Nu, mijn broertje van 13jaar gebruikt extreem veel deo (axe natuurlijk e). Da is echt storend, s morgens als ik de badkamer binnekom, kan ik gewoon nimeer ademen!
Nu juist weeral, hij gaat nu ergens naartoe, zeneigen weer volgespoten. hij is even naar zijn kamer gewandeld en naar beneden, heel het huis stinkt. Ik moest mijn adem inhoude op de trap.
Ik vind da echt belachelijk, zoveel ebde ni nodig, maar mij moeder laat het gewoon toe. Ik heb zelf al superveel keren zijn deo's gewoon verstopt, mja dan krijgt hij er altijd nieuwe.
(volgens mij hebben wij ergens een geheime stash, want er staat altijd terug een nieuw buske)
Dus, de geur overtuigt mijn moeder niet, dat het mij stoort ook ni. Nu de vraag, is da ongezond, zoveel deo? Doet da iets aan de luchtwegen als ge da constant inademt? of zijn er andere factoren?
(Ik had ooit is gelezen over de speculatie da deo geassocieerd wordt met borstkanker doordat het aan de oksel wordt gespoten, maar ik zoek dus echt concreet bewijs

)
Misschien als ik dat dan afprint en laat zien, da hij eindelijk gaat stoppen. Want op u 13jaar is da echt ni nodig. 't is ook ni da hij extreem stinkt ofzo, das gewoon 'cool' (mja de leeftijd he

)