Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Veel ruk verslavingen precies, moet ik hieruit dan afleiden dat er veel tekorten zijn ? :D

Ali_

Legacy Member
Osi` zei:
Maar toch wel blowen :D

Nog een verslaving van mij, maar ik twijfel. Wiet
Ik gebruik het mss zo goed als elke week, maar als ik het niet bijheb, voel ik ook wel geen nare effecten zoals, ik heb het nodig enzo ..
Mss een bijna verslaving :) But i love it.

blowen is anders :unsure:

bij mij is da maar nen joint of blunt om de 2 weken, genoeg, want het laatste da ik wil is verslaafd worde eraan. en als ik het niet heb 1 keer en een maand ofzo moet wachten voel ik er helemaal geen drang naar.

Ali_

Legacy Member
Rikkie zei:
valt wel mee zé !

en ben door de week overgestapt op roltabak, pakjes sigaretten zijn veeeel te duur.

roltabak is rot :sop:

1 keer gekocht en niet meer zenne, ik dacht ik ga eens besparen en koop wa belgam, bah :s ik heb het na 2 dage weggegeven, tzou voor mij dé manier zijn om te stoppe :D ik had echt geen zin meer in sigarette.
vreemdste van al is da ik vroeger altijd rolsaffen gebruikte...
nu enkel tigra of barclay (nu kent :sop:)

balbe

Legacy Member
Rikkie zei:
valt wel mee zé !

en ben door de week overgestapt op roltabak, pakjes sigaretten zijn veeeel te duur.

ik heb het anders aangepakt, gewoonweg stoppen ;)

webster

Legacy Member
Ali_ zei:
roltabak is rot :sop:

1 keer gekocht en niet meer zenne, ik dacht ik ga eens besparen en koop wa belgam, bah :s ik heb het na 2 dage weggegeven, tzou voor mij dé manier zijn om te stoppe :D ik had echt geen zin meer in sigarette.
vreemdste van al is da ik vroeger altijd rolsaffen gebruikte...
nu enkel tigra of barclay (nu kent :sop:)

belgam 21 :love:

+ smaak (filters alleen goed in het begin, naar t einde toe rotslecht , mja persoonlijk )
+ prijs/aantal (dun rollen => +/- 70 sigaretten,)
+ door het rollen rookte minder dan met filters, want soms ziede wel is op tegen dat rollen

enige nadeel is als het koud of nat is durft het rollen al is te mislukken

andere verslavingen: Manga, Scouts

Tha_nOn

Legacy Member
ego-strelende ervaringen <o/
en mij slimmer voelen als de rest <o/ (wat uiteindelijk ook egostrelend is)
en bevestiging van liefde (of gewoon liefde op zich \o/)

internet en chocolade ook, maar in iets mindere mate dan de rest :p

Hellrabbit

Legacy Member
webster zei:
belgam 21 :love:

+ smaak (filters alleen goed in het begin, naar t einde toe rotslecht , mja persoonlijk )
+ prijs/aantal (dun rollen => +/- 70 sigaretten,)
+ door het rollen rookte minder dan met filters, want soms ziede wel is op tegen dat rollen

enige nadeel is als het koud of nat is durft het rollen al is te mislukken

En natuurlijk ook dat ge der 3x zo snel aan dood gaat.

Ik kan er eigenlijk geen bedenken voor mezelf :unsure:
Kzal er wss wel hebben, maar der schiet mij niks te binnen

SilentSpring

Legacy Member
lezen.
't is wel al ne tijdje geleden dak ne goeie boek gelezen heb, maar da's door m'n onverbeterlijke luiheid (te leeg om naar de bib te gaan:p).

Als'k zo nen spannend boek aan't lezen ben dan begin ik meestal kort voor de middag en dan is dat gewoon doordoen tot hij uit is. Dan kannek alles rondom vergeten en bennek enkel nogmaar op da boek gefocust^^.

^MystiQ

Legacy Member
Ik ben ook wel verslaafd aan sigaretten ondanks dat ik al 3 maand gestopt ben heb ik nog steeds die drang om er eens eentje op te steken :)

Ali_

Legacy Member
Osi` zei:
Bwa, dankzij roltabak ben ik wel beginnen minder te roken, kheb momenten dat ik geen sigaret wil opsteken, dan rook ik ook niet.
Fuck sigaretten! Roltabak ffs! Het doet me toch minder roken, dusja :p

Idd, als ik roltabak gerbruik heb ik ineens geen zin meer, maar aangezien ik zin wil hebbe geef ik liever meer geld uit ...

Kepa

Legacy Member
thuis
*teveel nutteloos achter pc/tv zitten omdat ik in slaap val achter me boeken
*teveel snoepen (nja ik wil vermageren)

weggaan
*teveel drinken en roken (->weed, ben al blij da'k nooit sigaretten heb gerookt)... gecombineerd met te laat thuis komen en slaaptekort hebben

SilentSpring

Legacy Member
josuwa zei:

Doet me eraan denken da'k verslaafd ben aan chocolade-mousse:love:
Chocolade ook:woohoo:
Cola drinkek eigenlijk ook wel veel, nen andere verslaving: koekjes eten.
Ook merengues etek echt heel graag.

keb er eiglijk meer of gedacht:p.
Alles heeft ook met eten of drinken te maken^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan