Archief - Extreem veel deo gebruiken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Maar deo kost geld, waarop zou ik nu gewoon zomaar superveel deo in zijn kamer spuiten?

je moet er natuurlijk iets voor over hebben ook é :p. Als je hem kan wijzen op de ongemakken gaat hij mess ook minder deo spuiten, mja tis ne puber dus tzal moeilijk gaan

VinceFeet

Legacy Member
Als hij op de pot zit (= kleine ruimte) een trechter op het sleutelgat rammen en een ganse bus leegspuiten. Vervolgens blokkeert ge de deur voor het komende half uur en hij zal dan wel gillend buitenlopen met een deo-fobie for life!

Van dat 'lopen' ben ik wel niet zeker... :unsure:

wouter_dc

Legacy Member
Atrox zei:
Gewoon de luchtverfrisser (liefst lavendel) uitspuiten op zijn kussen, deed ik vroeger ook met mijn broer :cool:
Gewoon ne mottebal erges verstoppen in zijn kamer/bed/kussen. Altijd doeltreffend :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
draait zo nen deo open, vul die met wc-onstopper ...

en laat hem dan ma gretig zen gang gaan :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
VinceFeet zei:
Als hij op de pot zit (= kleine ruimte) een trechter op het sleutelgat rammen en een ganse bus leegspuiten. Vervolgens blokkeert ge de deur voor het komende half uur en hij zal dan wel gillend buitenlopen met een deo-fobie for life!

Van dat 'lopen' ben ik wel niet zeker... :unsure:

hmmm that sounds interesting :)

lopen idd mss ni, ws bewusteloos op de toilet :D

@Atrox: goei idee, kga iets op zijn kussen spuiten :p

@Jerryboy: heb ik al gezegd :p hij gebruikt ook de axe douchegel (stinkt ook :p)

@wouter_dc: ik had het over mijn deo's :p

VinceFeet

Legacy Member
Nee serieus, gebruikt hij al lang deo? Want toen ik die leeftijd had was het ook 'erg stoer' om veel deo te spuiten maar langer dan een maand heeft dat toch niet geduurd bij mij.

Je kan hem ook gewoon nadoen en tijdens het eten naast hem gaan zitten en héél veel deo spuiten. Dat bederft echt je eten.

virtualdude

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Nu de vraag, is da ongezond, zoveel deo? Doet da iets aan de luchtwegen als ge da constant inademt? of zijn er andere factoren?

der is al een tijdje geleden iemand gestorven door extreem veel gebruik van deo.

deo blokkeert het hele zweetproces enzo.

SweetEmmaRose

Legacy Member
VinceFeet zei:
Nee serieus, gebruikt hij al lang deo? Want toen ik die leeftijd had was het ook 'erg stoer' om veel deo te spuiten maar langer dan een maand heeft dat toch niet geduurd bij mij.

Je kan hem ook gewoon nadoen en tijdens het eten naast hem gaan zitten en héél veel deo spuiten. Dat bederft echt je eten.

Maar dan kan ik zelf ni eten :p
Hij doet da nu toch al een paar maanden tot een half jaar.

VinceFeet

Legacy Member
Ik vermoed dat hij die deo niet zelf betaalt? Dan kunnen de ouders de kraan toch (deels) dichtdraaien? Of dan gaat hij mss deo stelen van je vader... :p

Starrk

Legacy Member
Ik heb dat met mijn tweelingbroer ook...

Als die nog maar vertrekt om een uur te gaan joggen spuit die zich vol met papa's dure parfum, en dan kan je gewoon ruiken in welke kamers hij allemaal geweest is...

Misschien gaat die wel helemaal niet joggen... :eek:

Wat je kan doen he emma, is een van zijn pullekes nemen en die volspuiten op hem. Zo heb ik mijn kleine broer van een probleem verholpen.

(En zeg nu niet dat je straf krijgt! Zijn er dan nog ouders die straf geven aan hun jongvolwassen zoon/dochter?)

RaZoR be

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik vermoed dat hij die deo niet zelf betaalt? Dan kunnen de ouders de kraan toch (deels) dichtdraaien? Of dan gaat hij mss deo stelen van je vader... :p


die stinkt mischien niet?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ja da is het juist, mijn ouders.. da kan hun ni schelen dat de badkamer zo stinkt, en hij ook. Die zijn dan al lang het huis uit :p

Die blijven da maar kopen, keb het al heel veel gezegd 'die gebruikt da veel te veel' etc etc

En mijn stiefvader gebruikt geen deo.

@virtualdude: serieus?

@DekadeZ: zijn er ouders die straf geven? ja ik mag dit weekend ni buiten door mijn rapport (mr das ni zo erg, moet toch leren, en vriend is naar i (l) techno)

Starrk

Legacy Member
Mijn ouders doen dat allemaal niet meer ze, misschien eens een boze blik of een stemverheffing :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
bah nee, ik gebruik da als ik bij mijn vriend blijf slapen, die rode. jak :)

virtualdude

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
@virtualdude: serieus?

yup,
iets minder dag 5 jaar geleden.
Was iemand die zich elke dag quasi van top tot teen volspoot. Met de nefaste gevolgen op de zweetporien tot gevolg

Dagelijks gebruik van deo valt trouwens af te raden. Je kan best altijd eens een dag of twee geen of minder deo gebruiken. Dit geeft de zweetklieren de kans zich te ontstoppen.

Atrox

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
bah nee, ik gebruik da als ik bij mijn vriend blijf slapen, die rode. jak :)

Eh? Gij gebruikt dus Axe, da ge nie graag ruikt, als ge naar uw vriend gaat? :p
Die rode = Touch mss?

CommunityLeader

Legacy Member
is zwam en de MSN sectie niet vanonder?:)

OTT

PU schuim doet wonderen ^^

Shyheim

Legacy Member
Zo heb ik er nog gekend die dat deden. Zelfs in hunne nek enzo.
Bekke onder uw oksels eventueel, en verder parfum; meer moet dat niet zijn... :unsure:

Gewoon is attent op maken dat het stinkt? Want teveel stinkt ook effectief.

cooly

Legacy Member
CommunityLeader zei:
is zwam en de MSN sectie niet vanonder?:)

OTT

PU schuim doet wonderen ^^
Als ge zoiets op zwam post krijgt ge niets van serieus antwoord,hier tenminste nog iets.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan