Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
jah, op een games.telenet forum ist nogal vree moeilijk :ironic:

vet R E S P E C T zunnuh :sop:

Flirten gaat niet zonder de nodige lichaamstaal en oogcontact :p
het is toch ook iets dat ik niet kan laten en eigenlijk onbewust doe en dan zeggen mensen dat je aan het flirten bent, terwijl dat helemaal niet je bedoeling is.

democracy02

Legacy Member
KoenDK zei:
ik drink nu reeds 10jaar meer dan 2liter cola per dag

uitgaan is denk ik ook een verlaving, ik moet toch steeds ieder weekend met mijn maten eens goed kunnen uitgaan
:eek: hello kidneys

da zou ek nu eens echt nie kunnen, m'n gezondheid na de zak helpen d.m.v. eten... drinken... of een flutdrug zoals nicotine bvb.

als ge't na de zak helpt, zorg dan dat je er wa aan hebt... maar cola :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
Sigaretten, muziek, auto's en computers. Ik kan niet zonder deze 4 grond elementen van m'n bestaan :]

*Bios*

Legacy Member
1 pakske saffen per dag
junk food verslaving :p
internet
muziek
uitgaan

Bontus

Legacy Member
bier, muziek, internet, uitgaan, ...
dingen die ik moeilijk kan missen en waarvan een combinatie het meeste van men dagen vult.

Firestyler

Legacy Member
nunji zei:
ik draag wel armani enzo. Maar dat hoeft ni persé duur te zijn. Alé, kheb broeken van Emporio Armani van 115-135€ bevoorbeeld, geen dinges van Giorgio Armani van 400€ é. Ik vind dan zo een leuke jeans van 120€ ni echt duur voorwa ge ervoor terug krijgt: ge kunt da blijven dragen + das mooier en unieker dan h&m + al die h&m gedoe das kapot na een maandje dus betaalde ook voor kwaliteit. (+ ik heb dan nog eens 30% korting bij armani antwerpen, luxe ofwa? :D)

Ik geef ook geen 400euro's aan gucci schoenen.. Maar ik heb wel wat merkenkleren gekocht(ik spreek hier dan vooral voor uit te gaan e.d.) en ja das echt beter dan h&m enzo vind ik want ge ziet tenminste ni iedereen me tzelfde lope op feestjes(zoals die grijze trui met die kap van h&m da iedereen blijkbaar moet hebben en dus ook heeft).

En ja, ik ga werken om dit te kunnen kopen want ik krijg de ballen van mijn ouders voor mijn kleding want die vinden dat ook weggesmeten geld dat ik merken koop.

Waar ik wel tegen ben is tommy hilfiger gedoe enzo da gewoon in dezelfde fabrieken worden gemaakt als h&m en dus van dezelfde kwaliteit beschikt.

P.S: Ik koop niet iets waar in koeien van letters D&G opstaat op een blanco tshirtje gewoon om iets van D&G te hebben. Als ik iets koop van D&G is het een zeer unieke tshirt met een leuke print en waar subtiel ergens D&G int klein staat. Geen lange mouwen blanco tshirts met op de ene mouw DOLCE en de andere GABBANA staat zoals ik soms zie.

opvallende kleren koop ik ook niet, ik heb zo een Burberry trui met carootjes,echt wel mooie combinatie van donkere kleuren en het logotje staat ergens onopvallend beneden, idem voor mn andere kleren, wel zo een burberry tshirt met op de mouwen da motiefke en staan der toch wel veel zo raar te zien zenne :D
njah kleren is n verslaving, heb der nog wel wat

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mijn verslaving:

pc (fora vooral en muziek)
muziek spelen en beluisteren :p

Caelius

Legacy Member
democracy02 zei:
als ge't na de zak helpt, zorg dan dat je er wa aan hebt... maar cola :rofl:

Concept 'smaken verschillen' is u vreemd?

on topic: sigaretten, uitgaan & alcohol (mentaal uiteraard), cola, seks, internet, muziek, kleding. De ene al wa erger als den andere natuurlijk.

Strawberry

Legacy Member
Hellrabbit zei:
En schaamt gij u nie een klein beetje?
Overigens doet uw eigen persoonlijke definitie van verslaving er niet echt toe. Als ge dat uitgeeft aan kleren zijde verslaafd. Toch eens dringend tijd om de waarde van geld te leren.


mmm nee

Ik ken de waarde van geld, waar ik voor werk ga ik heel zuinig mee om.
En koop ik nooit prullen. Maar de financiele toestand van mn ouders maakt het mogelijk om in het duur rond te lopen. Ksnap niet wat het probleem is.
Iedereen zn hobby's. Sommige mensen geven dubbel zoveel uit omdat hun auto er wat mooier zou uitzien. Andere mensen kopen games, da vin ik pas dikke geldverspilling alsof een mens niks beters te doen heeft, rijk word je er niet van.
Kleren ook al zijn ze op maat gemaakt blijven functioneel en niks zit zo goed als een op maat gemaakt hemd.

En wat doet uw persoonlijke mening ertoe.
Wat weet gij nu over mij, over mijn financiele toestand, financiele toestand van mijn familie, in welke kringen ik verblijf enz ...
Mss is het in mijn wereld doodnormaal om dat geld daaraan uit te geven, mss ben ik wel de normaalste van mn gestoorde hoop vrienden die elke maand nieuwe auto's kopen enz ...

In uw wereld is het alsinds niet normaal. Maar daarom ben ik nog niet verslaafd.

Mn ouders werken hard om zoveel geld te verdienen en dan zouden ze het niet eens mogen uitgeven zonder zich te schamen.
Ik werk hard en betaal alles zelf behalve mijn kleren.

Ik koop trouwens ook antiek en antieke kleren
kunst
design meubilair ...
Vintage muziek instrumenten
oude foto en film cameras

nuja kopen ik zoek hier ook gewoon naar
en heb al voor zoon 10000 euro spullen gevonden
sommige mensen weten niet wat ze in huis hebben

Dit vooral voor photoshoots

en heel veel kunst, design en fotoboeken, magazines uit de jaren 50/60/70
en magazines als a magazine, purple fashion enz
dat kost pas

Spectre

Legacy Member
momenteel
- sarcasme
- pron
- Frisdrank
- Sigaretten
- seks
- DVD's kopen
- kritiek geven/negatief zijn

achter de rug
- World of Warcraft
- Lost

enZiiime

Legacy Member
Hmmm ...

Sigaretten (1 pakje per dag)
Koffie (ben 5 uurtjes wakker en zit al aan 11 kopjes, ola kgaan ni kunne pitte me al diene cafeine :D Senseo is te lekker :D)
Films
Kan niet alleen binnezitte of iets alleen doen, kmoet me sociaal contact aka mate, en vriendinne iets doen (al ist in de zetel ne film zien)


Vroegere verslavingen:

Sosa :$ (Nu nog af en toe :D)
Cola (tussen 1.5 en 3 liter per dag)
Uitgaan (elk weekend 2 keer, ben nu al sinds Reverze (27 januari) niet meer uitgeweest :D (en amuseer men eige bij mate thuis meer dan in discotheek, het werd gewoon te saai, aangezien het elk weekend The Return was.

Schralen Barrie

Legacy Member
Hier zei er iemand dat hij verslaafd is aan snokken terwijl hij dat ongeveer 1 x per week doet. Dat noemt ik weinig .. Ik doe het ongeveer 2 keer per dag (tenzij ik zeer lui ben), en ik ben er zeker van dat er zijn die nog meer doen!

^MystiQ

Legacy Member
Schralen Barrie zei:
Hier zei er iemand dat hij verslaafd is aan snokken terwijl hij dat ongeveer 1 x per week doet. Dat noemt ik weinig .. Ik doe het ongeveer 2 keer per dag (tenzij ik zeer lui ben), en ik ben er zeker van dat er zijn die nog meer doen!

Dude, 2*dag is eigenlijk wel pretty sick :p

Starrk

Legacy Member
muziek
curveball op de homepage :s

edit: ahja nog 2: cabaret en star wars :unsure:

solix

Legacy Member
Aan mijne jos snokke,
Thuis zitte en niets nuttig doen (vandaar dat ik af en toe eens snok :D)
muziek
negatieveling zijn
roken
int geniept naar dbz kijken
fantaseren over vanalles
...

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik denk vooral thee eigenlijk, ik drink dagelijks zeker 5 of 6 tassen van die engelse thee. Geen idee of het een verslaving is, maar het is jaaaaren geleden dat ik eens een week zonder thee gedaan heb...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan