Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Osi` zei:Maar toch wel blowen
Nog een verslaving van mij, maar ik twijfel. Wiet
Ik gebruik het mss zo goed als elke week, maar als ik het niet bijheb, voel ik ook wel geen nare effecten zoals, ik heb het nodig enzo ..
Mss een bijna verslavingBut i love it.

Rikkie zei:valt wel mee zé !
en ben door de week overgestapt op roltabak, pakjes sigaretten zijn veeeel te duur.

ik heb het na 2 dage weggegeven, tzou voor mij dé manier zijn om te stoppe
ik had echt geen zin meer in sigarette.
)Rikkie zei:valt wel mee zé !
en ben door de week overgestapt op roltabak, pakjes sigaretten zijn veeeel te duur.

Ali_ zei:roltabak is rot
1 keer gekocht en niet meer zenne, ik dacht ik ga eens besparen en koop wa belgam, bahik heb het na 2 dage weggegeven, tzou voor mij dé manier zijn om te stoppe
ik had echt geen zin meer in sigarette.
vreemdste van al is da ik vroeger altijd rolsaffen gebruikte...
nu enkel tigra of barclay (nu kent)
webster zei:belgam 21![]()
+ smaak (filters alleen goed in het begin, naar t einde toe rotslecht , mja persoonlijk )
+ prijs/aantal (dun rollen => +/- 70 sigaretten,)
+ door het rollen rookte minder dan met filters, want soms ziede wel is op tegen dat rollen
enige nadeel is als het koud of nat is durft het rollen al is te mislukken

).Osi` zei:Bwa, dankzij roltabak ben ik wel beginnen minder te roken, kheb momenten dat ik geen sigaret wil opsteken, dan rook ik ook niet.
Fuck sigaretten! Roltabak ffs! Het doet me toch minder roken, dusja![]()
josuwa zei:chocolade![]()
.