Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Nu, mijn broertje van 13jaar gebruikt extreem veel deo (axe natuurlijk e). Da is echt storend, s morgens als ik de badkamer binnekom, kan ik gewoon nimeer ademen!

Nu juist weeral, hij gaat nu ergens naartoe, zeneigen weer volgespoten. hij is even naar zijn kamer gewandeld en naar beneden, heel het huis stinkt. Ik moest mijn adem inhoude op de trap.

Ik vind da echt belachelijk, zoveel ebde ni nodig, maar mij moeder laat het gewoon toe. Ik heb zelf al superveel keren zijn deo's gewoon verstopt, mja dan krijgt hij er altijd nieuwe.
(volgens mij hebben wij ergens een geheime stash, want er staat altijd terug een nieuw buske)

Dus, de geur overtuigt mijn moeder niet, dat het mij stoort ook ni. Nu de vraag, is da ongezond, zoveel deo? Doet da iets aan de luchtwegen als ge da constant inademt? of zijn er andere factoren?

(Ik had ooit is gelezen over de speculatie da deo geassocieerd wordt met borstkanker doordat het aan de oksel wordt gespoten, maar ik zoek dus echt concreet bewijs :p)

Misschien als ik dat dan afprint en laat zien, da hij eindelijk gaat stoppen. Want op u 13jaar is da echt ni nodig. 't is ook ni da hij extreem stinkt ofzo, das gewoon 'cool' (mja de leeftijd he :p)

Fatalix

Legacy Member
Snel vuurtje ervoor houden de volgende keer dat 'm het weer doet :o
Zal snel over zijn whehehe.

EverlastingHate

Legacy Member
Mss had je voordien niet zo vaak moeten zeggen dat hij stonk :p.

En op uw 13de al weggaan na 20.00u?? :p Damn ben ik antiek :p.

ComputerVISTA

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Mss had je voordien niet zo vaak moeten zeggen dat hij stonk :p.

En op uw 13de al weggaan na 20.00u?? :p Damn ben ik antiek :p.

Idem... LOL 13 en weggaan was zoals een roze ananas... onbestaande :)


Al geprobeerd met hem te zeggen dat hij de fuck moet ophouden of ge eens een fles leegspuit in zijn keelgat?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Naar de ijshockey, denk ik :)
weggaan =/= uitgaan :p
meestal mag die tot 21u30 buiten spelen, en dan huiswerk doen en om 22u gaan slape :p
De jeugd van tegenwoordig :$


En ja ok, soms stonk die wel, mr nadat ge u doucht moet ge toch weinig of geen deo meer spuiten ..

SweetEmmaRose

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Idem... LOL 13 en weggaan was zoals een roze ananas... onbestaande :)


Al geprobeerd met hem te zeggen dat hij de fuck moet ophouden of ge eens een fles leegspuit in zijn keelgat?

Hij is groter als mij :sad:
Liefst alleen maar manieren waarop ik geen straf krijgt mensen :p

DogFacedGod

Legacy Member
puur geweld werkt niet altijd hé :p

Maak gewoon opmerkingen in de trend van: "Waarom zo overdreven met de geurtjes? Heb je een vriendinneke?"
Maak gewoon dat hij zich geneert. Dan stopt hij onmiddelijk.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Tsjerno zei:
puur geweld werkt niet altijd hé :p

Maak gewoon opmerkingen in de trend van: "Waarom zo overdreven met de geurtjes? Heb je een vriendinneke?"
Maak gewoon dat hij zich geneert. Dan stopt hij onmiddelijk.

Werkt ook niet, als hij ff op msn wilt op mijn pc, verandert hij zijn schermafbeelding nr een wijf in bikini., en zegt dan heel stoer 'zie hoe geil dat die is, ky geile tepels, helemaal stijf' ..

Dus hij is ni verlege :p

Ook als een meisje op msn een foto van zichzelf doorstuurt roept die mij 'amai zie wat een geil meisje wojoooo' etc

Jerryboy

Legacy Member
Mijn broerke doet juist hetzelfde, enkel met van die parfum van yves rocher en dat kan idd vré irritant zijn.

Super gezond zal het wel niet zijn maar het veroorzaakt zeker geen kanker of iets dergelijks. Altans volgens dit toch niet.

Bij mij heeft het geholpen toen enkele vriendinnen van mij hem konden overtuigen dat het meisjes afstoot :p achja hij is er 16 dus dien is al iets "redelijker" :d

EverlastingHate

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Werkt ook niet, als hij ff op msn wilt op mijn pc, verandert hij zijn schermafbeelding nr een wijf in bikini., en zegt dan heel stoer 'zie hoe geil dat die is, ky geile tepels, helemaal stijf' ..

Dus hij is ni verlege :p

Ook als een meisje op msn een foto van zichzelf doorstuurt roept die mij 'amai zie wat een geil meisje wojoooo' etc


Gewoon zeggen, het is niet omdat uw mannelijk lid te kort schiet, dat ge dat moet compenseren met deo :p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Jerryboy zei:
Mijn broerke doet juist hetzelfde, enkel met van die parfum van yves rocher en dat kan idd vré irritant zijn.

Super gezond zal het wel niet zijn maar het veroorzaakt zeker geen kanker of iets dergelijks. Altans volgens dit toch niet.

Damnit! :p

Ok nieuw plan: ik zorg da die kanker krijgt, en zeg da da door al die deo is, dan zal die da nooit meer aanrake ! :unsure:

@ EverlastingHate: :rofl:

dunno

Legacy Member
Niet aantrekken, pubers gebruiken deo als parfum. Dat gaat wel weg. En ja, mss moet je de vlam in de pan eens steken. Da kan nog vonken geven tss u & u broer ;)

Thales

Legacy Member
? damm
ie wil wel extreem doen opvallen dat hij zogezegd voor de vrouwen is.
mss wil em zen gayheid verbergen ^^

Gentille

Legacy Member
vuur met vuur bestrijden, spuit zijn kamer eens vol met jou parfum of iets dat hij niet graag ruikt en vraag of hij dat zo plezant vind :evil:

AkiMbO

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Werkt ook niet, als hij ff op msn wilt op mijn pc, verandert hij zijn schermafbeelding nr een wijf in bikini., en zegt dan heel stoer 'zie hoe geil dat die is, ky geile tepels, helemaal stijf' ..

Dus hij is ni verlege :p

Ook als een meisje op msn een foto van zichzelf doorstuurt roept die mij 'amai zie wat een geil meisje wojoooo' etc


:rofl: :rofl:


Amai, 13 jaar :D

denkimi

Legacy Member
pubertijd, dat gaat over.

of anderds gewoon eens de spuitbus leegspuiten in zijn bed

SweetEmmaRose

Legacy Member
Maar deo kost geld, waarop zou ik nu gewoon zomaar superveel deo in zijn kamer spuiten?

wouter_dc

Legacy Member
Opspuiten = busjes verstoppen.
Alleen is opspuiten effectiever :D

Jerryboy

Legacy Member
Kunde hem ni omkopen ofzo, aleja 13j...€10 ofzo moet toch lukken :p

nee ma serieus zijn er dan geen andere mensen die dat irritant vinden ofzo, als die dan allemaal zouden zagen daarover dan zie em mss in dat er iets mis is. Of anders geefde hem van die douche gel van axe ofzo die ruikt al hard genoeg en dan zegde da em geen deo nimr moe gebruiken.

achja wsl pakt geen van dees dingen maarja pubers eh...

Atrox

Legacy Member
Gewoon de luchtverfrisser (liefst lavendel) uitspuiten op zijn kussen, deed ik vroeger ook met mijn broer :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan