Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²ZyphO zei:Ik ben blij met KBC... geen klagen aan.
..² Niet dat zij iets speciaals doen ofzo, intresseert me eigenlijk ook nietMyst!Q zei:Ik zit bij fortis en heb er geen klachten van![]()


Javier Garcia zei:² Niet dat zij iets speciaals doen ofzo, intresseert me eigenlijk ook niet![]()

Zahur zei:alles behalve citibank
ik zit nu bij Fortis, en die online banking en snelheid >>> derest
Is dat die Mine ding ofzo? Dat boekje gaat rechtstreeks van de brievenbus naar het oud papier bij mijMyst!Q zei:Bwa, ik heb al gratis cinematickets gehad enzo zonder dak daarom vroeg en dergelijke dus das wel mooi meegenomen maar die online dienst van fortis, daar doe ik het voor![]()

Javier Garcia zei:Is dat die Mine ding ofzo? Dat boekje gaat rechtstreeks van de brievenbus naar het oud papier bij mij![]()
..
ad: maar voor de rest geen klachten

() om mijn rekening heb staan, maakt dit voorlopig niet zoveel uit
Scjeir zei:mja ik ben dus ook bij fortis
de pc-banking vind ik zeer handig (das al ff gratis voor iedereen, vroeger alleen voor mensen jonger dan 25)
![]()
Ook Dexia hier, gans mn familie zit ginderShooting_Mad zei:ik zou zeggen dexia met heel hun action-gedoe. ben er zelf ook bij en naast de rekeningen hebt ge er ook pak voordelen bij gaande van kortingen voor cd's, games, festivaltickets tot zelfs een gratis sollicitatietraining voor de net-afgestudeerde actionners
. Vooral die 5% korting bij Dreamland is vreed handig:applause:Scjeir zei:huh?
ik dacht dat mijn ouders een tijdje geleden begonnen waren voor online bankieren omdat het nu gratis geworden was ...
precies toch nie dan, raar ...