Archief - Het kot-topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Kot hier kost 275€ per maand, heb eigen frigo/wc/douche/keuken
Het is eigenlijk een studio'tje maja, kzit hier ferm goed :p

ikbenslim

Legacy Member
Kid_C zei:
Kot hier kost 275€ per maand, heb eigen frigo/wc/douche/keuken
Het is eigenlijk een studio'tje maja, kzit hier ferm goed :p

kijk ze, naar zo iets ben ik dus ook op zoek :p
Ook rond de 300 euro en alles qua sanitair en keuken prive... :D
Tis natuurlijk wel spijtig da ik m'n kot net moet zoeken in een van de duurdere/drukkere buurten, St Pietersplein. Want heb altijd les in Ledeganck, Hoveniersberg of Blandijn.
Kheb zo al eens rondgekeken, en in de kunstlaan lijkt het me wel intressant, staan gelijk nog veel dingen te huur ook.

BamBamsChica

Legacy Member
schep zei:
Waar zit ge juist? Voor 't amazing view daar te weten he ;)

Steenbergstraat, aan't sint-andriesplein :) maar die view is gewoon om dat ik hoog zit zenne :p


DGEN zei:
nu ja...als ik deze examens door ben, verhuis ik naar amsterdam..weg uit smerig roffa (r'dam voor de leken :p )

Gij zit in rotterdam op kot... kent gij toevallig nix van het kotleven in Delft? Mijn ex-vriendje gaat daar volgend jaar een half jaar studeren, ma da blijkt nogal moeilijk te zijn om daar een goeie kamer te vinden..

pina

Legacy Member
ikbenslim zei:
kijk ze, naar zo iets ben ik dus ook op zoek :p
Ook rond de 300 euro en alles qua sanitair en keuken prive... :D
Tis natuurlijk wel spijtig da ik m'n kot net moet zoeken in een van de duurdere/drukkere buurten, St Pietersplein. Want heb altijd les in Ledeganck, Hoveniersberg of Blandijn.
Kheb zo al eens rondgekeken, en in de kunstlaan lijkt het me wel intressant, staan gelijk nog veel dingen te huur ook.
dat vind je heel gemakkelijk hoor. Ik zit op een studio in gent centrum voor €300 per maand, wat eigenlijk duur is.

metaphore

Legacy Member
een studieo int centrum van leuven voor €300 is niet te vinden :sad:

Exorikos

Legacy Member
viewer zei:
Heverlee, kotstones.

Zag er wel ok uit, vrij prijzig though (230 per maand all in).

Als ge dan bekijkt wat de mensen in diepenbeek moeten betalen, das bekans 100 euro minder!

Nuja, ik word nog gesponserd, dus :p
Welke verdieping? Ik de eerste : DDDD

Voor een privé-kot is dat nog vrij goedkoop hoor, mijn vriendin betaalt 330€/maand

ikbenslim

Legacy Member
pina zei:
dat vind je heel gemakkelijk hoor. Ik zit op een studio in gent centrum voor €300 per maand, wat eigenlijk duur is.

variabele kosten inbegrepen??

InSaNe_CLowN

Legacy Member
ik ga volgend jaar naar de peda (studentenhome) van hogeschool Gent zelf. Iemand al ervaring mee?
Ik betaal kamer met douche , internet , energie inbegrepen 186€/maand.
Niet slecht dus :)
Ik koos voor een home voor meer socialer contacten.
Men eerste jaar , dus ben benieuwd wat het gaat geven ;)
gr33tzz

NeoGeo

Legacy Member
pina zei:
dat vind je heel gemakkelijk hoor. Ik zit op een studio in gent centrum voor €300 per maand, wat eigenlijk duur is.

Naar zoiets ben ik momenteel ook op zoek...

Vinden jullie zo'n kot door gewoon in Gent rond te lopen en telefoonnummers te noteren ofzo? Via internet vind ik amper iets en van vrienden hoor ik wel vaak iets van een gewone kamer maar nooit van een studio...

aXl_

Legacy Member
Hellrabbit zei:
goh, als ge ne fiets bij velo gaat huren dan krijgt ge daar een gigantisch buisslot bij, zoiets wordt immers nie veel gepikt :)

1 dag maakte ik dat slot es vast aan mijn fiets-draag-rek en nu wilt dat nimmer loskomen :unsure: Kga dat daar gewoon aan laten hangen en nx zeggen als ik die fiets teruggeef denk ik :)

metaphore zei:
een studieo int centrum van leuven voor €300 is niet te vinden :sad:

ik heb er eentje, net buiten de ring voor 250 de maand (20m² denk ik, met kleine keuken en douche). In leuven maakt dat niet echt veel uit daar ik ook met mijn fiets binnen de 5 min in leuven centrum geraak :)

Hellrabbit

Legacy Member
aXl_ zei:
1 dag maakte ik dat slot es vast aan mijn fiets-draag-rek en nu wilt dat nimmer loskomen :unsure: Kga dat daar gewoon aan laten hangen en nx zeggen als ik die fiets teruggeef denk ik :)

haha, ja, die sloten zijn zo goe da ge ze zelf soms ook nimmer openkrijgt

hebben ook de neiging om nogal snel vast te vriezen

daarom liep in de winter dus altijd met zo een anti-vries ding op slot, twas nie den eerste keer da ek nimmer weggeraakte omda men slot ineens vastzat

Jezus v NASA...

Legacy Member
iemand die weet hoe ge da juist moet doen zo da kot fixe? ale ge kunt op kotwijs da zo uitzoeken he, ma moet ge die mensen dan bellen voor een afspraak of hoe gaat dat juist in zijn werk?
vind daar eigelijk nergens iets tegoei van terug..
alvast bedankt

Bontus

Legacy Member
Mijn kot komt aan 350 per maand al ongeveer. (en 12 maand betalen, zo'n 10/12 kot is zeldzaam). Maar het is wel goed gelegen en heel proper/ruim.
Voor echt een goed kot te vinden zulde toch mensen moeten kennen die van hun kot vertrekken omdat ze afstuderen en u direct aanbieden als nieuwe huurder.

Emtho

Legacy Member
Ik betaal maar €180 voor 16m² met tv en internet, vlak in het centrum van leuven. De dirk boutslaan, dat is 50 meter van de grote markt

-etienne-

Legacy Member
Jezus v NASA... zei:
iemand die weet hoe ge da juist moet doen zo da kot fixe? ale ge kunt op kotwijs da zo uitzoeken he, ma moet ge die mensen dan bellen voor een afspraak of hoe gaat dat juist in zijn werk?
vind daar eigelijk nergens iets tegoei van terug..
alvast bedankt


bellen en nekeer achter de prijs vragen. Indien die binnen je budget ligt kan je 't eens gaan bezichtigen al dan niet toestemmen. Haast je want de beste koten zijn ( uiteraard) eerst weg.

Master P

Legacy Member
Ik heb nu jaartje in Gent gezeten, heb daar 6 maanden stage gedaan. Studeer eigenlijk aan de VUB, maar daar moest ik ni veel zijn dit jaar. Huurcontract van 11 maanden. 195€/maand, eigen wc/lavabo in apart kamertje, kookfornuis, frigo,... GEW inbegrepen. juist nog 15€/maand voor internet. 14-15m² denk ik, ni zo ruim, maar ruim genoeg en alles is aanwezig. Enkel douche is gemeenschappelijk, maar das geen probleem. Is wel aan het Rabot, redelijk sociale buurt (zoals in 'sociale gevallen' en niet zoals in 'sociaalvaardig' :) ). Maar wel de Wondelgemstraat vlakbij = pita, supermarkt,...

ikbenslim

Legacy Member
-etienne- zei:
bellen en nekeer achter de prijs vragen. Indien die binnen je budget ligt kan je 't eens gaan bezichtigen al dan niet toestemmen. Haast je want de beste koten zijn ( uiteraard) eerst weg.

volgende week gaan er het meest koten op de markt zijn denk ik, iedereen gedaan met eerste zit, de punten worden bekend gemaakt en iedereen beslist of hij al dan niet op kot blijft...

Daarom ga ik dus vanaf volgende week op zoek :D
Ook omdat ik eerst nog twee examens moet afleggen van mijne eerste zit natuurlijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan