Hellrabbit zei:
En schaamt gij u nie een klein beetje?
Overigens doet uw eigen persoonlijke definitie van verslaving er niet echt toe. Als ge dat uitgeeft aan kleren zijde verslaafd. Toch eens dringend tijd om de waarde van geld te leren.
mmm nee
Ik ken de waarde van geld, waar ik voor werk ga ik heel zuinig mee om.
En koop ik nooit prullen. Maar de financiele toestand van mn ouders maakt het mogelijk om in het duur rond te lopen. Ksnap niet wat het probleem is.
Iedereen zn hobby's. Sommige mensen geven dubbel zoveel uit omdat hun auto er wat mooier zou uitzien. Andere mensen kopen games, da vin ik pas dikke geldverspilling alsof een mens niks beters te doen heeft, rijk word je er niet van.
Kleren ook al zijn ze op maat gemaakt blijven functioneel en niks zit zo goed als een op maat gemaakt hemd.
En wat doet uw persoonlijke mening ertoe.
Wat weet gij nu over mij, over mijn financiele toestand, financiele toestand van mijn familie, in welke kringen ik verblijf enz ...
Mss is het in mijn wereld doodnormaal om dat geld daaraan uit te geven, mss ben ik wel de normaalste van mn gestoorde hoop vrienden die elke maand nieuwe auto's kopen enz ...
In uw wereld is het alsinds niet normaal. Maar daarom ben ik nog niet verslaafd.
Mn ouders werken hard om zoveel geld te verdienen en dan zouden ze het niet eens mogen uitgeven zonder zich te schamen.
Ik werk hard en betaal alles zelf behalve mijn kleren.
Ik koop trouwens ook antiek en antieke kleren
kunst
design meubilair ...
Vintage muziek instrumenten
oude foto en film cameras
nuja kopen ik zoek hier ook gewoon naar
en heb al voor zoon 10000 euro spullen gevonden
sommige mensen weten niet wat ze in huis hebben
Dit vooral voor photoshoots
en heel veel kunst, design en fotoboeken, magazines uit de jaren 50/60/70
en magazines als a magazine, purple fashion enz
dat kost pas