Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ikbenslim zei:variabele kosten inbegrepen??
. ik betaal 200-250€ (alles inbegrepen) dacht ik als ik daar naartoe kan gaan. Heb individuele douche en wc.Ik heb besloten om niet op kot te gaan. Woon op 5 minuutjes van het station en dan is het gewoon 10 min trein en ik ben in leuven. Dan nog de bus naar Heverlee pakken en ik ben er. Zien hoe dat meevalt.
Zij er hier trouwens mensen die ervaring hebben met het huren van een huis met een groep, als alternatief op een kot? Want dat interesseert me wel, maar aangezien ik weinig mensen ken die en naar heverlee gaan en waar ik bij zou willen wonen ga ik dat voor volgend jaar ofzo houden.
/Ik heb juist hetzelfde gedaan mijn eerste jaar 5 min van station +15 min rijden +dan nog de bus naar heverlee.
En dit is toch niet aan te raden, 40 min op de bus van station naar heverlee campus is geen uitzondering.Daarenboven rijden de meeste treinen maar om het uur wat dus wilt zeggen als de prof zijn les een kwartier uitloopt dat je een uur mag wachten.
Als je toch gaat pendelen maak dan dat je fiets aan het station hebt zodat je toch mobiel bent en alles wat zelf kan plannen want de bus in leuevn is gewoon hel.
Ik heb nu wel normaal gezien om het half uur een trein,d us dat valt nog mee. Maar van die bus, dat wist ik niet, heb van veel mensen horen zeggen dat je daar vrij vlot bent met de bus. Ik wist dat ik beter bij mijn eertse gedacht gebleven was, maar nu is het toch te laat, ze willen hier thuis toch geen kot betalen en nu ik geen vakantiejob heb denk ik dat nik niet genoeg centjes ga hebben om dat zelf te betalen...Ik heb juist hetzelfde gedaan mijn eerste jaar 5 min van station +15 min rijden +dan nog de bus naar heverlee.
En dit is toch niet aan te raden, 40 min op de bus van station naar heverlee campus is geen uitzondering.Daarenboven rijden de meeste treinen maar om het uur wat dus wilt zeggen als de prof zijn les een kwartier uitloopt dat je een uur mag wachten.
Als je toch gaat pendelen maak dan dat je fiets aan het station hebt zodat je toch mobiel bent en alles wat zelf kan plannen want de bus in leuevn is gewoon hel.
Of weet iemand een site van het openbaar vervoer daar? Kvind nie direct iets nuttigs.
Fighting Hobbit zei:Ik heb nu wel normaal gezien om het half uur een trein,d us dat valt nog mee. Maar van die bus, dat wist ik niet, heb van veel mensen horen zeggen dat je daar vrij vlot bent met de bus. Ik wist dat ik beter bij mijn eertse gedacht gebleven was, maar nu is het toch te laat, ze willen hier thuis toch geen kot betalen en nu ik geen vakantiejob heb denk ik dat nik niet genoeg centjes ga hebben om dat zelf te betalen...
Ik denk dat ik het eerst met de bus ga proberen en als dat tegenvalt zal ik daar wel een fiets zetten...Dr_pimpie zei:zet gewoon een fietske aan het station en ga met de fiets naar de campus in heverlee, is zeker en vast goed te doen en ge zijt veel minder afhankelijk van de bus
Ik kan ook bevestigen dat het in het algemeen nooit echt te doen is om te pendelen, ookal woon je vrij "bereikbaar". Ik sta met de trein op een 25 mins in gent (op zich niet veel en er is minstens om het half uur een trein). Dit semester gemiddeld 2u30 per dag gependeldFighting Hobbit zei:Ik heb nu wel normaal gezien om het half uur een trein,d us dat valt nog mee. Maar van die bus, dat wist ik niet, heb van veel mensen horen zeggen dat je daar vrij vlot bent met de bus. Ik wist dat ik beter bij mijn eertse gedacht gebleven was, maar nu is het toch te laat, ze willen hier thuis toch geen kot betalen en nu ik geen vakantiejob heb denk ik dat nik niet genoeg centjes ga hebben om dat zelf te betalen...
.
) en in een doodlopende straat,overal bomen rond ons heen,hebben balkon langs achterkant dus chill! :applause:
Tevens hebben we achteraan een fietsenhok zodat we onze fiets gerust kunnen achterlaten.
sudden_striker zei:daar de bus die in Rabot vertrekt er langer overdoet (waarschijnlijk dan door het vastrijden in het verkeer daar).
....
En vooral, hoeveel kost het voor een jaar openbaar vervoer als student, is er zo iets als een busy pass-systeem?