Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaDa

Legacy Member
hatetn zei:
dvd's en games kopen
en da is eigenlijk de enigste
soms kijk of speel ik er nie eens op maar kannek et gewoon nie laten liggen
kmoe nog maar ne winkel binnenstappen en kheb prijs(enige oplossing is nie naar de winkels gaan)

Hoh, da heb ik eigenlijk ook. Maar met kledij ipv games en dvds

hatetn

Legacy Member
RaDa zei:
Hoh, da heb ik eigenlijk ook. Maar met kledij ipv games en dvds



welja ik ook maar uit die winkels blijvek makkelijker
deze week in ene keer 250 euro aan kleren en kheb ze nie eens gepast voor ik ze kocht

Ali_

Legacy Member
RaDa zei:
Hoh, da heb ik eigenlijk ook. Maar met kledij ipv games en dvds

hmm, daar zegt ge zoiets...
shit da wordt al een hele hoop:

muziek
egostrelende ervaringen
sigaretten
weed en alcohol (ma nie zwaar zenne :p)
kledij

afkicken:

NAH :p

hatetn

Legacy Member
lol iedereen die hier bezig is van ik ben verslaafd aan alcohol of bier
ga maar naar ne AA dan want als er iets is da uzelf en u omgeving voor de kloot helpt is het da
kdenk da velen hier nie echt weten wa een verslaving is
ge kunt graag ne keer iets dringen maar als ge echt van uzelf zegt da ge verlsaafd zijt aan alcohol(iets waar echte verslaafden al lang op gewezen moeten zijn voor ze het beseffen)

tides

Legacy Member
Spandi zei:
Doelloos achter de pc zitten.

²

Is eigenlijk enorm hatelijk. Ik moet DRINGEND minder achter mijne computer zitten, of ten minste iets productief beginnen doen op mn PC :sop:

Ali_

Legacy Member
hatetn zei:
lol iedereen die hier bezig is van ik ben verslaafd aan alcohol of bier
ga maar naar ne AA dan want als er iets is da uzelf en u omgeving voor de kloot helpt is het da
kdenk da velen hier nie echt weten wa een verslaving is
ge kunt graag ne keer iets dringen maar als ge echt van uzelf zegt da ge verlsaafd zijt aan alcohol(iets waar echte verslaafden al lang op gewezen moeten zijn voor ze het beseffen)

ALS ge echt verslaafd zijt hé. Kvraag me af hoeveel mensen hier zitten die echt nie doorkunnen als ze zich niet elke dag volledig kapot zuipen.
Pas dan is er iets aan de hand, maar als je elke dag toch wel de drang voelt naar 1 bepaalde drank, maar het blijft ook bij die ene keer dan is er volgens mij geen probleem:)

democracy02

Legacy Member
rukken
suiker (chocola vooral)

.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.

suiker zit ik momenteel op 1 dosis / dag, vgl. met de hele dag door (vroeger)
rukken is 1 x per week +- maar ben aan het experimenteren om eigelijk volledig te stoppen ermee, of zo weinig mogelijk te doen teminste.

als'k nie masturbeer heb ik meer zin om contact te zoeken met vrouwen op straat enzo,
als'k wel masturbeer is die extra drijfkracht er niet om de wil in een daad om te zetten :)

'k heb ook nog een eetverslaving.
k' wil dagelijks toch wel 3 keer m'n buikske vullen... en alst nie gevuld is op't uur dat moe gevuld zijn durf ik nogal vlug plooien en fastfood gaan eten erges :eek: vies!


.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.


ben in't verleden al afgekickt van computerspelletjes alsook en de nood aan high worden (weed, alcohol, etc.)
computerspelletjes vond ik het moeilijkst.


.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.

ik zie mij in de toekomst nog een drugverslaving hebben, niet noodzakelijk maar het is één van de mogelijkheden.
dagelijks high worden van weed... en af en toe een wijntje of een andere hard drug (schimmels iemand? :d) in de maag steken heeft wel z'n charmes.
maar voorlopig heb ik genoeg van dat soort middelen, en doe ik het een jaartje of 3 - 5 - 10 zonder.

Pred

Legacy Member
Moose_T zei:
²

Is eigenlijk enorm hatelijk. Ik moet DRINGEND minder achter mijne computer zitten, of ten minste iets productief beginnen doen op mn PC :sop:


haha, daar heb ik ook wel eens last van, vooral 's zondags met een kater, dan zit ik er soms heel den dag op , als ik dan 's avonds ga slapen zie ik dan lichtflitsen int donker.

OT: roken

nunji

Legacy Member
daar zegde nu iet, kledij benk ook eigenlijk aan verslaafd..
en kgeef er veel te veel centen aan uit.

Bose

Legacy Member
democracy02 zei:
rukken is 1 x per week +- maar ben aan het experimenteren om eigelijk volledig te stoppen ermee, of zo weinig mogelijk te doen teminste.

wtf :sop:

Strawberry

Legacy Member
kledij ik ook

afgelopen 3 maand

3 vesten gekocht van meer als 400 euro tstuk
en nog hoop andere kledij int totaal zoon 5000 euro op 3 - 4 maand

zeker als ik naar Londen, Parijs, Brussel ga shoppen
dan vliegt er toch meer als 1 maandloon door
en dan heb je zo max 5 stuks

gelukkig is dat niet mijn geld :)
mn moeder is mode encyclopedie
en een kledingstuk zal nooit te duur zijn voor haar
en we hebben gelukkig dezelfde smaak
soms wil mn moeder iets kopen maar vind ik de prijs gewoon te absurd
en dan zeg ik nee

nu heb ik 60 hemden en t shirts 5 jassen paar kostuums enz
zonnebrillen ook heb hier toch al een stuk of 5 van die 200euro+ zonnebrillen

ma ik reken dat gewoon bij lifestyle :p
kleren maken de man enz

ook niks ongezond aan ofzo
van een verslaving spreek ik toch meer als het ongezonde vormen aanneemt

Op school hebben ze mij wel een tijdje Hugo Boss genoemd
De laatste orange lijn van 2006 hadk iets te maniakaal mn kleerkast mee gevuld.

S.conceiçao7

Legacy Member
democracy02 zei:

ja wtf!
iemand die nie sekst, en ook nie af en toe masturbeert, kdenk toch nie da da gezond kan zijn zenne :lol: kdenk da je na e tijdje volledig begint door te slaan

deyoeri

Legacy Member
- Alcohol, met name Stella Artois, met voorkeur van't fleske. Hoewel al tamelijk geminderd.
- Porn.
- Muziek.

Andere dingen die tot mogelijke verslaving zouden kunnen lijden:
- Roken, hoewel'k mss een pak maar per week rook.

Verslavingen die achter de rug zijn:
- Cola: met pieken van +- 1.5 - 2l per dag.
- Fristi: zelfde als de cola.
- "Letterkes"; weet wel, van die snoep in de vorm van't gehele alfabet. K kon zo een halve kilo op en dan mottig voelen, maar toch blijven doorvreten :unsure:

democracy02

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja wtf!
iemand die nie sekst, en ook nie af en toe masturbeert, kdenk toch nie da da gezond kan zijn zenne :lol: kdenk da je na e tijdje volledig begint door te slaan
bwa valt wel goed mee...

als je het elke dag doet conditioneer je uzelf om het vaker te doen dan normaal, en word et iedere dag een "behoefte"... ma eigelijk is da makkelijk lang vol te houden.

of tgezond is andere vraag, 'k denk da 1x per week mss toch wel gezonder iss da nie, voor kanker enz :p

freeza

Legacy Member
Strawberry zei:
kledij ik ook

afgelopen 3 maand

3 vesten gekocht van meer als 400 euro tstuk
en nog hoop andere kledij int totaal zoon 5000 euro op 3 - 4 maand

zeker als ik naar Londen, Parijs, Brussel ga shoppen
dan vliegt er toch meer als 1 maandloon door
en dan heb je zo max 5 stuks

gelukkig is dat niet mijn geld :)
mn moeder is mode encyclopedie
en een kledingstuk zal nooit te duur zijn voor haar
en we hebben gelukkig dezelfde smaak
soms wil mn moeder iets kopen maar vind ik de prijs gewoon te absurd
en dan zeg ik nee

nu heb ik 60 hemden en t shirts 5 jassen paar kostuums enz
zonnebrillen ook heb hier toch al een stuk of 5 van die 200euro+ zonnebrillen

ma ik reken dat gewoon bij lifestyle :p
kleren maken de man enz

ook niks ongezond aan ofzo
van een verslaving spreek ik toch meer als het ongezonde vormen aanneemt

Op school hebben ze mij wel een tijdje Hugo Boss genoemd
De laatste orange lijn van 2006 hadk iets te maniakaal mn kleerkast mee gevuld.

als je dat niet zelf betaalt en zomaar krijgt dan vind ik u op zijn minst ENORM verwend :s

snap nie da uw ouders (/eender wie zijn ouders) da zomaar allemaal betalen...
met het geld dat je aan kleren hangt kan je al een tweedehands autoke kopen :doh:

buh anyway mijn verslaving is computer :(
ga mij wel wat productiever proberen bezighouden...
en wa minder op het forum ier zitten :x

lttuvix

Legacy Member
werken
koffie
bier
jeugdhuis
muziek
slaap


kdenk da da wel alles is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan