mauron
Legacy Member
Gromme zei:En waar om persé bij één bank blijven?
Ik zit nu bij KBC en Fortis maar ik ga mijn rekening bij Fortis opdoeken (of als het geld kost om dat te doen laat ik er een symbolische eurocent opstaan). En ik ga eens horen bij oftwel Rabo. of anders Argenta om een spaarrekening te openen.
Van KBC ben ik al zo lang ik me herinneren kan klant en ben er wel content en het internet banking systeem is heel vlot. Trouwens dat van die diskette, zoveel werk is dat nu niet om die er even in te schuiven hé + is een soort van beveiliging ineens.
Ikzelf heb nu ook een jongerenrekening bij Fortis en een spaarrekening bij Rabobank. Ik zou niet weten waarom iemand zijn spaargeld bij Fortis zou laten terwijl het dubbel zoveel opbrengt bij een andere bank, zonder dat daar nog eens kosten aan verbonden zijn.
Nuja, wat Fortis betreft heb ik gemengde gevoelens. Hun jongerenrekening is gratis, en biedt alles wat ik momenteel nodig heb. Met de PC-banking van Fortis heb ik ook nooit problemen gehad, maar zoals al gezegd, overschrijvingen worden nogal traag uitgevoerd. Wat ik wel al heb meegemaakt is dat ik door een of andere fout bij Fortis de beheersinstructies van een termijnrekening niet kon wijzigen. Dat heeft toch ook enkele weken geduurd om op te lossen, maar al met al is het wel opgelost geraakt en deed iedereen bij Fortis ook heel vriendelijk.
.


.