Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skoran zei:Hallo
Ik werd deze morgen wakker met een gevoelloze arm, het ding leek een ton te wegen en ik kon het niet controleren, enigste oplossing is het ding uit het bed te zwieren zodat er langzaam weer gevoel in komt.
Ik heb dat af en toe dat dat gebeurt, maar hoe komt dit precies? Omdat er geen bloed meer naar de arm stroomt?
En kan dit schadelijk zijn als dit bv gedurende lange tijd gevoelloos is?
Sk8erMatty zei:mjin handen beginnen echt te verkleuren (lees oranje, blauw, paars) ast echt koud is ..

cram zei:Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW![]()


cram zei:Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW![]()
cram zei:Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW![]()


Math'ke zei:Ik heb da ene keer gehad é kere en kheb heel de dag nietmeer op da been kunnen staan, keb in mijn deken gebeten van de pijn en mijn been keihard strekken en doen, toen het gedaan was bennek direct in slaap gevallen door de prestatie van de pijn.
Argh da was klote : |

DesertWolf zei:Ik had daarstraks kramp in mijn kaakspieren me mijne mond vol chips![]()
Hmgrwngd zei:Ik vind da zalig; zo met je ene arm de ander moeten assisteren.
Het enige moment waarbij je beide patiënt als dokter bent.![]()
Cazzz zei:Ja dat komt omdat je met je hoofd er op ligt zodat er geleidelijk aan minder en minder bloed in komt. Heb dit ook vaak, zelfs met 2 armen en das pas freakymaar je wordt er wel zelf van wakker voordat het echt gevaarlijk begint te worden. Ik denk dat dit niet echt gezond is maar ja..
Het gevoel dat het bloed er dan terug doorstroomt is oh zo zalig he![]()

AnewSpider zei:Wat ook freaky is ( nu hebk da wel niemeer) is gwn door uw benen vallen.
Toenek nog int lager zat en we dus tikkertje ofzo speelden, vielek soms gwn plots door m'n benen en moest dan altij efke's wachten eer ik trug recht kon staan..
Iemand daar een verklaring voor?
