Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bron:http://www.fortisbank.be/page/PCbanking.asp?Type=Praktisch&TopItem=PCbankingBent u houder van een Prisma-rekening, Fortis Global Club of een Jongerenrekening van Fortis dan kost PC banking u geen cent. PC banking is immers inbegrepen in de diensten verbonden aan uw rekening.
Inderdaad. Het is aan de klant om er iets aan te doen (weggaan).|nfected zei:4miljard € winst voor de fortis
En bovenstaande kijk ook eens naar rabobank.be is wel alleen via inet, maar wel goedkoop en soms zeer goede formules
Ether zei:Fortis is ook wel een heel groot bedrijf, das ook maar normaal zeker dat ze wat meer winst maken dan bv pakweg Argenta
Stond in de Standaard eens een gelijkaardig onderzoek en daar deed Fortis het verre van slecht.!2u55!4n zei:Over het internetbankieren voor beleggers: hier een kwaliteitsonderzoek http://www.beurs-bulletin.nl/Brokeronderzoek 2005.pdf. Fortis eindigt als laatste (onderzoek in Nederland, en voor online beleggers).


Genious zei:Stond in de Standaard eens een gelijkaardig onderzoek en daar deed Fortis het verre van slecht.
En ik zie niet in waarom monsterwinsten en monstertarieven niet samen gaan, hoe denkt ge dat ze rijk worden![]()
Genious zei:Maar ik heb nooit te klagen gehad bij Fortis en ik ben nog geen 25, dus ik blijf nog even.
En gedenk volgend spreekwoord: Hoge bomen vangen veel wind.


).Thierry zei:Ik ben sinds begin deze week lid bij Fortis (als 18-jarige). De hele reutemeteut kostte me geen teelbal, ook die digipass niet.
Ik was lid bij Argenta maar hun beleid voor internationale overschrijvingen is echt schandalig... Altijd naar je bankkantoor lopen om een internationale overschrijving te doen vind ik nu niet bepaald handig...