Ali_
Legacy Member
Strawberry zei:kledij ik ook
afgelopen 3 maand
3 vesten gekocht van meer als 400 euro tstuk
en nog hoop andere kledij int totaal zoon 5000 euro op 3 - 4 maand
zeker als ik naar Londen, Parijs, Brussel ga shoppen
dan vliegt er toch meer als 1 maandloon door
en dan heb je zo max 5 stuks
gelukkig is dat niet mijn geld
mn moeder is mode encyclopedie
en een kledingstuk zal nooit te duur zijn voor haar
en we hebben gelukkig dezelfde smaak
soms wil mn moeder iets kopen maar vind ik de prijs gewoon te absurd
en dan zeg ik nee
nu heb ik 60 hemden en t shirts 5 jassen paar kostuums enz
zonnebrillen ook heb hier toch al een stuk of 5 van die 200euro+ zonnebrillen
ma ik reken dat gewoon bij lifestyle
kleren maken de man enz
ook niks ongezond aan ofzo
van een verslaving spreek ik toch meer als het ongezonde vormen aanneemt
Op school hebben ze mij wel een tijdje Hugo Boss genoemd
De laatste orange lijn van 2006 hadk iets te maniakaal mn kleerkast mee gevuld.
Hmm, zelfs ik zou zegge dat gij erg zijt

Ik koop zelf ook heel graag klere, maar zeker niet van die merken, buiten enkele polos van hugo boss en RL heb ik niets van echte merkkledij (buiten parfum dan van RL). De rest komt uit gewone winkels als h&m, we, new yorker, hollyhood, en nog veel meer => dus gewone winkels.
Ik geef graag geld uit aan kleren, maar dan echt geen dingen van 400 euro per stuk. Het enige waar ik meer geld aan uitgeef zijn ''speciale schoenen'', allé van die special editions bedoel ik. Zoals rocafella air forces
en all stars met speciale motieven
, daar heb ik wel 150 tot 200 euro voor over, of jassen daar wil ik ook wat meer geld aan spenderen. Maar voor de rest ga ik echt geen armani of d&g spullen kopen zenne

kdenk da je na e tijdje volledig begint door te slaan

)
ad:
)