Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moehaa! zei:Beschuldig hem ervan dattem in u persoonlijke files heeft zitte rondneuze en dagge hem betrapt hebt.

Goeie omschrijving, en ik ga ermee akkoord. Als ge u dagelijks wast, en je genetisch niet anders bepaald bent dan de 'normale' norm, dan zweet je helemaal niet erg en ruik je dat ook niet. Het verstoppen van de zweetporiën kan leiden tot huidaandoeningen of kanker.Huey zei:De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zonder ondergenoemde stof zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG!(zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten.
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.


Poppel zei:Persoonlijke files op een pc die iedereen gebruikt..
Kan je netzo goed je dagboek open laten liggen int midden van het huis
Poppel zei:Persoonlijke files op een pc die iedereen gebruikt..
Kan je netzo goed je dagboek open laten liggen int midden van het huis


Fubro zei:OnTopic: Mmm.. Toen ik 13j was, elke dag gel in men haar, deo enzo ook.. Maar gewoon, was een meisje en die zei daze da anders wou, sindsdien nimmer gel gebruikt gewoon, en axe al veeeeeele minder.. Heb nu zelfs lang haar![]()

Mr. SLASH zei:je kan hem toch ook een tweede account aanmaken , 1ntje waarbij em enorm beperkt is , enkel msn en internet



Ja, er staat zelf op die fles zo'n wiskunde achtige berekening.Atrox zei:Ma, volgens die reclame ist toch just andersom???![]()
dreet'n zei:Ja, er staat zelf op die fles zo'n wiskunde achtige berekening.
Iets van: axe spuiten= vrouwen²

Ik wil er toch effe op wijzen dat deze info onjuist is.Huey zei:De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.De meeste producten op de markt zijn een combinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zonder ondergenoemde stof zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG!(zelfs onder de naam van deodorant). Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten.
De reden is simpel: slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borst te vinden.
Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti-transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.
ben niet allergische aan dermotested en sans alcool deo's) en ik gebruik er ook echt nooit
) geuren gaan wegTha_nOn zei:anyway deo is zowiezo overated
ik blijk allergisch aan deo's ^^ (ik weet neit aan wat in deo'sben niet allergische aan dermotested en sans alcool deo's) en ik gebruik er ook echt nooit
en nog niemand heeft gezegd da ik stink \o/
dus volgens mij heeft ongeveer gans de wereldbevolking nen deo niet nodig als hij zich een paar keer in de week wast
en ge zult het moeten ondergaan vrees ik broers die deo spuiten, mijn broer doet dat ook als hij weggaat wel teveel maar ik stoor me daar ni enorm aan (badkamer ruikt naar axe joepie enal) geuren gaan weg
