Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sudden_striker zei:Ja is da eiglijk een grote last om gemeenschappelijk sanitair te hebben? Tlijkt me nie zo leuk.. aangezien ik graag douch met muziek blokluid![]()

Darkness zei:zoek ook nog een kot, liefst id buurt van de vesaliusstraat/parkstraat (pol&soc, leuven), liefst >15m² en zo rond de 250 a 260 euro...
Leuven is nu niet zo groot dat je moet kijken waar je op kot zit. Maar dat wist je zelf ook al wel zeker?Darkness zei:zoek ook nog een kot, liefst id buurt van de vesaliusstraat/parkstraat (pol&soc, leuven), liefst >15m² en zo rond de 250 a 260 euro...

dat weet ik ja, maar als ik geen fiets hoef te gebruiken kan die ook niet gepikt wordenExorikos zei:Leuven is nu niet zo groot dat je moet kijken waar je op kot zit. Maar dat wist je zelf ook al wel zeker?![]()


Darkness zei:dat weet ik ja, maar als ik geen fiets hoef te gebruiken kan die ook niet gepikt worden![]()

). Ik zit op ong. 7-8 minuten wandelen van het station en op ong. 2 minuten van mijn lesgebouwen (Centrum voor Levende Talen en de fak Letteren), op ongeveer 4 minuten van het Ladeuzeplein en voor de rest is alles i.v.m. eten en drinken ook binnen handbereik (frituur, pizzeria op 3 huizen van mij, broodjesbars, bakker, ...)
PM voor aanvraag 

.Lol man, www.opkotinleuven.be zuigt gewoon. Bijna alles wat eropstaat is verouderd en er is bijna geen enkele juiste referentie op terug te vinden.-etienne- zei:handige links:
www.opkotinleuven.be => echt heel goeie site!
www.woohoow.be => alles ivm studentenleven in Leuven!
dat gij u laat in 't zak zetten door kruipkot te huren aan prijs van gewoon kot is niet de schuld van de website he...Project Loony zei:Lol man, www.opkotinleuven.be zuigt gewoon. Bijna alles wat eropstaat is verouderd en er is bijna geen enkele juiste referentie op terug te vinden.
Als je in Leuven naar een degelijk kot zoekt, ga dan kijken op de Kotwijs database van de K.U.Leuven.
Ik moet er trouwens aan toevoegen dat de prijzen voor privékoten in Leuven weeral gestegen zijn. Ik heb geluk dat ik volgend jaar in het huis van VTK terechtkan (tegen sterk verminderde prijs), want momenteel betaal ik hetzelfde als volgend jaar voor een kruipkot van 7.5m² (van www.opkotinleuven.be gehaald vorig jaar trouwens >_>), namelijk 230€. Voor een fatsoenlijk privékot in Leuven mag je over het algemeen al minstens 250€ rekenen, misschien met uitzondering van de verafgelegen locaties. (Het noorden en het oosten van Leuven, Heverlee-dorp.)
murdoc zei:Ik zit op peda van ugent. Ik betaal 178€ all in (internet ook enzo). Contract van 9 maanden (=extra besparing). Ik heb dus niet te klagen van de prijs.
)punkrockdude zei:zus zit op kot
ouders vinden mijn school te dichtbij (35 min met de bus, les om 8.30 betekent dus opstaan om 6.35 (bus komt aan om 8u))
als punten goed zijn dees exames mss klein kansje dat'k op kot mag...

BamBamsChica zei:ik zit dus op kot in antwerpen, al 3 jaar.. vlak in't centrum, groot kot met badkamer gedeeld met 2 man (bijna prive dus), 260€ en dan nog es 40€ telenet... en 12 maanden huren.. redelijk duur dus, vooral als ge weet dat alles met water op mijn verdieping (de bovenste) niet zo goed werkt (soms geen water in de douche enzo).. maar ik zit hier goed, wil niet verhuizen.. + amazing view up here![]()

. Anders koop ik pizza of patat downstairs 
)