Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kid_C zei:Kot hier kost 275€ per maand, heb eigen frigo/wc/douche/keuken
Het is eigenlijk een studio'tje maja, kzit hier ferm goed![]()

schep zei:Waar zit ge juist? Voor 't amazing view daar te weten he![]()
maar die view is gewoon om dat ik hoog zit zenne 
DGEN zei:nu ja...als ik deze examens door ben, verhuis ik naar amsterdam..weg uit smerig roffa (r'dam voor de leken)
dat vind je heel gemakkelijk hoor. Ik zit op een studio in gent centrum voor €300 per maand, wat eigenlijk duur is.ikbenslim zei:kijk ze, naar zo iets ben ik dus ook op zoek![]()
Ook rond de 300 euro en alles qua sanitair en keuken prive...
Tis natuurlijk wel spijtig da ik m'n kot net moet zoeken in een van de duurdere/drukkere buurten, St Pietersplein. Want heb altijd les in Ledeganck, Hoveniersberg of Blandijn.
Kheb zo al eens rondgekeken, en in de kunstlaan lijkt het me wel intressant, staan gelijk nog veel dingen te huur ook.
Welke verdieping? Ik de eerste : DDDDviewer zei:Heverlee, kotstones.
Zag er wel ok uit, vrij prijzig though (230 per maand all in).
Als ge dan bekijkt wat de mensen in diepenbeek moeten betalen, das bekans 100 euro minder!
Nuja, ik word nog gesponserd, dus![]()
pina zei:dat vind je heel gemakkelijk hoor. Ik zit op een studio in gent centrum voor €300 per maand, wat eigenlijk duur is.
pina zei:dat vind je heel gemakkelijk hoor. Ik zit op een studio in gent centrum voor €300 per maand, wat eigenlijk duur is.
Hellrabbit zei:goh, als ge ne fiets bij velo gaat huren dan krijgt ge daar een gigantisch buisslot bij, zoiets wordt immers nie veel gepikt![]()
Kga dat daar gewoon aan laten hangen en nx zeggen als ik die fiets teruggeef denk ik 
metaphore zei:een studieo int centrum van leuven voor €300 is niet te vindenad:

aXl_ zei:1 dag maakte ik dat slot es vast aan mijn fiets-draag-rek en nu wilt dat nimmer loskomenKga dat daar gewoon aan laten hangen en nx zeggen als ik die fiets teruggeef denk ik
![]()
Jezus v NASA... zei:iemand die weet hoe ge da juist moet doen zo da kot fixe? ale ge kunt op kotwijs da zo uitzoeken he, ma moet ge die mensen dan bellen voor een afspraak of hoe gaat dat juist in zijn werk?
vind daar eigelijk nergens iets tegoei van terug..
alvast bedankt
). Maar wel de Wondelgemstraat vlakbij = pita, supermarkt,...-etienne- zei:bellen en nekeer achter de prijs vragen. Indien die binnen je budget ligt kan je 't eens gaan bezichtigen al dan niet toestemmen. Haast je want de beste koten zijn ( uiteraard) eerst weg.

