Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wardkennes zei:Mja, maar naar het schijnt is het veschil van een kasbon niet groot genoeg. . .


M-BE zei:Fortis all the way. Spreek me niet van argenta alstublieft he. Als er nu een 'bank' is waar ik nooit zou komen is het daar wel. Heb door omstandigheden voor een familielid bankzaken daar moeten gaan doen (had volmacht gekregen). Voor elke prul moet ge daar binnen zijn. NIKS moogt/kunt ge zelf. Zelfs geen geld uit de muur halen (je moet weten dat we in Beerse lang zonder Mister Cash automaat gezeten hebben, nu is er terug eentje). En dan nog, vriendelijk?! Bij het Fortiskantoor hier in Beerse is men nogal wat vriendelijker. En ik (als nog jongere) betaal er geen cent, niet voor mijn zichtrekening, niet voor mijn spaarrekening, niet voor mijn (doorzichtige) bankkaart, niet voor mijn VISA, niet voor mijn PC-bankingcontract, niet voor mijn Digipass. En dit al meer dan 6 jaar!
/edit: over de pc-banking module van argenta spreek ik mij niet uit. Die heb ik zelf niet getest, hoewel ik in Clickx onlangs wel las dat ze nogal onduidelijk is in foutmeldingen en vrij beperkt.
Snake zei:Bij de kasbon zal er inderdaad 15% roerende voorheffing afgehouden worden van je intrest.
Ikzelf ben aan het wachten tot het gratis wordt om een spaarrekening af te sluiten (ik vertik het om daar geld voor te geven). Ik dacht dat dit in 2007 ging zijn? Dan open ik een rekening bij Rabobank en spaar ik aan 3%![]()
Messias. zei:En waar ik mij nog aan stoorde bij Argenta. Alles is zoooo ongelooflijk back to basic. Ik bedoel, dat netbanking systeem is hopeloos verouderd. Geen self-banking, voor de kleinste zever moet ge naar't kantoor en daar wachten tot ge met iemand kunt praten. De meeste dingen doe'k liever zelf, en als ik écht een probleem of vraag heb, ga ik wel naar 't loket.
Messias. zei:Geen gekloot meer met manuele aanvragen die voor eeuwig tussen antwerpen en hier pendelen. Een telefoontje naar de interne helpdesk van Dexia zelf en 20 minuten, een aantal toetsaanslagen en kliks later had ik een kredietkaart. Zo moet dat zijn. Voor zo'n service betaal ik graag iets meer.

). Dergelijke problemen gebeuren overal, je mag een bank daar niet op afrekenen.PapaGanz zei:Weet iemand wat een goeie bankrekening zou zijn voor mij?
18 jaar.
Online banking nodig.
Snelle internationale overschrijvingen (bij fortis duurt dit soms TIEN dagen, voor naar Duitsland over te schrijven).
Gemiddeld €400 op de rekening.
Messias. zei:Voor spaarders en oudere mensen enzo, die redelijk weinig geldtransacties ondernemen is Argenta waarschijnlijk the way to go.
M-BE zei:Euh, een overschrijving naar het buitenland duurt bij mij maximaal 5 WERKdagen. Als er een weekend tussenzit is dit natuurlijk langer. Anyway, ik ben dus bij fortis, en ben daar zeer tevreden over. PC banking is zeer uitgebreid, tot het aanmaken van spaarrekeningen en domicilieringen toe.
Als je wil staat er ergens op de site van fortis een demo, ik zal eens kijken of ik een link vind. Nog een tip: als je snel geld wil sturen naar het buitenland, gebruik dan VISA in combinatie met PayPal. Is eigenlijk direct, en het gebruik van VISA is bij fortis het eerste jaar volledig gratis, nadien is het 10 euro per jaar geloof ik, kan meer zijn, informeer je eerst even bij je dichtstbijzijnde kantoor.
Persoonlijk vind ik ook dat de keuze van een bank iets persoonlijk is en je moet kijken wat je zelf wil. Is er bij jou in het dorp geen kantoor van pakweg KBC, tja, dan zou ik al niet voor KBC gaan... Begrijp je waar ik naartoe wil? Veel hangt af van persoonlijke smaak.
..