Archief - Je verslaving(en)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sprits

Legacy Member
- chips (2 kleintjes opt werk en 1/2 groot thuis per dag)
- cola (3-4 blikjes per dag)
- World of Warcraft
- owja, en anime :D

da ist zowa :p

skelly_king

Legacy Member
Roken, Lachen, Luiheid, Sport , Sociaal contact, Gamen :)

Ja ze passen nie allemaal samen zoals sociaal contact waarmee ik dus uitgaan bedoel en gamen, maar je kan het combineren :) eerst wa gamen en later op den avond uitgaan en dan als ge thuiskomt nog een uurke gamen ==> gaat ge zeker goe slapen :)

Li0n

Legacy Member
Ergste verslavingen :
Tabak, weed.

Andere:
WoW en gamen in het algemeen. (alhoewel, das eerder een hobby dan een verslaving)
Forums lezen op het werk.
Ook nagelbijten maar niet tot bloedens toe, ik bijt enkel als ze te lang zijn. Ik haat van die nagelklippers of nagelschaartjes.

Tw33tst3r

Legacy Member
Li0n zei:
Ergste verslavingen :
Tabak, weed.

Andere:
WoW en gamen in het algemeen. (alhoewel, das eerder een hobby dan een verslaving)
Forums lezen op het werk.
Ook nagelbijten maar niet tot bloedens toe, ik bijt enkel als ze te lang zijn. Ik haat van die nagelklippers of nagelschaartjes.

dus ge zijt eindelijk van uw kebap-verslaving af? :p chapeau want gij waart ne echte kebapjunk :p:p

Tweak37

Legacy Member
Ik snap ni eens hoe ge da kunt, nagelbijten. Lijkt mij verdomd onaangenaam...

Unpro

Legacy Member
- computer :love: (in het algemeen, kan gerust een paar dagen zonder gamen, maar zonder pc, neen :p)
- cola :love:
- muziek :love:

Cyberkef

Legacy Member
Chocolade (KILOS)
Cola (LITERS... mmm suikerkick...)
WoW (uren!)

Muziek (als er geen muziek speelt kom ik hypernerveus)

:(

DJ BUZZE retro

Legacy Member
verslavingen maken het leven mooi :love:

- eten en drinken op plaats nummer één toch wel.
- deftige muziek (geen commerciële brol dus)
- mijn encyclopedisch brein uitbreiden.
- last but not least: sociaal contact met mensen die op dezelfde golflengte zitten.

sja, en seks (zowel met twee alsook rukken) ook zeker? :p eerlijk is eerlijk he :p

DéWé

Legacy Member
Slapen,
uitgaan,
gamen (maar als ik dat te vaak begin te doen stop ik meestal voor een tijdje :) )

DJ BUZZE retro zei:
sja, en seks (zowel met twee alsook rukken) ook zeker? :p eerlijk is eerlijk he :p

Had eerst gelezen dat er stond met twee rukken :p

bweh

Legacy Member
- Doritos
- Popcorn
- Nootjes (!!)
- Frisdrank (Schweppes Agrum, Cola, ..)
- Redbull & Malibu :)

KN-StrideR

Legacy Member
op't werk:
- fora fora fora
- webcomics

algemeen:
chocolade :)

rest: niks

nascaRio

Legacy Member
Ergste verslaving is bij mij wel zeker sex. Ik denk daar de godganse dag aan en da spookt tot vervelens toe door m'n hoofd.

Bij elke vrouw die ik zie kijk ik eerst naar de borsten en de achterkant. Pas op dat wil niet zeggen dat ik vrouwen niet kan respecteren. Integendeel zelfs.

KN-StrideR

Legacy Member
democracy02 zei:
yeah right... tzal wel da ge nie verslaafd zijt aan sex (zowel solo, duo of pluo) en/of pr0n

t'is niet omdat ge snokt dat ge er verslaafd aan zijt :)
Ik ben geen dwangmatig masturbeerder :lol:

Marsu

Legacy Member
Grapjassen ontmaskeren. Vandaag 2 uur lang ene zitten onderzeveren voor em brak. 'T is vooral leuk vanwege de verhaaltjes dat ge zelf uitvind. xD

Internet zit echt vol gevaarlijke individuen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan