Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
Strawberry zei:
kledij ik ook

afgelopen 3 maand

3 vesten gekocht van meer als 400 euro tstuk
en nog hoop andere kledij int totaal zoon 5000 euro op 3 - 4 maand

zeker als ik naar Londen, Parijs, Brussel ga shoppen
dan vliegt er toch meer als 1 maandloon door
en dan heb je zo max 5 stuks

gelukkig is dat niet mijn geld :)
mn moeder is mode encyclopedie
en een kledingstuk zal nooit te duur zijn voor haar
en we hebben gelukkig dezelfde smaak
soms wil mn moeder iets kopen maar vind ik de prijs gewoon te absurd
en dan zeg ik nee

nu heb ik 60 hemden en t shirts 5 jassen paar kostuums enz
zonnebrillen ook heb hier toch al een stuk of 5 van die 200euro+ zonnebrillen

ma ik reken dat gewoon bij lifestyle :p
kleren maken de man enz

ook niks ongezond aan ofzo
van een verslaving spreek ik toch meer als het ongezonde vormen aanneemt

Op school hebben ze mij wel een tijdje Hugo Boss genoemd
De laatste orange lijn van 2006 hadk iets te maniakaal mn kleerkast mee gevuld.

Hmm, zelfs ik zou zegge dat gij erg zijt :p

Ik koop zelf ook heel graag klere, maar zeker niet van die merken, buiten enkele polos van hugo boss en RL heb ik niets van echte merkkledij (buiten parfum dan van RL). De rest komt uit gewone winkels als h&m, we, new yorker, hollyhood, en nog veel meer => dus gewone winkels.
Ik geef graag geld uit aan kleren, maar dan echt geen dingen van 400 euro per stuk. Het enige waar ik meer geld aan uitgeef zijn ''speciale schoenen'', allé van die special editions bedoel ik. Zoals rocafella air forces :love: en all stars met speciale motieven :love:, daar heb ik wel 150 tot 200 euro voor over, of jassen daar wil ik ook wat meer geld aan spenderen.
Maar voor de rest ga ik echt geen armani of d&g spullen kopen zenne

hatetn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja wtf!
iemand die nie sekst, en ook nie af en toe masturbeert, kdenk toch nie da da gezond kan zijn zenne :lol: kdenk da je na e tijdje volledig begint door te slaan



wth ik doe er ook nie aan mee en kben wss gezonder dan de helft van die da er hele dagen over bezig zijn als ge ziet hoe die derbij lopen
zonder seks gade nie doodgaan ze

schep

Legacy Member
men enige gezonde verslaving is spa (blauw)
de rest is hier ook allemaal al gezegd :)

men duurste verslaving: gadgets en gsm's

Poppel

Legacy Member
Ali_ zei:
blowen is anders :unsure:

bij mij is da maar nen joint of blunt om de 2 weken, genoeg, want het laatste da ik wil is verslaafd worde eraan. en als ik het niet heb 1 keer en een maand ofzo moet wachten voel ik er helemaal geen drang naar.

héhé, daar is het bij mij ook begonnen :')

Strawberry

Legacy Member
Ik ben erg op da vlak :)

Ik koop ook veel h&m enz ...
Eigenlijk gewoon alles datk mooi vind.
Heb ook een hoop dingen van 2 euro enz
uit thailand, ze zien er wel duur uit :p
maar zijn dat niet

ik loop er wel niet mee te koop, ik koop niks waar het merk opstaat
daarom koop ik nooit dolce en gabana vies vies merk
daar moet altijd in koeien van letters D&G opstaan enz...
En ik hou net van kleren die speciaal zijn maar geen spoor van het merk vertonen, gewoon speciale stoffen enz
Geef mij maar een Nigel Hall ofzo

Goja ik vin het niet erg dat ik gestoord verwend ben op gebied van kledij.
En tis heel simpel te snappen, mn ouders kopen enorm graag kleren en mn ouders hebben er genoeg extra geld voor.
Nintendo heb ik dan nooit mogen hebben. sjah
Mn ouders zijn nogal euh brits

Zorba

Legacy Member
Chocolade
Cola (nogal vrij veel :unsure: )
Koffie (ik was bijna afgekicked, tot ze op onze stageplaats elke dag 2 of 3 thermossen brachten, not good :( )

Dat is het zowat

hatetn

Legacy Member
Ali_ zei:
blowen is anders :unsure:

bij mij is da maar nen joint of blunt om de 2 weken, genoeg, want het laatste da ik wil is verslaafd worde eraan. en als ik het niet heb 1 keer en een maand ofzo moet wachten voel ik er helemaal geen drang naar.



lol verslaafd worden
kheb drie jaar bijna nie anders gedaan dan dag in dag uit weed gesmoord en dan van de ene op de andere dag gestopt en heb nooit geen drang gehad ernaar
aan weed raakte echt nie snel verslaafd ze of ge moet al geen karakter hebben

Vlees

Legacy Member
tijd verspillen op internet, weed (nie lichamelijk verslaafd ofzo, maar doe het toch bijna dagelijks), sigaretten, muziek

Ali_

Legacy Member
Poppel zei:
héhé, daar is het bij mij ook begonnen :')

Waar is het geëindigd? :p

hatetn zei:
lol verslaafd worden
kheb drie jaar bijna nie anders gedaan dan dag in dag uit weed gesmoord en dan van de ene op de andere dag gestopt en heb nooit geen drang gehad ernaar
aan weed raakte echt nie snel verslaafd ze of ge moet al geen karakter hebben

Des te beter zou ik zegge :p

blacky

Legacy Member
Mijn verslavingen zijn:

- drinken, ik drink heel den dag door meestal water. lekker fris water beter kan niet.
- Thaibox, kickass verslavend :D
- Koekjes, eet ik ook wel wat
- series zoals stargate, heroes, smallville, lost, prisonbreak volg ik op de voet.

User_BELGIUM zei:
* RTCW:ET
* SoF2
* Films bekijken
* Power training

speel je sof2 actief op multiplayer zoja welke naam heb je, speelde het vroeger ook :) maar ben al een tijd gestopt met gamen.

Hellrabbit

Legacy Member
Strawberry zei:
kledij ik ook

afgelopen 3 maand

3 vesten gekocht van meer als 400 euro tstuk
en nog hoop andere kledij int totaal zoon 5000 euro op 3 - 4 maand

zeker als ik naar Londen, Parijs, Brussel ga shoppen
dan vliegt er toch meer als 1 maandloon door
en dan heb je zo max 5 stuks

gelukkig is dat niet mijn geld :)
mn moeder is mode encyclopedie
en een kledingstuk zal nooit te duur zijn voor haar
en we hebben gelukkig dezelfde smaak
soms wil mn moeder iets kopen maar vind ik de prijs gewoon te absurd
en dan zeg ik nee

nu heb ik 60 hemden en t shirts 5 jassen paar kostuums enz
zonnebrillen ook heb hier toch al een stuk of 5 van die 200euro+ zonnebrillen

ma ik reken dat gewoon bij lifestyle :p
kleren maken de man enz

ook niks ongezond aan ofzo
van een verslaving spreek ik toch meer als het ongezonde vormen aanneemt

Op school hebben ze mij wel een tijdje Hugo Boss genoemd
De laatste orange lijn van 2006 hadk iets te maniakaal mn kleerkast mee gevuld.


En schaamt gij u nie een klein beetje?
Overigens doet uw eigen persoonlijke definitie van verslaving er niet echt toe. Als ge dat uitgeeft aan kleren zijde verslaafd. Toch eens dringend tijd om de waarde van geld te leren.

KoenDK

Legacy Member
ik drink nu reeds 10jaar meer dan 2liter cola per dag

uitgaan is denk ik ook een verlaving, ik moet toch steeds ieder weekend met mijn maten eens goed kunnen uitgaan

nunji

Legacy Member
Ali_ zei:
Maar voor de rest ga ik echt geen armani of d&g spullen kopen zenne
ik draag wel armani enzo. Maar dat hoeft ni persé duur te zijn. Alé, kheb broeken van Emporio Armani van 115-135€ bevoorbeeld, geen dinges van Giorgio Armani van 400€ é. Ik vind dan zo een leuke jeans van 120€ ni echt duur voorwa ge ervoor terug krijgt: ge kunt da blijven dragen + das mooier en unieker dan h&m + al die h&m gedoe das kapot na een maandje dus betaalde ook voor kwaliteit. (+ ik heb dan nog eens 30% korting bij armani antwerpen, luxe ofwa? :D)

Ik geef ook geen 400euro's aan gucci schoenen.. Maar ik heb wel wat merkenkleren gekocht(ik spreek hier dan vooral voor uit te gaan e.d.) en ja das echt beter dan h&m enzo vind ik want ge ziet tenminste ni iedereen me tzelfde lope op feestjes(zoals die grijze trui met die kap van h&m da iedereen blijkbaar moet hebben en dus ook heeft).

En ja, ik ga werken om dit te kunnen kopen want ik krijg de ballen van mijn ouders voor mijn kleding want die vinden dat ook weggesmeten geld dat ik merken koop.

Waar ik wel tegen ben is tommy hilfiger gedoe enzo da gewoon in dezelfde fabrieken worden gemaakt als h&m en dus van dezelfde kwaliteit beschikt.

P.S: Ik koop niet iets waar in koeien van letters D&G opstaat op een blanco tshirtje gewoon om iets van D&G te hebben. Als ik iets koop van D&G is het een zeer unieke tshirt met een leuke print en waar subtiel ergens D&G int klein staat. Geen lange mouwen blanco tshirts met op de ene mouw DOLCE en de andere GABBANA staat zoals ik soms zie.

Arifiene

Legacy Member
flirten :(
edit: dat ze zeggen wat ze willen, ik heb géééééén kledij/schoenenverslaving, ik ben gwn een meisje :tongue:)

Gavin

Legacy Member
Kritiek geven, dat zal ik nooit kunnen laten...

Maar dat is nog vrij gezond, als ik zie wat sommigen hier allemaal posten.

Arifiene

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
jah, op een games.telenet forum ist nogal vree moeilijk :ironic:

vet R E S P E C T zunnuh :sop:

ik denk ni dak hier ooit al geflirt heb...
flirten op een forum is wa vergezocht, ik hebt over irl (waar mijn leven zich bevindt, weetwel :p)

Fir3wulf

Legacy Member
Een paar duur schoenen gekocht
over de 300 euro aan kleding gekocht

En natuurlijk games..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan