the boogyman
Legacy Member
Stimpy zei:of er in trekken
nuja succes in kortrijk, heb er 3 jaar gezeten, saaie stad![]()
lolz
Tja,we zijn ginder beide om te studeren hoor.....Beide al een jaar hoger verknoeid dus tis met het mes op de keel!
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stimpy zei:of er in trekken
nuja succes in kortrijk, heb er 3 jaar gezeten, saaie stad![]()
ad:
.
)GhO$T zei:sommige van die kotbazen zijn echt ongelooflijk. (irritant, arrogant, oplichters, zeveraars,... ge komt het allemaal tegen)

Ik heb gisteren de hele dag rondgezocht in Gent (omgeving Blandijnberg)killgore zei:Zeg, klein vraagje: zitten er hier met 2 op kot (of studio/app) in gent?
Kunde hiermee wat prijzen drukken?
(afstand doet er minder toe, ik moet niet vlak tegen mijn faculteit zitten).

Fighting Hobbit zei:Ik denk dat ik het eerst met de bus ga proberen en als dat tegenvalt zal ik daar wel een fiets zetten...

GhO$T zei:As ge tegenwoordig een kot wil in centrum gent zonder volledig gepluimd te zijn moet ge echt wel snel content zijn heb ik gemerkt.
Ben dit weekend wat koten gaan bekijken pal in het centrum (buurt rond st-pietersplein) en tis schandalig wat ze zo durven vragen voor een klein kot in een oud huis waar ge dan nog dikwijls maar 1 raam hebt met uitzicht op de muur van het volgende krot 2 meter verder.
Als ik al verander van kot (huidige is te heet aan de zuidkant + vuile boel) wil ik zeker niet meer geven dan 250-260 voor een deftig kot ofwel max 300 voor een studio en heb al direct gezien dat ik buiten de ring ga mogen zoeken want alles daarbinnen is belachelijk geprijsd.
Mijn tips voor de eerste jaars die binnenkort op jacht gaan voor een kot; als het niet echt nodig is blijf uit het centrum weg (10 minuutjes met de velo is nu ook geen ramp) en laat u niet te rap doen, sommige van die kotbazen zijn echt ongelooflijk. (irritant, arrogant, oplichters, zeveraars,... ge komt het allemaal tegen)

Die fietsen hier kennende ga ik de tweede keer eigelijk wel lachen met degene dat zo'n ding piktaXl_ zei:je gaat 2 keer vloeken. 1 keer omdat die bus toch ongelofelijk veel te traag is naar je goesting en de 2de keer omdat je fiets gestolen wordt![]()

Fighting Hobbit zei:Ik begin me wel bewust te worden van een ander probleem...
als ik nu uitga in leuven, moet ik natuurlijk thuis zien te geraken, of ergens kunnen blijven slapen als ik niet op kot ga. Iemand daar ervaringen mee?
mebbe ze er eens op wijzen dat ge dan thuis geen elektriciteit, water en verwarming meer gebruikt gedurende 5 van de 7 dagen, wat toch ook wat bespaart daar, ze zouden toch iets kunnen sponsoren?Fighting Hobbit zei:Pfff, heb juist gevraagd thuis, nog maar eens, en als ik op kot wil moet ik het zelf betalen, maar selfs als ik vakantiewerk vind ga ik nooit €2000 bij mekaar krijgen.
Tja je moet natuurlijk altijd geluk hebben met waar je terecht komt (krot of geen krot, schandalige prijzen of niet) maar ik denk dat 330 voor ne studio in die omgeving krap zal zijn (toch als je dat wil met kosten/internet/... inclu) maar goed er kunnen er misschien wel zo'n studio's tussen zitten als je het geluk hebt van erop te komen, heb daar ook niet echt naar gezocht.ikbenslim zei:Is da allemaal waar? Ik ga volgende week ook op zoek naar een ruim kot/studioke ook in de buurt van het st. Pieters plein, en m'n budget is maximum 330€ ofzo...
Ik dacht dat ik voor die prijs makkelijk iets deftigs ging vinden, maar blijkbaar niet
En wat bedoel je met buiten de ring? Vanaf waar ben je buiten de ring?
Idd kosten van electriciteit, gas, water zijn dikwijls rond de 25-40€ dus dat is iets waar u ouders toch zeker zouden mogen voor opdraaien, als ge thuis leeft hebben ze die ook (mss niet in zo'n hoge mate, maja tis het principe dat teltGenious zei:mebbe ze er eens op wijzen dat ge dan thuis geen elektriciteit, water en verwarming meer gebruikt gedurende 5 van de 7 dagen, wat toch ook wat bespaart daar, ze zouden toch iets kunnen sponsoren?
(of verrekenen ze dat niet in de huurprijs, een gemiddeld verbruik van die zaken?)
)Genious zei:zijn die peda's eigenlijk van hetzelfde niveau als een kot?
of is dat beter/slechter?
