gerco
Legacy Member
Spijtig genoeg is eergisteren mijne mooie fiets gepikt aan 't Wijnegem Shopping Center toen'k aan 't werken was.
Wat is nu eigenlijk de kans dat je uw fiets terug ziet als ie niet gegraveerd is?
En als hij wel gegraveerd is?
Maar wat ik dan denk is: als iemand nu morgen mijn fiets pikt en die blijft daar mee rondrijden, dat wordt toch niet gecontroleerd zoals bij auto's? Dus dat de nummer die daar zo ergens onder de moterkap staan niet geseind staan als gepikt ofzo.. Ook al is het gemakkelijk te controleren want op die fiets staat gewoon de rijksregisternummer van de eigenaar.
(Trouwens als je ergens op internet een zwarte Trek 800 Sport, een moutainbike, tegenkomt, zou het héél vriendelijk zijn om mij dit te laten weten. Misschien is het wel de mijne. 'k Heb er niet al teveel hoop op dat 'k 'm nog terug zie maar het zou wel de max zijn!)
Wat is nu eigenlijk de kans dat je uw fiets terug ziet als ie niet gegraveerd is?
En als hij wel gegraveerd is?
Maar wat ik dan denk is: als iemand nu morgen mijn fiets pikt en die blijft daar mee rondrijden, dat wordt toch niet gecontroleerd zoals bij auto's? Dus dat de nummer die daar zo ergens onder de moterkap staan niet geseind staan als gepikt ofzo.. Ook al is het gemakkelijk te controleren want op die fiets staat gewoon de rijksregisternummer van de eigenaar.
(Trouwens als je ergens op internet een zwarte Trek 800 Sport, een moutainbike, tegenkomt, zou het héél vriendelijk zijn om mij dit te laten weten. Misschien is het wel de mijne. 'k Heb er niet al teveel hoop op dat 'k 'm nog terug zie maar het zou wel de max zijn!)

maar dat is wel een kleine kans en Geel is klein.