Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moehaa!

Legacy Member
Beschuldig hem ervan dattem in u persoonlijke files heeft zitte rondneuze en dagge hem betrapt hebt.

Poppel

Legacy Member
moehaa! zei:
Beschuldig hem ervan dattem in u persoonlijke files heeft zitte rondneuze en dagge hem betrapt hebt.

Persoonlijke files op een pc die iedereen gebruikt.. :unsure:

Kan je netzo goed je dagboek open laten liggen int midden van het huis

Terrorist_Hell

Legacy Member
Offtopic: Zwam is beneden. Laatste 30 posts slaan op niets.

Ontopic: ik gebruik nagenoeg nooit deo's, aftershaves, crèmes, etc. omdat ik zo weinig mogelijk chemisch gedoe op m'n huid wil.

Huey zei:
De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zonder ondergenoemde stof zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG!(zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten.
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.
Goeie omschrijving, en ik ga ermee akkoord. Als ge u dagelijks wast, en je genetisch niet anders bepaald bent dan de 'normale' norm, dan zweet je helemaal niet erg en ruik je dat ook niet. Het verstoppen van de zweetporiën kan leiden tot huidaandoeningen of kanker.

Fubro

Legacy Member
OffTopic: Wil ook wel keertj foto zien :P

OnTopic: Mmm.. Toen ik 13j was, elke dag gel in men haar, deo enzo ook.. Maar gewoon, was een meisje en die zei daze da anders wou, sindsdien nimmer gel gebruikt gewoon, en axe al veeeeeele minder.. Heb nu zelfs lang haar:P

idEetje: ge moet iemand vinden, die hij leuk vind, e.g. zen lief of iemand waar em zwak voor heeft.. Hij zal daar ZEKER naar luisteren, omda hij die "wilt" en daar zal hij da wel voor doen.. Moest er da ni zijn, neem et ventje mee naar een fuifke.. als em dan zie wa effect da da eeft op et vrouwelijk geslacht, zal et ook wel stoppen..

http://users.telenet.be/emmarosemc/ik/03-10-2%20015%20edited.JPG

moehaa!

Legacy Member
Poppel zei:
Persoonlijke files op een pc die iedereen gebruikt.. :unsure:

Kan je netzo goed je dagboek open laten liggen int midden van het huis

Lees de thread en weet dat haar broertje tijdelijk mee haar pc gebruikt omdat hij nog geen nieuwe pc heeft.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Poppel zei:
Persoonlijke files op een pc die iedereen gebruikt.. :unsure:

Kan je netzo goed je dagboek open laten liggen int midden van het huis

wij hebben elks onze eigen pc, die van hem is toevallig ff kapot :)

+ al da gezaag over foto's, stop het
wie zoekt, die vindt ;)

Mr. SLASH

Legacy Member
je kan hem toch ook een tweede account aanmaken , 1ntje waarbij em enorm beperkt is , enkel msn en internet

^MystiQ

Legacy Member
Fubro zei:
OnTopic: Mmm.. Toen ik 13j was, elke dag gel in men haar, deo enzo ook.. Maar gewoon, was een meisje en die zei daze da anders wou, sindsdien nimmer gel gebruikt gewoon, en axe al veeeeeele minder.. Heb nu zelfs lang haar:P

Wat een bullshit zeg :ironic:

Ik zal toch wel aandoen wat ik zelf wil zeker, het eerste meiske da tegen mij afkomt van da en da moet ge veranderen aan uzelf zou binnen de eerstevolgende seconden vliegen zenne ^^

Hoe kunt ge nu in godsnaam uzelf zijn als ge uw uiterlijk laat beinvloeden door anderen ? ( en vooral door meisjes dan .. )

Deo gebruik ik zo ie zo al niet overdreven veel .. Alst warm is ofzo, dan wel om de zweetgeurtjes wat tegen te gaan maar verder dan da gaat het niet bij mij ze.

Emma, geef uw breezerbroertje een beetje tijd, een jongen geraakt nogal redelijk rap uit de puberteit ;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
je kan hem toch ook een tweede account aanmaken , 1ntje waarbij em enorm beperkt is , enkel msn en internet

lol het probleem is deo, ni mijn pc :D


Math'ke: idd veranderen voor uw vriend/vriendin is vrij zielig :)
Ik hoop maar dat het verandert voor ik doodval in de badkamer :D

ElBramo

Legacy Member
Axe is echt vuilen boel. Koopt hem eens deftige deo :) En mijn zus deed/doet dat ook nog altijd, haar volspuiten met deo, en dat ruikt effectief nr wc verfrisser... Bah, als ge daarmee in den auto zit is dat om ziek van te worden :)

pvt. stengo

Legacy Member
dreet'n zei:
Ja, er staat zelf op die fles zo'n wiskunde achtige berekening.
Iets van: axe spuiten= vrouwen²

tof tis tot het ² :)
Emma ben je de enige die een opmerking maakt over dat deogebruik van hem of hoort hij dat wel meer? Want als ik dat hier zo allemaal lees ben jij precies de enige die er iets over zegt, dat vind ik dan toch wel raar als hij zo overdrijft. Je zal wel gelijk hebben maar je zal volgens mij een antideo-beweging moeten oprichten.
Misschien kan je een petitie starten en van huis tot huis gaan. Vervolgens overhandig je dit aan de burgemeester of zo. :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ben de enige die da ruikt, ouders zijn s morgens het huis al uit, en als hij dan 'weggaat' naar vrienden, zijn die ook ni thuis.
kortom ouders zijn nooit thuis om da te ruiken :p

Emerxill

Legacy Member
Huey zei:
De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zonder ondergenoemde stof zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG!(zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten.
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.
Ik wil er toch effe op wijzen dat deze info onjuist is.
De verwarring komt doordat er zulke deo's/anti transpirant parabenen zitten. Deze stoffen hebben een gelijkaardige werking dan Oestrogenen, waarvan wel het verband met borstkanker gekend is.
Dat deze parabenen het borstweefsel kunnen bereiken via deo's ed, zelfs met kleine scheerwondjes na het scheren is onwaarschijnlijk.

(bron: kwf Kankerbestrijding)

ElBramo

Legacy Member
Anti-deo beweging bestaat al.
Die houden optochten en hoe meer ge zweet hoe meer aanzien ge krijgt. Ze schenken ook gratis bonensoep en van die dingen... Geloof me, ge wilt daar niet naartoe gaan :D

Tha_nOn

Legacy Member
anyway deo is zowiezo overated
ik blijk allergisch aan deo's ^^ (ik weet neit aan wat in deo's:p ben niet allergische aan dermotested en sans alcool deo's) en ik gebruik er ook echt nooit
en nog niemand heeft gezegd da ik stink \o/
dus volgens mij heeft ongeveer gans de wereldbevolking nen deo niet nodig als hij zich een paar keer in de week wast

en ge zult het moeten ondergaan vrees ik broers die deo spuiten, mijn broer doet dat ook als hij weggaat wel teveel maar ik stoor me daar ni enorm aan (badkamer ruikt naar axe joepie enal:p) geuren gaan weg

Simonn

Legacy Member
Tha_nOn zei:
anyway deo is zowiezo overated
ik blijk allergisch aan deo's ^^ (ik weet neit aan wat in deo's:p ben niet allergische aan dermotested en sans alcool deo's) en ik gebruik er ook echt nooit
en nog niemand heeft gezegd da ik stink \o/
dus volgens mij heeft ongeveer gans de wereldbevolking nen deo niet nodig als hij zich een paar keer in de week wast

en ge zult het moeten ondergaan vrees ik broers die deo spuiten, mijn broer doet dat ook als hij weggaat wel teveel maar ik stoor me daar ni enorm aan (badkamer ruikt naar axe joepie enal:p) geuren gaan weg

Een deo kan toch helpen als ge transpireert en je je niet direct kan wassen. But thats my opinion :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan