Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Atrox zei:
Eh? Gij gebruikt dus Axe, da ge nie graag ruikt, als ge naar uw vriend gaat? :p
Die rode = Touch mss?

Ik gebruik die, omda da de enige douchegel is da ze daar in huis hebben :p

@CommunityLeader: ben geband van zwam, mr twas echt de bedoeling voor serieuze comments. Volgens mij ga ik ooit s morgens is flauwvallen van die stank :p

CommunityLeader

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik gebruik die, omda da de enige douchegel is da ze daar in huis hebben :p

@CommunityLeader: ben geband van zwam, mr twas echt de bedoeling voor serieuze comments. Volgens mij ga ik ooit s morgens is flauwvallen van die stank :p

dus u verteld mij dat de
Sexy Wulpse Effectieve Erectieopwekkende Tienerfantasie En Mooi Mager Aantrekkelijk Relatief Onfeilbare Sensuele Emma
van zwam is gebanned?:oink:


how the f...?
:p

Burny

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Nu, mijn broertje van 13jaar gebruikt extreem veel deo (axe natuurlijk e). Da is echt storend, s morgens als ik de badkamer binnekom, kan ik gewoon nimeer ademen!

Nu juist weeral, hij gaat nu ergens naartoe, zeneigen weer volgespoten. hij is even naar zijn kamer gewandeld en naar beneden, heel het huis stinkt. Ik moest mijn adem inhoude op de trap.

Ik vind da echt belachelijk, zoveel ebde ni nodig, maar mij moeder laat het gewoon toe. Ik heb zelf al superveel keren zijn deo's gewoon verstopt, mja dan krijgt hij er altijd nieuwe.
(volgens mij hebben wij ergens een geheime stash, want er staat altijd terug een nieuw buske)

Dus, de geur overtuigt mijn moeder niet, dat het mij stoort ook ni. Nu de vraag, is da ongezond, zoveel deo? Doet da iets aan de luchtwegen als ge da constant inademt? of zijn er andere factoren?

(Ik had ooit is gelezen over de speculatie da deo geassocieerd wordt met borstkanker doordat het aan de oksel wordt gespoten, maar ik zoek dus echt concreet bewijs :p)

Misschien als ik dat dan afprint en laat zien, da hij eindelijk gaat stoppen. Want op u 13jaar is da echt ni nodig. 't is ook ni da hij extreem stinkt ofzo, das gewoon 'cool' (mja de leeftijd he :p)

Enkele jaren terug is in Engeland iemand gestorven omdat hij zich meermaals per dag volledig met deo inspoot. Het is dus wel degelijk gevaarlijk. Natuurlijk overdreef die man verschrikkelijk en zal het met uw broertje niet zo'n vaart lopen.

Shyheim

Legacy Member
Gebanned van zwam, hoe doede da?
Allergisch aan melk en koekjes ofwa? :ironic:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Das een andere discussie :)

@Burny: kvind er spitig genoeg geen artikels over :)

Waarom is deo zo damn 'gezond'? :'(

CommunityLeader

Legacy Member
Burny zei:
Enkele jaren terug is in Engeland iemand gestorven omdat hij zich meermaals per dag volledig met deo inspoot. Het is dus wel degelijk gevaarlijk. Natuurlijk overdreef die man verschrikkelijk en zal het met uw broertje niet zo'n vaart lopen.

der zijn homos die deo ook LETTERLIJK inspuiten

met bus enal lol :lol:

moehaa!

Legacy Member
-Badkamer inpalmen als ouders juist weg zijn en dan bezetten tot gij weg moet / klaar zijt?
-Pak ne luchtverfrisser vast en blijf em volgen en spuiten telkens ge tijd hebt.
-Msn-privileges afpakken op u pc(zeer effectief).
-Broertje in bijzijn van zijn vrienden verpletterend vernederen door pinnige opmerking over zijn deogebruik.
-Leuke (vernederende) nickname voor hem vinden ivp met deo en hem daar ALTIJD mee aan te spreken


Iets van dit moet toch werken?

SilentSpring

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Naar de ijshockey, denk ik :)
weggaan =/= uitgaan :p
meestal mag die tot 21u30 buiten spelen, en dan huiswerk doen en om 22u gaan slape :p
De jeugd van tegenwoordig :$


En ja ok, soms stonk die wel, mr nadat ge u doucht moet ge toch weinig of geen deo meer spuiten ..
efkens ot: :wtf: om 22u gaan slapen. Ik mocht pas tot 22u opblijven alsk 14-15 was. Soit, waarom zou dien deo nodig hebben, ik ben da pas beginnen gebruiken alsk 16 was fzo. Tis nie dat die klein mannen zoveel zweten. Nuja, als uw ma zijn kant kiest denkek niet dat ge er veel kunt aan veranderen. (Behalve er es goe op motten zodat hij het onthoudt dat ge da niet graag hebt)

edit: sjans dat m'n broerke da (nog) niet doet. Dien komt ook altijd zot als hij erges op tv fzo nen halfnaakte madam ziet. Of, als er nen 'seksscene' in ne film is waar ge amper nen ronding ziet komt dien al zot:p. Ma als'k ier es lachend opmerk van ja, da's jen vriendinnetje e (als ie over ne meisje bezig is) dan wordt die toch pissed, dusja, miss es proberen;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
moehaa! zei:
-Badkamer inpalmen als ouders juist weg zijn en dan bezetten tot gij weg moet / klaar zijt?
-Pak ne luchtverfrisser vast en blijf em volgen en spuiten telkens ge tijd hebt.
-Msn-privileges afpakken op u pc(zeer effectief).
-Broertje in bijzijn van zijn vrienden verpletterend vernederen door pinnige opmerking over zijn deogebruik.
-Leuke (vernederende) nickname voor hem vinden ivp met deo en hem daar ALTIJD mee aan te spreken


Iets van dit moet toch werken?

hmmmm
- is vroeger opstaan, en gaat dus ni gebeuren :p
- kga zijn kussen al volspuiten
- zijn pc is kapot, en dus nr de winkel, dus das tijdelijk/. en normaal mag ik ni op zijn pc en hij ni op de mijne, mr nu ineens wel :sop:
- goei idee :p
- kgaan der is over nadenken :)


@hierbove: idd, ik ben 18 en ik ga zelf om 22u slape (keb mijn slaap echt nodig).
vroeger moest ik altijd eve vroeg slapen als hem, terwijl ik 5jaar ouder ben :p

Arifiene

Legacy Member
Hmm, er stond een tijdje geleden in de krant dat dit in Engelse scholen voor een 'deo-verbod' had gezorgd. 13-jarige jongens die allemaal de spots op tv (oa met Ben afleck) hadden gezien, en die dachten als ze zich zouden volspuiten met axe dat ze aantrekkelijker zouden zijn voor vrouwen (70% geloofde da ook effectief). De meesten hadden de deo zelfs mee in hun boekentas en spoten tussen speeltijden nog eens, wat voor ene ondraagbare stank zorgde in de klas => resultaat: leraars weigerden nog les te geven en dus werd de deo verboden :p
(mss kunde da uitspelen tegen uw broer : 'het schijnt dat de meeste mannen dat spuiten omdat ze denken dat ze onweerstaanbaar wordne voor vrouwen'...)

Dreetn

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
hmmmm
- is vroeger opstaan, en gaat dus ni gebeuren :p
- kga zijn kussen al volspuiten
- zijn pc is kapot, en dus nr de winkel, dus das tijdelijk/. en normaal mag ik ni op zijn pc en hij ni op de mijne, mr nu ineens wel :sop:
- goei idee :p
- kgaan der is over nadenken :)
Als je met een lokaal netwerk werkt (router dus) dan kan je zorgen dat hij geen internet meer heeft op zijn pc.

Lon$daLe

Legacy Member
kheb een idee om em te doen stoppe ma dan wordt ik weer bestempeld als pervers :p

CommunityLeader

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
en hoe helpt da mij? :p

als je nu zijn busje een sopen doet en eens goed in pipi doet of kakt :evil:

automatisch gaat zijn hele omgeving hem mijden.....:sop:

Dreetn

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
en hoe helpt da mij? :p
Je zegt tegen hem dat als hij die deo nog 1 keer te veel gebruikt, of als je er last van hebt.
Hij bv. voor 1 dag niet op internet kan.
En het aantal dagen altijd maar laten vermeerderen totdat hij stopt.

killgore

Legacy Member
Zeg hem gewoon die deo te gebruiken op zen kamer.

Of een beter merk te kopen :p.

Hellrabbit

Legacy Member
CommunityLeader zei:
als je nu zijn busje een sopen doet en eens goed in pipi doet of kakt :evil:

automatisch gaat zijn hele omgeving hem mijden.....:sop:


ik zou anders niet proberen om busjes deo open te prutsen :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan