Huey
Legacy Member
De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zonder ondergenoemde stof zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG!(zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten.
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.
is het een marokkaan? beloof mij dat elke keer als hij 'wojooo' zegt, ge een axe buske in zijn oogballen leegspuit..
@[B!'X!R']['@(V)
- tis waarschijnlijk een variatie op de alom gebruikte 'WIJOOOOO' door de marokkaanse jeugd.. ze vinden dat cool denk ik
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.
SweetEmmaRose zei:Ook als een meisje op msn een foto van zichzelf doorstuurt roept die mij 'amai zie wat een geil meisje wojoooo' etc
is het een marokkaan? beloof mij dat elke keer als hij 'wojooo' zegt, ge een axe buske in zijn oogballen leegspuit..
@[B!'X!R']['@(V)
- tis waarschijnlijk een variatie op de alom gebruikte 'WIJOOOOO' door de marokkaanse jeugd.. ze vinden dat cool denk ik
mijn buske Adidas bevat aluminium chlorohydraat


wat een toeval 

