Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huey

Legacy Member
De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zonder ondergenoemde stof zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG!(zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten.
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.

SweetEmmaRose zei:
Ook als een meisje op msn een foto van zichzelf doorstuurt roept die mij 'amai zie wat een geil meisje wojoooo' etc

is het een marokkaan? beloof mij dat elke keer als hij 'wojooo' zegt, ge een axe buske in zijn oogballen leegspuit..

@[B!'X!R']['@(V)
- tis waarschijnlijk een variatie op de alom gebruikte 'WIJOOOOO' door de marokkaanse jeugd.. ze vinden dat cool denk ik

polarvandal

Legacy Member
Huey zei:
De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.


en.... fout?
Da betwijfel ik nu is echt.
KAn goed zijn dat deo cholordingskes een oorzaak kan zijn, ma de hoofdoorzaak???

Kom op zijn minst me een bewijs af als ge belachelijke (ja da is een belachelijke) uitpsraken doet.

(ni dak ni geloof da et een oorzaak kan zijn, ma djeez, leer nuanceren of leer een bewijs geve)

Sagax

Legacy Member
:eek: mijn buske Adidas bevat aluminium chlorohydraat
mijn deo roller ook
deo roller van ander merk ook al

van mijn armani parfum weet ik het niet want de ingrediënten staan niet vermeld

vind je uberhaupt wel deosprays of deorollers zonder dat aluminium chorohydraat spul? X_x

SweetEmmaRose

Legacy Member
zo van die speciale 'zonder-alles-deos'
voor mensen die voor alles allergisch zijn.


BelgianMini: nee serieus praten helpt ni, met hem en met mijn moeder al over gehad. hij stopt nie met het teveel te gebruiken, en zij stotp niet met het te kopen :p

woooojooo, wajooooo, wijoooo
tis eigenlijk grappig, tis een ier, maar lijkt enorm op een marokkaan. en die gaat naar school op linkeroever, dus heeft hij veel van die vriendjes. Maja das echt wel grappig als die stoere praat probeert te verkope. de helft van de tijd weet hij niet eens wat hij zegt.

kad ook gehoord da da soms borstkanker veroorzaakt, maar de hoofdoorzaak? da weet ik ni hoor :)
wa is de bron?

bulldog567

Legacy Member
asem marokaanse woorden begint te gebruiken=>smack'em :evil:
mag nu ook al voor zoveel deo te gebruiken :)

Dirty_Col

Legacy Member
Tiens, weer een thread van emma die zeer snel groeit :unsure: wat een toeval :unsure:

Enfin, ik ben daar nie echt voor te vinden voor gigantisch veel axe gebruiken, dat begint op uw ademhaling te werken vind ik... vervang anders zijn bus axe eens met een busje gevuld met van dat stinkdierensap waarmee ze zich verdedigen? Dan zallem wel lekker ruiken :p

SIO

Legacy Member
lappen geven, lappen geven, en nog eens lappen geven!
(ma geen te harde he :p)

keb ik men broer ook goed opgevoegd zo ^^
en vertel em mss dat deo geen parfum is, koop em desnoods parfum voor verjaardag, tzal dan toch al beter rieken

BelgianMini

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);7752038 zei:
en @BelgianMini: kdenk nie da iemand van 13 al zo erg ga stinken en zweten ze :p

Nee idd, maar toch een beetje optimistisch bekijken hé.;)

grievie

Legacy Member
Hij gebruikt wsl veel axe omdat em indruk wilt maken op zijn vriendinnekes?
Zeg em 's gewoon dat gij als meiske wel al kunt zeggen, da em fameus over the top gaat zo.

Of zoals gezegd, geeft em er maar ne keer ne steek over als zen vriendjes er bij zijn... Die zullen da wsl grappig vinden, en hem er zelf ook wa mee pesten. En zal wel minderen

En anders... na verloop van tijd zal er wel een opmerking over maken van wie hij het zich aantrekt. Laten doen, hij zal de commentaar wel krijgen, ondervinden da em overdrijft (the hard way, met bijhorende "vernedering"), let the problem solve itself ^^

SecondAccount

Legacy Member
grievie zei:
Hij gebruikt wsl veel axe omdat em indruk wilt maken op zijn vriendinnekes?
Zeg em 's gew .............. j zal de commentaar wel krijgen, ondervinden da em overdrijft (the hard way, met bijhorende "vernedering"), let the problem solve itself ^^

zijt gij zolaat nog wakker :unsure:
enja, simpelste en zoveel al gezegd:
vernederd hem in openbaar.. :evil:

(en int vervolg wa minder spammen op zwam dan worde nie gebanned.. :p)

Dreetn

Legacy Member
En heb je al geprobeerd om te wenen ofzo, zodat hij zichzelf schuldig voelt en dan panikeert?

-RaZoR-

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
hahaha ja, die zit nu pas in die fase 'look emma, i can jump'
'emma can you download hardcore techno for my ipod'
echt schraal :D

SecondAccount: ik was ni begonne :p

grievie: danku voor uw mededeling

Dirty_Col: :$

zeg u broer gewoon dat hij vierkant wordt uitgelachen achter zen rug met zen axe-geur en dat jij daar bent achtergekomen en je wilt voorkomen dat ze hem nog meer uitlachen ofzo :p

resultaat: hij stopt er wrs mee en hij zal je dankbaar zijn ook :p

ByTEsPaWn

Legacy Member
Doe een buske volledig vol met water, hij zal nog evenveel spuiten maar je ruikt het gewoon niet. :)

Robust²

Legacy Member
Lol, van overvloedig deo gebruik naar de discussie over realties emt neven/nichten :p
OT: Ik vind zoiezo dat ook al spuit je niet veel met axe deo's, de geur toch in heel de omgeving hangt.

Shellshock

Legacy Member
Probeert eens met u moeder overeen te komen dat u moeder maar één bus deo per maand voor uw broerke koopt. En als hij meer deo wilt spuiten, moet hij het dan maar zelf betalen. Tzal wel rap stoppen dan. :p

tanktic

Legacy Member
Tis maar een voorstel maar komt je broer goed overeen met je vriend?
zoja laat anders eens je vriend met je broer praten over het overmatig deo gebruik en laat hem zeggen dat zoveel deo een afknapper is voor de meeste meiskes ofzo.
8/10 kans dat hij van een andere (oudere) gast vlugger advies zal aanemen dan van zen zus

kisthechef

Legacy Member
Ge moet gwn een doorzichtig plakkerke over het gaatje van die deo plakken; da valt echt niet op.
Als hij dan gaat spuiten, gaat zijn bus eerst niet werken, waardoor hij nog meer doorduwt en uiteindelijk een ganse hoop deo over z'n broek krijgt.

(voor er iemand zegt 'dat lukt nooit', ik heb het zelf voorgehad :p )

SweetEmmaRose

Legacy Member
@ shellshock, da istem juist, mijn moeder luistert ni naar mij. alleen naar mijn broer :p


@Private-Tanktic: da is een supergoed idee!!!! hij is nu ff aant slapen hier (i (l) techno :p) mr alsem deze avond wakker is ga ik hem da direct bevelen :evil:

Broertje kijkt 'op' naar mijn vriend, altijd zo zijn woordjes overnemen zoals 'chill' :p eeftem ook weken gebruikt in elke zin :D


@ kisthechef: ga ik ook is doen :evil:

@ Math'ke : helemaal ni pwned, da is ook zo :D tis een breezerventje
omg jongens, zijn msn lijst, als ik kan ga ik daar screenshots van nemen, da is ni serieus hoeveel smileys er in zijn lijst staan!

Toch blij da deze trhread mogelijk oplossingen heeft geboden, keep going, als het na al deze hints nog ni lukt, verhuis ik :sop:

Teknoman

Legacy Member
Hij heeft momenteel uw pc toch nodig zegt ge?
Kunt ge dan niet gewoon zeggen dat hij er niet op mag als hij niet stopt met deo te spuiten alsof hij 3 weken op een vuilnisbelt heeft gelegen. Desnoods steekt ge een paswoord op uw gebruikersaccount van windows.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ja idd, mijn vriend was nr I (l) techno :p

Teknoman: liefst een plan waardoor ik geen straf krijg. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan