Archief - Gevoelloze arm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HighWire

Legacy Member
Ook al gehad als ik telang op man arm/hand gelegen heb :p

Heb da zo es gehad, ik draaide me om en daarmee viel de "slapende" hand in men gezicht, word ik daar kei kwaad wakker omdak dacht da men zus mij een pets had gegeven... Was wel grappig eigenlijk :p

Suphafly

Legacy Member
gebeurd meestal als je gedronken hebt
'k heb mijn eigen zo ies nen bloedneus geslagen :p
ik hef mijn arm op tot boven mijn gezicht ik wist niet wat er gebeurde :p
en ik liet hem los maaar aangezien ik er geen controle over had viel hij recht op mijne neus en ja, 't was zover :p

StalkeR

Legacy Member
ik was zo is aant voetballen en in een duel uitgeschoven met men elleboog op de rand van het terein gevallen(die rand was uit steen gemaakt..).


heb toen een uur men arm niet meer gevoeld , da was pas freaky ..
toen wel 2 weken werkonbekwaam geweest ;)

Preske

Legacy Member
Skoran zei:
Hallo

Ik werd deze morgen wakker met een gevoelloze arm, het ding leek een ton te wegen en ik kon het niet controleren, enigste oplossing is het ding uit het bed te zwieren zodat er langzaam weer gevoel in komt :p.

Ik heb dat af en toe dat dat gebeurt, maar hoe komt dit precies? Omdat er geen bloed meer naar de arm stroomt?
En kan dit schadelijk zijn als dit bv gedurende lange tijd gevoelloos is?

heb dat elke dag met m'n hand. Echt schadelijk zal het wel niet zijn.
Pas als uw hand begint te verkleuren moet ge u zorgen maken.

Sk8erMatty

Legacy Member
mjin handen beginnen echt te verkleuren (lees oranje, blauw, paars) ast echt koud is .. gelijk vorige week ak door gent aant stappen was me die ijzige wind wast echt wel freaky lol .. en zeker ajje uw handen zo half in je broekzakken steekt .. en ja, da van die gevoelloze arm / been heb'k ook serieus veel ze ...
ik heb zo ooit es op de bus op 1 been gestaan en da ander was zo gevoelloos dat'k super veel moeite had om van den bus te geraken, moest zo op 1 been de bus uitstappen...lol...miserie miserie

Suphafly

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
mjin handen beginnen echt te verkleuren (lees oranje, blauw, paars) ast echt koud is ..


haha 'k heb da ook en als ik er dan op duw word dat wit
en ge kunt er net geen woord opschrijven :p
in de zomer zijn mijn handen normaal
inde winter hangt het er vanaf

Sk8erMatty

Legacy Member
jah ... ik heb zo ene keer een weddenschapke gedaan me broer in de winter, om ter langst uw hand in een emmer steken met zeer koud water.. wow .. echt, 'k dacht da mijn hand der ging afvriezn ofzo lol ^^, was wa nie gezond..toen wel gewonnen met de weddeschap .. :D

cram

Legacy Member
Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW:oink:

Suphafly

Legacy Member
cram zei:
Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW:oink:

heb ik ok gehad vannacht :p
in mijn kuit
das ff in u kussen bijten van de pijn
overlaatst er nog 2 dagen last van gehad
deze keer was he tminder erg gelukkig

Chickenlal

Legacy Member
Kheb da nog maar 1 keer gehad met mijn arm, vond het best wel cool.

En krampen in u kuiten, amai daar word ik razend van :d

Overlaatst heb ik zeker een kwartier op de rand van men bed gezeten met krampen, maar ik kon gewoon bleiten van colleire, ik wou gewoon slapen maar telkens ik bewoog shcoot da er weer in :(

^MystiQ

Legacy Member
cram zei:
Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW:oink:

Ik heb da ene keer gehad é kere en kheb heel de dag nietmeer op da been kunnen staan, keb in mijn deken gebeten van de pijn en mijn been keihard strekken en doen, toen het gedaan was bennek direct in slaap gevallen door de prestatie van de pijn.

Argh da was klote : |

GregoryCo

Legacy Member
cram zei:
Slapende lichaamsdelen dat is zo erg nog niet.
Maar wakker worden door plotse krampen in je voet(en) en/of kuit(en).
da is niet plezant.
Da is zo van O JEEEE....AUUUWWWW:oink:

Kheb da ook soms :D
is idd nie leuk, maar van mij duurt da maar 30 sec ofzo. Klig daar dan in mijn bed heel geplooid met mijn armen aan mijn kuit :p
Wa ik ook soms heb is een kramp in mijn nek. Als ik moet geeuwen ofzo, plots zo een schok precies.

DéWé

Legacy Member
Ik had daarstraks kramp in mijn kaakspieren me mijne mond vol chips :x

Chickenlal

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik heb da ene keer gehad é kere en kheb heel de dag nietmeer op da been kunnen staan, keb in mijn deken gebeten van de pijn en mijn been keihard strekken en doen, toen het gedaan was bennek direct in slaap gevallen door de prestatie van de pijn.

Argh da was klote : |

Zo erg had ik da ook, zeker 10 - 20 minuten, telkens ik bewoog schoot da er terug in... Ben dan heel stilletjes terug in men bed gaan liggen zonder men been te bewegen na een kwartiertje ofzo. De tranen stonden in men ogen op die momenten dat die krampen erin schoten... Kon de dag erna ook niet goed lopen :p
Het ergste vanal was dat het in beide benen was

DesertWolf zei:
Ik had daarstraks kramp in mijn kaakspieren me mijne mond vol chips :x

Pfff da heb ik ook soms alsk geeuw... Amaaai da doet zo enorm veel pijn :/

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik vind da zalig; zo met je ene arm de ander moeten assisteren.

Het enige moment waarbij je beide patiënt als dokter bent. :D

cram

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik vind da zalig; zo met je ene arm de ander moeten assisteren.

Het enige moment waarbij je beide patiënt als dokter bent. :D

Eu ik speel liever dokter met iemand anders,dan met men eigen hoor.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Cazzz zei:
Ja dat komt omdat je met je hoofd er op ligt zodat er geleidelijk aan minder en minder bloed in komt. Heb dit ook vaak, zelfs met 2 armen en das pas freaky :p maar je wordt er wel zelf van wakker voordat het echt gevaarlijk begint te worden. Ik denk dat dit niet echt gezond is maar ja..

Het gevoel dat het bloed er dan terug doorstroomt is oh zo zalig he :D

Zalig gevoel, zo lam in bed liggen :)

Wss is het nie schadelijk

DaMob

Legacy Member
AnewSpider zei:
Wat ook freaky is ( nu hebk da wel niemeer) is gwn door uw benen vallen.
Toenek nog int lager zat en we dus tikkertje ofzo speelden, vielek soms gwn plots door m'n benen en moest dan altij efke's wachten eer ik trug recht kon staan..

Iemand daar een verklaring voor?

Das precies gelijk die geiten op national geographic die ook ineen vallen als ze schrik hebben :rofl:

DevStyle

Legacy Member
Heb dat vaker in mijn benen..
Eén keer ben'k zo eens opgestaan met zo'n slapend been, knots op mijn bakkes gevallen.. :/

Sindsdien let ik wat meer op wanneer ik wakker word.. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan