Ddarkness
Legacy Member
Die hand is zo goor e.
Eerste keer rot verschote, kdacht dak et kwijt was :/
Nu zittek daar altijd me te spele
Da been da samentrekt emmek ook al gehad.
Na dak da e paar keer em gehad bennek begonne me mijn been zelf recht te trekke, is wel efkes op de tande (of int lake, kusse) bijte.
Eerste keer rot verschote, kdacht dak et kwijt was :/
Nu zittek daar altijd me te spele

Da been da samentrekt emmek ook al gehad.
Na dak da e paar keer em gehad bennek begonne me mijn been zelf recht te trekke, is wel efkes op de tande (of int lake, kusse) bijte.