MaTraK
Legacy Member
Vorige jaar ook de pech gehad, zat op de rand van het bed een tijdje te gamen met de ps2, en toen ik wilde rechtstaan, merkte ik op dat mijnen voet sliep. Tijdens het wankelen en evenwicht zoeken heb ik dan de voet nog es hard gestoot, waardoor ik achterover viel (gelukkig op bed) met een hevige pijn! Na een 15min was voetje blauw en gezwollen -> botje gescheurd -> 6 weken gips...
Vertel da maar es aan iemand, dat da kwam van uwen voet die sliep
Vertel da maar es aan iemand, dat da kwam van uwen voet die sliep


dan bijt ik meestal op mijn kussen ofzo.. Maar kvin die pijn langs de andere kant ook wel kicke
Ik durf mijn been dan nog niet eens te bewegen, want dat maakt het bij mij enkel erger.
wel vies