Archief - Gevoelloze arm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaTraK

Legacy Member
Vorige jaar ook de pech gehad, zat op de rand van het bed een tijdje te gamen met de ps2, en toen ik wilde rechtstaan, merkte ik op dat mijnen voet sliep. Tijdens het wankelen en evenwicht zoeken heb ik dan de voet nog es hard gestoot, waardoor ik achterover viel (gelukkig op bed) met een hevige pijn! Na een 15min was voetje blauw en gezwollen -> botje gescheurd -> 6 weken gips...

Vertel da maar es aan iemand, dat da kwam van uwen voet die sliep :sop:

Moto

Legacy Member
Heb dat regelmatig, ga pas slapen als ik niet meer wakker blijven kan, als ge dan TE diep slaapt, dan kan dat sneller voorkomen.

Heb btw aan beide ellebogen zo men zenuwen beschadigd, dwz tinteling in de vingers. en dat duurt dan wel enkele maanden voor dat is genezen

NSA.Rhinox

Legacy Member
preske zei:
heb dat elke dag met m'n hand. Echt schadelijk zal het wel niet zijn.
Pas als uw hand begint te verkleuren moet ge u zorgen maken.


Das al te laat, tenzij het koud is. En het is wel degelijk schadelijk als dat al efkes duurt.

Bij koude is het normaal dat uw handen, voeten, lippen, oren, neus rood/paars/blauw zien. Komt door het samentrekken van uw bloedvaten maar da gaat (hopelijk voor u) snel weg. Vanaf zgn. tertiaire vasoconstrictie moogt ge u zorgen beginnen te maken omdat ge dan naar onderkoeling gaat.

Huasheng

Legacy Member
cram zei:
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW:oink:
Heb ik ook al héél vaak voorgehad. 't Was gelukkig steeds kortstondig, want dat deed verdomme véél pijn.
Eén keer zelfs aan beide kuiten tegelijk gehad. Man, dat was afzien.
De laatste tijd al heel wat minder. Ik probeer dat onder controle te houden.

128MB

Legacy Member
Gisteren slaapte men rechterhand ineens terwijl ik 300kmh met ne Kawasaki Ninja reed in Test Drive Unlimited :p
Das zo van f*ck :oink:
Ik hou men gamepad gwn vast en leg men handen op men schoot.
Is gemakkelijk als je zo'n race doet van 200km lang.

Cazzz

Legacy Member
Huasheng zei:
Heb ik ook al héél vaak voorgehad. 't Was gelukkig steeds kortstondig, want dat deed verdomme véél pijn.
Eén keer zelfs aan beide kuiten tegelijk gehad. Man, dat was afzien.
De laatste tijd al heel wat minder. Ik probeer dat onder controle te houden.

hebt gulle da ook ni da ge ffkes wakker wordt, da stillekes maar pijnloos begint te trekke en pas na 10 seconde de echte kramp komt? Kvind da zo klote want ge moet u dan voorbereide op die pijn die zowiezo komt :D dan bijt ik meestal op mijn kussen ofzo.. Maar kvin die pijn langs de andere kant ook wel kicke :p

Huasheng

Legacy Member
Cazzz zei:
hebt gulle da ook ni da ge ffkes wakker wordt, da stillekes maar pijnloos begint te trekke en pas na 10 seconde de echte kramp komt? Kvind da zo klote want ge moet u dan voorbereide op die pijn die zowiezo komt :D dan bijt ik meestal op mijn kussen ofzo.. Maar kvin die pijn langs de andere kant ook wel kicke :p
Laatste keer dat 'k zo'n pijnsteek kreeg, lag 'k nog half in slaap. Geen idee hoe die opeens was opgekomen.
Soms voelde ik die aankomen. Ik begon dan al in mezelf te schreeuwen "Neen!" en direct in mijn deken bijten, m'n handen rond m'n kuit en hopen dat het snel overgaat.
Eén keer echt beginnen slaan op m'n kuit om het te laten ophouden. Nadien enkele dagen niet echt goed kunnen stappen op dat been. Dat is dus niet de oplossing.
'k Ben wel opgelucht dat 'k niet de enige ben die dat heeft. Waaraan ligt dat? Wat is de oorzaak daarvan?

pr0ph3t

Legacy Member
ook voorgehad, vanaan mn hand tot mn elleboog kon ik niemeer voelen enz en niemeer bewegen. had da eerst nie door ik zet mij recht hef mijn arm op ineens valt men hand op mijne neus.... 2.30 snachts en ik ging plat vant lachen (wist uiteraard direct waardoor het kwam). wel voos was dat ik het uur later weer voorhad en dan veel slechter weg ging

Darks

Legacy Member
Huasheng zei:
Laatste keer dat 'k zo'n pijnsteek kreeg, lag 'k nog half in slaap. Geen idee hoe die opeens was opgekomen.
Soms voelde ik die aankomen. Ik begon dan al in mezelf te schreeuwen "Neen!" en direct in mijn deken bijten, m'n handen rond m'n kuit en hopen dat het snel overgaat.
Eén keer echt beginnen slaan op m'n kuit om het te laten ophouden. Nadien enkele dagen niet echt goed kunnen stappen op dat been. Dat is dus niet de oplossing.
'k Ben wel opgelucht dat 'k niet de enige ben die dat heeft. Waaraan ligt dat? Wat is de oorzaak daarvan?

Hier nog zo ene, amai nog ni dat doet idd pijn. Ik krijg ongv 1x op 10 nachten hevige kramp aan de achterkant van mijn been. Dat is dan echt precies of er iemand met een mes door aant scheuren is. Dat gaat dan van "Aaah fuck niet weer!" en dan vlieg ik uit men bed en begin ik te snelwandelen. Meestal gaat het dan wel snel over.

pr0ph3t

Legacy Member
ook al voorgehad, of zo een soort stuiptrekking in mijne slaap... heb da is gehad dak ineens tege ne paal vant bed stampte... in mijne slaap. dat deed behoorlijk veel pijn

GregoryCo

Legacy Member
En kheb ook (ma da heeft iedereen denk ik) als ik zo met mijn elleboog op het kantje van tafel ofzo zit en wegschiet dat je dan precies geëlektrocuteerd zijt.

Huasheng

Legacy Member
Darks zei:
Hier nog zo ene, amai nog ni dat doet idd pijn. Ik krijg ongv 1x op 10 nachten hevige kramp aan de achterkant van mijn been. Dat is dan echt precies of er iemand met een mes door aant scheuren is. Dat gaat dan van "Aaah fuck niet weer!" en dan vlieg ik uit men bed en begin ik te snelwandelen. Meestal gaat het dan wel snel over.
Gij kunt daar dan op wandelen? :eek: Ik durf mijn been dan nog niet eens te bewegen, want dat maakt het bij mij enkel erger.

FEW

Legacy Member
bij deze topic is "the stranger" van gone in sixty seconds dus als onmogelijk bewezen :p

Thinsulate

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);8419908 zei:
En kheb ook (ma da heeft iedereen denk ik) als ik zo met mijn elleboog op het kantje van tafel ofzo zit en wegschiet dat je dan precies geëlektrocuteerd zijt.


Ge zijt nie alleen, ofda ge bv me u elleboog tegen iets zit...man man man,der schiet dan zoiets door é dat geen deugd doet. Ma kvin da wel origineel xD

FEW

Legacy Member
zo lang op uw hand gaan zitten dat het gevoel totaal weg is, komt dat niet op hetzelfde neer als slapen en fout op uw arm liggen?

nuja, ik heb het nooit geprobeerd.

ooit ben ik wel is wakker geworden en ik voelde een "vreemde" hand in mijn gezicht. bleek het gewoon de mijne te zijn met een verlamde arm :unsure: wel vies

Razzia

Legacy Member
er is een verschil tussen gevoelloosheid en totale verlamming van u arm he ^^

Cazzz

Legacy Member
Huasheng zei:
Laatste keer dat 'k zo'n pijnsteek kreeg, lag 'k nog half in slaap. Geen idee hoe die opeens was opgekomen.
Soms voelde ik die aankomen. Ik begon dan al in mezelf te schreeuwen "Neen!" en direct in mijn deken bijten, m'n handen rond m'n kuit en hopen dat het snel overgaat.
Eén keer echt beginnen slaan op m'n kuit om het te laten ophouden. Nadien enkele dagen niet echt goed kunnen stappen op dat been. Dat is dus niet de oplossing.
'k Ben wel opgelucht dat 'k niet de enige ben die dat heeft. Waaraan ligt dat? Wat is de oorzaak daarvan?

ik heb gehoord dat dit groeipijnen zouden zijn maar daar twijfel ik toch zeer hard aangezien ik die nu pas krijg(20 jaar) en niet op mijn 13 - 14 ofzo :p

Huasheng

Legacy Member
Cazzz zei:
ik heb gehoord dat dit groeipijnen zouden zijn maar daar twijfel ik toch zeer hard aangezien ik die nu pas krijg(20 jaar) en niet op mijn 13 - 14 ofzo :p
Ik betwijfel het ook. 'k Heb dat misschien beginnen krijgen rond m'n 18de.

128MB

Legacy Member
pr0ph3t zei:
ook al voorgehad, of zo een soort stuiptrekking in mijne slaap... heb da is gehad dak ineens tege ne paal vant bed stampte... in mijne slaap. dat deed behoorlijk veel pijn
Heb da ook af en toe.
En dan verschrikt ge u rot :D en dan nog es knots met een been tegen de bureau en kop tegen het nachtkastje. :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan