Archief - Gevoelloze arm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hybrid

Legacy Member
Heb het ook al paar keer gehad als ge lang boekske zit te lezen opt toilet da u beide benen lastig doen :D 1x ook is wakker geworden waarbij heel men arm tot men schouder was verlamd, da is toch wel ff schrikke als ge ni kunt rechtstaan.

Bart Religion

Legacy Member
*DeFees* zei:
kherinner mij een geval van Dave Mustaine, die op zijn arm in slaap was gevallen, had een jaar revalidatie nodig (of toch een tijdje)

Zenuw was beschadigd in zijn arm. Zijn drugsgebruik zal er ook wel wat met te maken gehad hebben (mssn dermee dat hij niet wakker werd op tijd?)

cura

Legacy Member
is idd "gevaarlijk", ik slaap meestal op m'n buik en met mn armen onder mn lichaam, al 3x spier/zenuwontsteking gehad daardoor

voort moment aant bekomen van de 3de.. dit keer wel minder, al 1x redelijk lang naar de kinesist gemoeten hiervoor

Stimpy

Legacy Member
das zo voos e :D
kben blij als der terug gevoel inkomt
anders hangt da daar zo te hange, en ge krijgt daar gewoon geen beweging in e :s freaky toch maar

nunji

Legacy Member
ik slaap ALTIJD met mijn hand onder mijn kopkussen en dan mijn hoofd op mijn kussen en dit denk ik toch nog nooit gehad..

LSDsmurf

Legacy Member
Ook al een paar keer gehad en dat voelt enorm raar. Die arm kan je dan de eerste paar seconden met moeite een cm bewegen, dan moet je die al met je andere arm oppakken en dan hangt je arm daar zo slap te bengelen :p

clowntje

Legacy Member
nunji zei:
ik slaap ALTIJD met mijn hand onder mijn kopkussen en dan mijn hoofd op mijn kussen en dit denk ik toch nog nooit gehad..

dikke ²

das omdat jullie allemaal mietjes zijn:D, j/k wrs heeft de 1 dat rapper dan de andere zeker? wie zal het zeggen :)

Stimpy

Legacy Member
hoeveel man zou der nog kome vertellen dat het grappig is als die arm bengelt ^^

warthie

Legacy Member
Ook al voorgehad bij het slapen met mijn arm onder mijn hoofd. Dat deed den 1ste keer wel vies : ik voelde dat er iets onder mijne kop zat, pak ik da vast met mijn rechterhand...blijkt da mijne linkerarm te zijn die totaal koud en gevoelloos is :D

JohnDodger

Legacy Member
Ik heb da altijd met mijn hande :) Maar da gevoel komt redelijk snel trg 's morgens

migelle

Legacy Member
no wories :p is zoals gezegt gewoon omda ge op uw arm ligt en daardoor kan het bloed nie zo goed stromen :p

Massis

Legacy Member
hmz, sinds ze mij eens tot mn nek ingegraven hebben op't strand (zittend dus vrij diep) hoef ik maar met mn benen over elkaar te gaan zitten of met mn arm over iets leunen (bijv de rand van mn stoel) en 2 minuten te wachten en dan krijgen die ook geen bloed meer en vallen die in slaap...

of't met da ingraven te maken heeft weet'k nie, ma vervelend is het wel...

Overigens slaap ik ook altijd met mn arm/hand onder kussen en ik kan mij nie herinneren ooit zo wakker geworden te zijn.

wel ooit na de chrysostomos show toen ik in't 5e zat (kijken naar die van't 6e dus, vanop de grond) rechtgeholpen door ne kameraad omdat mn been sliep, 'k wil daarop steunen en ben midden tussen het volk stomweg los door mn been uitgezakt de grond op... Niks stuk, ma wel grappig om te zien voor al die anderen

Stimpy

Legacy Member
migelle zei:
no wories :p is zoals gezegt gewoon omda ge op uw arm ligt en daardoor kan het bloed nie zo goed stromen :p

gezegd:naughty:


en tis idd al 5x hier gezegd, ma sjans da ge t nog es zei want kwas t al vergete :lol:

AnewSpider

Legacy Member
heb wel soms da m'n been slaapt en dan daar ook maar bengelt, maar met met arm hebk da nu toch nog nie gehad se..


Wat ook freaky is ( nu hebk da wel niemeer) is gwn door uw benen vallen.
Toenek nog int lager zat en we dus tikkertje ofzo speelden, vielek soms gwn plots door m'n benen en moest dan altij efke's wachten eer ik trug recht kon staan..

Iemand daar een verklaring voor?

menlor

Legacy Member
Nog nooit van men leven voorgehad, zo bizar lijkt me da :D
Kwil da wel is voorhebbe om da nekeer te voelen. :D

BMW lover

Legacy Member
vanochtend ook zo opgestaan...
nogal vervelend als je vlug wilt je kleren aan doen omdat er ne maat al 30minuten aan u deur staat te bellen en ge al 20minuten moest vertrokken zijn:p

FlameDB

Legacy Member
kheb da ook keiveel, alsk men arm (enkel m'n rechterarm) zo boven of onder m'n hoofd leg begint dat te slapen, als daar dan weer bloed doorstroomt prikt dat zo, superirritant gevoel. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan