Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Hey vet ! Ik ook !

Ontopic :
Ik ken veel types die dit doen. Je moet gewoon de hele tijd zitten te zeggen van 'Bah ge stinkt naar axe' of 'Ga uit m'n kamer dat stinkt hier' enzodoor. En je moet hem vernederen voor zijn cole vriendjes zodat hij zich niet meer onderspuit met deo.
Als het echt niet lukt, spuit hem dan vol met axe, maar echt bomvol !

Anyway, ik wens u veel geluk !

Da doe ik aaaaltijd, maar dan zegt die gewoon 'shut up emma'...of 'i dont stink, its axe!' ... 'yeah well sean, axe stinks' :sop:

Ik heb een idee, kzou zo is s morgens gewoon massaal moete beginne wenen etc in de badkamer ':cry: kzen da zo kotsbeu om altijd misselijk te moetenz ijn nada ik in de bakamer ben geweest, waarom kunt ge daar nu gewoon ni mee stoppe' etc etc

Santa

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Da doe ik aaaaltijd, maar dan zegt die gewoon 'shut up emma'...of 'i dont stink, its axe!' ... 'yeah well sean, axe stinks' :sop:

Praat gulder engels thuis? :unsure:

cool_boy_ke

Legacy Member
Inderdaad, schuldgevoelens oproepen ! Die gaat waarschijnlijk helemaal in paniek geraken omdat zijn zus(je) weent en hopelijk gaat hij er dan mee stoppen !

CommunityLeader

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
das ook een zalig idee, kweet zijn paswoord al :p keb da voor hem moete verandere
da snap ik ni e, weet ni hoe hij een pc moet gebruike, maar krijgt er toch één :p

CommunityLeader, ik ben ni blond, maar gij ws wel dan :)
Lon$daLe , er staat er één voor uw neus :p

Niet liegen, wie komt hier om hulp vragen en kan persoonlijk problemen niet oplossen ;)

Gavin

Legacy Member
Santa| zei:
Praat gulder engels thuis? :unsure:

voor zijn verjaardag belooft ge hem de nieuwste axe
ge pakt hem in in een grote doos en dan geeft ge hem deAxe
vergeet de foto van zijn front niet naar mij te sturen!

CommunityLeader

Legacy Member
Gavin zei:
voor zijn verjaardag belooft ge hem de nieuwste axe
ge pakt hem in in een grote doos en dan geeft ge hem deAxe
vergeet de foto van zijn front niet naar mij te sturen!

ahah somehow you made Troman laugh ;)

Santa

Legacy Member
Gavin zei:
voor zijn verjaardag belooft ge hem de nieuwste axe
ge pakt hem in in een grote doos en dan geeft ge hem deAxe
vergeet de foto van zijn front niet naar mij te sturen!

Foute boel Gavin! :doc:

fraCk

Legacy Member
Gavin zei:
voor zijn verjaardag belooft ge hem de nieuwste axe
ge pakt hem in in een grote doos en dan geeft ge hem deAxe
vergeet de foto van zijn front niet naar mij te sturen!
DOEN :p
Ma zn verjaardag was pas in juni ? dus ;p

Sagax

Legacy Member
is deo-spray nu kankerverwekkend of niet?

dat werd toch gezegd :unsure: en daardoor ben ik overgestapt op parfum, maar dat is wel kostelijk :sop:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Santa|: ja wij zijn iers :)

Gavin: ZALIG! waar kunt ge een axe kopen??

Gavin

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Santa|: ja wij zijn iers :)

Gavin: ZALIG! waar kunt ge een axe kopen??
in de carrefour bvb
in een supermarkt dus, bij de badkamerspullen. dus waar de parfumkes, scheerschuim en die dingen staan
ge hebt vershcillende soorten zelfs: clix, phoenix, ..
sommige stinken wat meer dan de andere, hangt ervanaf hoeveel dat ge in 1 beurt gebruikt natuurlijk

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gavin zei:
in de carrefour bvb
in een supermarkt dus, bij de badkamerspullen. dus waar de parfumkes, scheerschuim en die dingen staan
ge hebt vershcillende soorten zelfs: clix, phoenix, ..
sommige stinken wat meer dan de andere, hangt ervanaf hoeveel dat ge in 1 beurt gebruikt natuurlijk

lol ik bedoelde dus echt een axe :)
(kan ni op het woord komen)

BelgianMini

Legacy Member
Gewoon ff serieus mee praten helpt echt ni?
Ge kunt idd met meerdere mensen afspreken om eens op te merken dat hij stinkt.
Bv als er vrienden/vriendinnen van u langskomen en hij is er ook.
"Amai, wie stinkt er hier zo?" Een beetje in verlegenheid brengen dus.

Maar bekijk het ook van de positieve kant. Liever stinken naar deo dan heel de tijd een penetrante zweetgeur te moeten rieken.;)

GregoryCo

Legacy Member
Idd kzou da ook doen zo me vrienden/vriendinnen zeggen da het ier stinkt.

en @BelgianMini: kdenk nie da iemand van 13 al zo erg ga stinken en zweten ze :p

Ma da hij eens zo een rollerke koopt é, ruikt veel beter. Ik gebruik da ook bijna altijd.

En zeggen jullie da in Antwerpen ook altijd zo van 'wojooo'? Kdacht da da alleen hier in west vlaanderen was. Een nieuwe rage zeker?:x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan