Mja het is zo dat er dag van vandaag weinig omgekeken wordt naar al zo'n diefstal toestanden ... Gade gij reageren op iemand die met een zware tang daar ff een slotje openbreekt , ik niet ze , mijn tanden wil ik graag zo lang mogelijk behouden ... Als er een autoalarm afgaat hoeveel kijken er nog op ... Het is meer van " tjah dieje kan blijkbaar nog maar half werken met zijn alarmsysteem" ) Dusja ...
Ooit eens mijn fietske aan het station ( roeselare ) gezet met 4 sloten !!!
Ik was echt niet op mijn gemak om hem daar te laten , maar kon nu eenmaal niet anders ; s'avonds stond hij er nog ... ( Ik had wel het zadel mee , want dat is zo met van die snelkoppelingen om hem vast te zetten ) ...
Greetz krisse