Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
da's dan ook de enigste moment da ik zo'n dinge gebruik :p of een beke voor da ik weg ga omda ik "denk" da het het transpirere tege ga ;)

verder ja er staan hier genoeg plannekes om em van zen rotzooi af te houde :p

Terrorist_Hell

Legacy Member
Ik vind dat 'n deo 't alleen maar erger maakt, eenmaal je al zweet. Die artificiële geur in combinatie met natuurlijke lichaamsgeur is degoutant. Persoonlijk hou 'k wel van natuurlijke lichaamsgeuren. M'n vriendin ruikt lichtjes naar 'n bloem (maar 'kweet niet welke), en dan vraag 'k haar: "Heb je parfum op?", waarop ze "nee" antwoord. :) En zweet op zich hoeft niet vies te ruiken, het gaat pas stinken als je je niet verzorgt.

Tha_nOn

Legacy Member
cclherreman zei:
Een deo kan toch helpen als ge transpireert en je je niet direct kan wassen. But thats my opinion :p
ik vind mijnz weet in combinatie met zeep geurtje of kiwi-bananengeurtje helemaal niet lekker ruiken

mijn zweet op zich vind ik wel lekker ruiken:p (en daarmee bedoel ik niet datk mij een maand niet was en dak metersgrote okselvijvers heb:p teveel is ook teveel)

Simonn

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik vind mijnz weet in combinatie met zeep geurtje of kiwi-bananengeurtje helemaal niet lekker ruiken

mijn zweet op zich vind ik wel lekker ruiken:p (en daarmee bedoel ik niet datk mij een maand niet was en dak metersgrote okselvijvers heb:p teveel is ook teveel)

Ik denk dat mannen en vrouwen ook nog een verschillende 'geur' hebben :p Ik gebruik een simpele deo-roller die eigenlijk quasi geurloos is (zeker geen axe toestanden!). Volgens mij neutraliseert die gewoon de geurtjes.

pieta

Legacy Member
ik zweet altijd van het minste, ik was me veel, ma als ik uti de docueh kom, droog m af, en ruik onder mn oksel, dan ruik ik al zweet...
dus ik gebruik, deo, maar nie te veel,

Tha_nOn

Legacy Member
cclherreman zei:
Ik denk dat mannen en vrouwen ook nog een verschillende 'geur' hebben :p Ik gebruik een simpele deo-roller die eigenlijk quasi geurloos is (zeker geen axe toestanden!). Volgens mij neutraliseert die gewoon de geurtjes.

tuurlijk hebben die een verschillende geur maa rkzie neit in wat ge daarmee tegen mij wilt zeggen:p
anyway ik vind de zweetgeur van mijn vriend ook niet slecht, hij gebruikt ook deo maar heel weinig en niet altijd (wel axe vind ik op zich ook geen slechte geur:p)

Simonn

Legacy Member
Welja daarmee bedoel ik dat jouw zweetgeur (als vrouw) misschien wel lekkerder ruikt dan die van mij (als man).. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik stink als ik getranspireerd heb :p
Soit, ik gebruik dus ook deo, hetzij met heel kleine hoeveelheden.

Chickenlal

Legacy Member
mijn broer staat te lang in de douche... En die gebruikt veel te warm water...

zeker een half uur moet waarschijnlijk gloeiend heet water, hoe die da kan da snap ik nie.

Als ik naar de wc moet nadat hij gedouched heft kan ik ook niet ademen van de damp en tegen dat ik gedaan heb met pipi'en sta ik in het zweet :p

ElBramo

Legacy Member
Ik vind mijn zweetgeur gecombineerd met deo beter ruiken dan enkel mijn zweetgeur op zich ze... Zie het als bij een parfum: een goed parfum past bij uw lichaamsgeur en verbetert en versterkt de goede geur. Bij deo's ligt het natuurlijk wat moeilijker als de zweetgeur te sterk erdoor komt; wat het geval is op plekken waar je makkelijk zweet (oksels...).
Imho moet je een goede deo vinden die bij u past, en bij mij is dat rexona for men ;)

zotteluc

Legacy Member
- ge moet ook een verschil maken tss vers zweet en oud zweet
vers zweet kan best goed ruiken
oud gedroogd zweet daarentegen eikeba!

- deo is ook geen vervangmiddel voor wassen. als ge al naar zweet stinkt en dan deo daarover geeft ook een best degoutant effect. Is trouwens een van de redenen van het ovedrmatig deogebruik van puberkes. u niet wassen is een vorm van rebelie maar ze proberen dat dan te maskeren door de deo.

VIIIIEEEESSSS!

DGEN

Legacy Member
zotteluc zei:
- ge moet ook een verschil maken tss vers zweet en oud zweet
vers zweet kan best goed ruiken
oud gedroogd zweet daarentegen eikeba!

- deo is ook geen vervangmiddel voor wassen. als ge al naar zweet stinkt en dan deo daarover geeft ook een best degoutant effect. Is trouwens een van de redenen van het ovedrmatig deogebruik van puberkes. u niet wassen is een vorm van rebelie maar ze proberen dat dan te maskeren door de deo.

VIIIIEEEESSSS!
rofl k zie die breezers al allemaal stoer doen van 'ja ik heb me al een paar dagen niet gewassen...MAAR GE RUIKT HET NIET HE!!' :p

drostof

Legacy Member
Zorgt dat er vriendinnen van u over de vloer komen (zo vaak mogelijk) en stook hen op elke keer over de stank mee te zagen. Als al de 'oudere' meiskes da zeggen gaat hij da misschien ook geloven.

ng

Legacy Member
Omdat hij waarschijnlijk meer naar die zal kijken als naar zijn eigen (13 jarige?) leeftijdsgenoten.

Alé kweet ni zenne, een dertienjarige waar nog niks aan te zien is of een zestienjarige ofzo. Who cares wat die dertienjarige denkt, die zestienjarige daarentegen.
Mijn keuze zou snel gemaakt zijn.

Poppel

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik vind mijnz weet in combinatie met zeep geurtje of kiwi-bananengeurtje helemaal niet lekker ruiken

²

Zweet + Axe = weedgeurtje!!

Echt waar, ik liep zo is te zweten na het sporten terwijl ik wa Axe op had en ik zat hele tijd te zoeken waar ze aant paffen waren.. Bleek dus da ik da was :D

Mr. SLASH

Legacy Member
Poppel zei:
²

Zweet + Axe = weedgeurtje!!

Echt waar, ik liep zo is te zweten na het sporten terwijl ik wa Axe op had en ik zat hele tijd te zoeken waar ze aant paffen waren.. Bleek dus da ik da was :D

haha , stelt u voor da ge dan flikken tegen komt :D

MaDDie

Legacy Member
ik heb vandaag ook eens veel axe gebruikt. ik was me vergete te douchen en kvon van mezelf dak niet al te fris rook :p

ff tydens de pauze mezelf vol deo gespoten :)

Gavin

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
haha , stelt u voor da ge dan flikken tegen komt :D
"jama manne, die geur, da ben ik dus eh! ook een beetje? ik heb nog een buske vol!"


in een LO-kleedkamer, wanneer ge daar binnenkomt..amai
daar hangt ook zo een penetrerende, mix van 17 verschillende smaken, deogeur

wecker

Legacy Member
Gavin zei:
"jama manne, die geur, da ben ik dus eh! ook een beetje? ik heb nog een buske vol!"


in een LO-kleedkamer, wanneer ge daar binnenkomt..amai
daar hangt ook zo een penetrerende, mix van 17 verschillende smaken, deogeur


dan moet ge is ne keer langs uwe mond inademe :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan