Elvis P
Legacy Member
Feit, heb zo al es 1 teruggevonden (wel half kapot).. Maar ze waren dus wel telkens gesloten, wie houdt zich toch bezig met sloten knippen/zagen om gewoon een toertje te doen daarmee..blackman zei:Die fietsen gebruiken ze meestal om gewoon eventjes een tourke te doen.Ga eens rondkijken op de publieke plaatsen in de buurt,vrij grote kans dat je hem terugvindt.
Mijn fiets is gelukkig nog nooit gestolen geweest,mijn fietssleuteltje is al 1 keer in de schorre samen met mijn rugzak gestolen geweest,AL EEN GELUK zat daar voor de rest niets in buiten wat drinken.






(maar da einde
)
