Archief - Fiets gepikt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elvis P

Legacy Member
blackman zei:
Die fietsen gebruiken ze meestal om gewoon eventjes een tourke te doen.Ga eens rondkijken op de publieke plaatsen in de buurt,vrij grote kans dat je hem terugvindt.

Mijn fiets is gelukkig nog nooit gestolen geweest,mijn fietssleuteltje is al 1 keer in de schorre samen met mijn rugzak gestolen geweest,AL EEN GELUK zat daar voor de rest niets in buiten wat drinken.
Feit, heb zo al es 1 teruggevonden (wel half kapot).. Maar ze waren dus wel telkens gesloten, wie houdt zich toch bezig met sloten knippen/zagen om gewoon een toertje te doen daarmee.. :p

gerco

Legacy Member
Elvis P zei:
Feit, heb zo al es 1 teruggevonden (wel half kapot).. Maar ze waren dus wel telkens gesloten, wie houdt zich toch bezig met sloten knippen/zagen om gewoon een toertje te doen daarmee.. :p

1) Ene die is gaan feesten en niet met den auto naar huis wilt omdat 'm beseft dat'm te zat is

2) Ene die is gaan feesten maar geen goesting had om met de fiets te komen omdat ze toch maar konden pikken ;)

Elvis P

Legacy Member
gerdcornelis zei:
1) Ene die is gaan feesten en niet met den auto naar huis wilt omdat 'm beseft dat'm te zat is

2) Ene die is gaan feesten maar geen goesting had om met de fiets te komen omdat ze toch maar konden pikken ;)
En dus allebei standaard een tang/zaag bij de hand? :p

gerco

Legacy Member
Elvis P zei:
En dus allebei standaard een tang/zaag bij de hand? :p

Ja :p

Nr 1. heeft die in zijn koffer liggen
Nr 2. wist al op voorhand dat'm een fiets ging pikken dus had die meegenomen ;)

coap

Legacy Member
paar maten hebben zo samengelgd voor zoon tang te kope is wel handig als ge in leuven zit op kot. Kvind ge moet er tege kunne als ze mijne fiets pikke zeg ik ff fuck ma pick ik er gwn ene terug tbh

bludgeoned

Legacy Member
coap zei:
paar maten hebben zo samengelgd voor zoon tang te kope is wel handig als ge in leuven zit op kot. Kvind ge moet er tege kunne als ze mijne fiets pikke zeg ik ff fuck ma pick ik er gwn ene terug tbh
Wat heb jij coole vrienden.

jan1978

Legacy Member
coap zei:
paar maten hebben zo samengelgd voor zoon tang te kope is wel handig als ge in leuven zit op kot. Kvind ge moet er tege kunne als ze mijne fiets pikke zeg ik ff fuck ma pick ik er gwn ene terug tbh

Ge zijt ne goeie, "Ge moet er tegen kunnen" Waarom? En omdat gij da vind moet iedereen zich daar maar bij neerleggen?

Wa als ze uw bv uw lief verkrachten, moet ge er dan ook maar tegenkunnen omda het in Leuven is. Ge gaat misschien daarna random op straat ook iemand aanranden ofzo.

En da studeert dan aan het hoger onderwijs...

viewer

Legacy Member
Als ge ervoor wilt zorgen dat uw fiets teruggevonden word:

zorg dat ge verkracht en vermoord word, en uw lijk ergens in ne vuilzak opduikt. Werkte bij A. V. dus zal bij u ook wel werken (hebben nota bene die fiets in leuven teruggevonden, een klein mirakel op zich)

RealFlub

Legacy Member
ik was aan het werk in gent te holdaal voor verbouwingwerk. met de fiets uiteraard. stond aan overkant van de straat. mij fiets had geen slot, m'n broers had zo'n slot aan het achterwiel. nuja, op zich geen probleem. ik zet eerst me fiets tegen de muur en dan me broer tegen de mijne.
ik zie zo tegen de middag => m'n fiets nergens te zien :s
ze hebben eerst me broers fiets verzet en dan de mijne meegenome..
was een oudere blauwe koersfiets.

puni

Legacy Member
viewer zei:
Als ge ervoor wilt zorgen dat uw fiets teruggevonden word:

zorg dat ge verkracht en vermoord word, en uw lijk ergens in ne vuilzak opduikt. Werkte bij A. V. dus zal bij u ook wel werken (hebben nota bene die fiets in leuven teruggevonden, een klein mirakel op zich)

Da was ni echt grappig tbh :p

CyberOps

Legacy Member
Maat van mij was ooit es z'n fiets gestolen... paar maanden later had de vader die fiets opgemerkt aan de bibliotheek. Samen met zijn zoon die kerel daar opgewacht en een stevig pak rammel gegeven :evil:

tzal em leren :offtopic:

coap

Legacy Member
jan1978 zei:
Wa als ze uw bv uw lief verkrachten, moet ge er dan ook maar tegenkunnen omda het in Leuven is. Ge gaat misschien daarna random op straat ook iemand aanranden ofzo.


haha wtf :lol:

Avenger 2.0

Legacy Member
CyberOps zei:
Maat van mij was ooit es z'n fiets gestolen... paar maanden later had de vader die fiets opgemerkt aan de bibliotheek. Samen met zijn zoon die kerel daar opgewacht en een stevig pak rammel gegeven :evil:

tzal em leren :offtopic:

Wilt daarom niet zeggen dat hij die fiets gestolen had. Veel mensen kopen een tweedehands fiets (welke gestolen fietsen kunnen zijn) omdat fietsen al zo rap gestolen wordt. Heb je pech en die jongen steekt je oog uit is het nog zelfverdediging...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan