Skoran
Legacy Member
Hallo
Ik werd deze morgen wakker met een gevoelloze arm, het ding leek een ton te wegen en ik kon het niet controleren, enigste oplossing is het ding uit het bed te zwieren zodat er langzaam weer gevoel in komt
.
Ik heb dat af en toe dat dat gebeurt, maar hoe komt dit precies? Omdat er geen bloed meer naar de arm stroomt?
En kan dit schadelijk zijn als dit bv gedurende lange tijd gevoelloos is?
Ik werd deze morgen wakker met een gevoelloze arm, het ding leek een ton te wegen en ik kon het niet controleren, enigste oplossing is het ding uit het bed te zwieren zodat er langzaam weer gevoel in komt
.Ik heb dat af en toe dat dat gebeurt, maar hoe komt dit precies? Omdat er geen bloed meer naar de arm stroomt?
En kan dit schadelijk zijn als dit bv gedurende lange tijd gevoelloos is?



Gezellig als je zo over straat moet lopen. Hopelijk word ik zo nooit wakker..