Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zweet op zich hoeft niet vies te ruiken, het gaat pas stinken als je je niet verzorgt.ik vind mijnz weet in combinatie met zeep geurtje of kiwi-bananengeurtje helemaal niet lekker ruikencclherreman zei:Een deo kan toch helpen als ge transpireert en je je niet direct kan wassen. But thats my opinion![]()
(en daarmee bedoel ik niet datk mij een maand niet was en dak metersgrote okselvijvers heb
teveel is ook teveel)Tha_nOn zei:ik vind mijnz weet in combinatie met zeep geurtje of kiwi-bananengeurtje helemaal niet lekker ruiken
mijn zweet op zich vind ik wel lekker ruiken(en daarmee bedoel ik niet datk mij een maand niet was en dak metersgrote okselvijvers heb
teveel is ook teveel)
Ik gebruik een simpele deo-roller die eigenlijk quasi geurloos is (zeker geen axe toestanden!). Volgens mij neutraliseert die gewoon de geurtjes.cclherreman zei:Ik denk dat mannen en vrouwen ook nog een verschillende 'geur' hebbenIk gebruik een simpele deo-roller die eigenlijk quasi geurloos is (zeker geen axe toestanden!). Volgens mij neutraliseert die gewoon de geurtjes.
)

rofl k zie die breezers al allemaal stoer doen van 'ja ik heb me al een paar dagen niet gewassen...MAAR GE RUIKT HET NIET HE!!'zotteluc zei:- ge moet ook een verschil maken tss vers zweet en oud zweet
vers zweet kan best goed ruiken
oud gedroogd zweet daarentegen eikeba!
- deo is ook geen vervangmiddel voor wassen. als ge al naar zweet stinkt en dan deo daarover geeft ook een best degoutant effect. Is trouwens een van de redenen van het ovedrmatig deogebruik van puberkes. u niet wassen is een vorm van rebelie maar ze proberen dat dan te maskeren door de deo.
VIIIIEEEESSSS!

Tha_nOn zei:ik vind mijnz weet in combinatie met zeep geurtje of kiwi-bananengeurtje helemaal niet lekker ruiken

Poppel zei:²
Zweet + Axe = weedgeurtje!!
Echt waar, ik liep zo is te zweten na het sporten terwijl ik wa Axe op had en ik zat hele tijd te zoeken waar ze aant paffen waren.. Bleek dus da ik da was![]()

"jama manne, die geur, da ben ik dus eh! ook een beetje? ik heb nog een buske vol!"Mr. SLASH zei:haha , stelt u voor da ge dan flikken tegen komt![]()
Gavin zei:"jama manne, die geur, da ben ik dus eh! ook een beetje? ik heb nog een buske vol!"
in een LO-kleedkamer, wanneer ge daar binnenkomt..amai
daar hangt ook zo een penetrerende, mix van 17 verschillende smaken, deogeur
