunnen verspillen aan drumstuff, kleren, eten, games & gadgets voor xbox360


Mijn allergrootste verslaving is

Zitten en/of Maffen :p

Bontus

Legacy Member
Ik was koffie vergeten: elke ochtend en namiddag van de werkweek en in het weekend vooral 's ochtends.
op kot senseo, thuis verse gezet of espresso.

Razzia

Legacy Member
Heb problemen om met geld om te gaan, big spender ^^

af en toe een jointje, maar dat zou ik geen verslaving noemen bij mij

Inspector Monkfish

Legacy Member
- Televisie. Ook al is er niets op, hij MOET opstaan ^^.
- DVD's aankopen, hoewel ik er steeds op let dat ik binnen mijn financieel limiet blijf.
- Cola. Ik blijf wel onder de 0.5 liter per dag :p.
- Het forum. Ik moet het regelmatig bekijken, zeker als ik in een discussie zit.


Noem het gecontroleerde verslavingen. Ik heb er nood aan, maar niet teveel.:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan