Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doom Dragon zei:njah .. sloten kopen..
wa maakt da uit, als er daar iemand passeert en perse die velo wilt hebben en ergens een metalen kniptang vind..
slotje in 2 , en fiets is weg
enige wat slot kan doen, is de tijd wat rekken of de belager ontmoedigen.. maar dan nog
en idd ... als ik thuis zou komen met ne andere velo, ik zou het nogal mogen horen van ons moeder, ze zou me wss gaan aangeven aan de flikken![]()
Dude87 zei:nja ze controleren alleen maar de velos als ze u oppakken vo dronkenschap, gegraveerd of niet
ge moet er zelf nog mee over straat kunnen komen eOldskooler zei:Uw fiets roze verven, en de banden purper, de accessoires verf je blauw met witte stippen.
Zo heb je geen slot meer nodig.

gizmo666 zei:ge moet er zelf nog mee over straat kunnen komen e![]()
aarghjay zei:Ik heb dezelfde mountainbike maar dan in het oranje. Was ook is gepikt, en politie heeft hem teruggevonden enkele gemeentes verderop. Het rare was da mijn achterrem gemaakt was, terwijl die kapot was op het moment dat die gepikt werd.
nen andere fiets was ooit eens gepikt aan een feestzaal in fort V in edegem, en de volgende dag was ik daar gaan rondkijke in het fort of hij daar erges gedumpt was, en ik zag hem half uit een bevroren fortvijver steken. Was onbegonnen werk om die eruit te krijgen... het was maar een krel dus heb der nimeer naar omgezien uiteindelijk.

Doom Dragon zei:tip: doe zoals Mr. bean in 1 van zijn klipkes.
zet je fiets daar, bevestig een slot eraan, en dan draai je het stuur eraf?![]()
en neem je het mee

Dude87 zei:ah das ne schoon velo, waar ebde die gehaald?
aan de statie ma![]()

zaffah zei:mja, mijn fiets is al 2x gestolen.
1x zo'n dure oxford fiets, andere keer een wrak dat welgeteld 1 dag (vast) stond aan het station in mechelen ...
Valt weinig tegen te doen, ik geef het zelfs niet meer aan ... de politie zoekt er toch niet naar.
no_way2go zei:In Leuven maken ze er precies een sport van om mijn fiets steeds te pikken, ja ook met slot. Gewoon ergens één 'vinden' raad ik aan en gegraveerd maakt volgens mij niet veel uit aangezien ik nog nooit flikken dat heb zien controleren hoor.
Oldskooler zei:Uw fiets roze verven, en de banden purper, de accessoires verf je blauw met witte stippen.
Zo heb je geen slot meer nodig.
laaco zei:Dan pikken ze die, en verven ze het ding zelf nog eens over...
. Bij mij hing er ook een sleutelslot aan. Ik heb nog schonekes 2 stukken teruggevonden, kapotgeknipt.. En ik was op kamp in de Walen. Daar aangifte gedaan, maar daar hoort ge toch niks meer van ze..C2W zei:Mijn zus is haar fiets ook eens kwijtgespeeld (lees gestolen) aan een treinstation, een week later had de politie de fiets gevonden. Dus als je geluk hebt en de politie ziet per toeval je fietsmaar dat is wel een kleine kans en Geel is klein.

. Een gestolen fiets vinden ze toch nooit terug.
Dus als ze die stelen, zal ik hun nog een kaartje moeten sturen met "bedankt" erop, kan ik misschien een deftigere fiets kopen ^^ Nu ja, k heb er wel nog altijd een slot aan hangen, want als ik ga fietsen is dat toch niet efkes in de buurt, en k heb geen goesting om minstens 2 uur terug te moeten stappen ...inderdaad, den eersten waarmee dak es opgepakt was, was gegraveerd en den 2de maal vroegen ze zelfs nie ofdakkem gepikt had, kwas direct beschuldigdnight ghost 128 zei:Ongetwijfeld spreek jij uit ervaring.

kostte zo ma 10€Conspectus zei:Da voelt echt echt kut toekomen en uwe fiets lopen zoeken. 'k Heb het al 2 keer gehad en alleen al omdat ik dat gevoel ken zal er al veel nodig zijn eer ik iemands fiets ga rippen.
Ni om moraliserend te doen ofzo![]()
