moehaa!
Legacy Member
bartreligion zei:een plaats op aarde waar er ijs bijkomt.
Er komt meer ijs bij omdat het er meer sneeuwt omwille van de opwarming
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartreligion zei:een plaats op aarde waar er ijs bijkomt.
.Instanties zijn momenteel in staat om 2% van alle 'grote' kometen en meteoren te spotten die een bedreiging vormen voor de aarde. Lees: die een diameter hebben van meer dan 1km ofzo.GMotha zei:Komeet: de kans dat er zo'n kanjer komt die ons kan uitroeien is uiterst klein. Haast onbestaande.
Vulkaanuitbarsting, dat gaat er ne fameuze mogen zijn danAlle vulkanen ter wereld die simultaan uitbarsten + nog een paar nieuwe die moder aarde aanmaakt.


Moloch zei:mee bezig? ze hebben al een "teleport" machien gemaakt, al getest ook, was meer zoiets als in de film "the fly"
het luktte trouwens alleen nog maar met moleculen of wat het ook is, moestek de link nu eens vinden..
ge vergeet ook :: totale nucleaire oorlogThales zei:daarjuist was er op canvas een documentaire over de 5 mogelijke gevallen van hoe de mensheid aan zen einde zou komen.
- tsunamie
- komeet ( was mooi gefilmd )
- vulkaanuitbarsting
- ziekte
- deeltjesversnellers

Doom Dragon zei:ge vergeet ook :: totale nucleaire oorlog
tzijn vele die denken da oorlog nie meer mogelijk is ...tzijn in de wereld tal van oorlogen bezig.
zoals isreal die overal keet wil schoppen
en de vs tegen het terrorisme
en dan moslims tegen moslims
sjieten tegen soenieten
... tis maar kwestie van tijd voor WO3 uitbreekt en heel de wereld onleefbaar wordt
als die griep ons nie eerder pakt.
en van de komeet... zeker waar.
ook kan er van hier op morgen ommekeer een zwart gat naast onze planeet of zon verschijnen, en dan ist ook helemaal gedaan.
zwarte gaten kunnen overal en gelijk wnnr opduiken.. we hebben alleen nog maar chance gehad
Tyfius zei:Of, nog toffer. Een zwart gat dat gewoon ineens opduikt in het midden van onze wereldbol.
Boem zeg...

Maar ze zijn nog steeds een zeldzaam fenomeen. Ik zou eerder dat we chance hebben dat er hier eentje komt. Meer kans de lotto te winnen.Doom Dragon zei:zwarte gaten kunnen overal en gelijk wnnr opduiken.. we hebben alleen nog maar chance gehad
GMotha zei:Ziekte: unlikely, er kunnen 90.000.000 sterven van een ziekte, dan hebben we'r nog 5.910.000.000 over.
Wu-chAn zei:of nanorobots die alles op wereld vernietigen.

Eventjes muggenziften, de velden zijn in staat op deeltjes aan snelheden die de lichtsnelheid benaderen te transporteren. Lichtsnelheid creëert oneindig grote massa's en dergelijke onplezierigheden.GMotha zei:Een aparaat dat atomen/moleculen of whatever fameus versnelt.
Beeld u een tunnel in die door sterke elektrische velden in staat is deeltjes tegen lichtsnelheid te transporteren.
Ze denken waarschijnlijk in doomsday-scenarios dat zulk aparaat in staat is een zwart gat te creëren. Totnogtoe nog niet bewezen, maar ik betwijfel of de mensheid wel in staat is om zo'n enorm krachtig "natuurverschijnsel" te maken.
Als de theoriën rond zwarte gaten juist zijn, wat wel mogelijk lijkt, heb je eigenlijk gewoon genoeg massa nodig om het ruimte-tijdvlak in dergelijke maten af te krommen zodat alles wat erin "valt" er niet meer uit kan. Een super nova is een ster die ontploft, als er na die ontploffing genoeg massa is dan kan die een neutronenster vormen, die blijft dan bestaan dankzij het principe van Pauli, in extremere gevallen, bij heel hoge massa's, en dan spreken wel over enkele tonnen die bij wijze van spreke in een teelepeltje passen, zal het geheel bezwijken onder de zwaartekracht. Er zijn theoriën over een soort tussenfase, namelijk quarksterren, maar dat is iets heel hypothetisch.Dark^Wolverine zei:Zwarte gaten hebben toch een super nova explosie nodig of niet?
Dan kan het toch niet zomaar zonder je het weet van het ene moment op het andere te voorschijn komen?
kan fout zijn, maar daar over ging het toch eens op NG.
Ik hoop dat ik h et wel nog mag meemaken, maar dan wel tegen dat ik al ver dood ben.

GMotha zei:Een tsunami zal nooit de mensheid uitroeien (dat volk in siberië kan daar niet door gepakt worden, zuidamerikaanse landen hebben een hugeass-golfbreker genaamd het andes-gebergte, onze golfbreker heet groot brittannië, mongolië is zo goed als safe voor alle mogelijke natuurrampen etc...)... Ze hebben tsunami weeral bovengehaald dankzij de massahysterie indertijd, de retards.
Komeet: de kans dat er zo'n kanjer komt die ons kan uitroeien is uiterst klein. Haast onbestaande.
Vulkaanuitbarsting, dat gaat er ne fameuze mogen zijn danAlle vulkanen ter wereld die simultaan uitbarsten + nog een paar nieuwe die moder aarde aanmaakt.
Ziekte: unlikely, er kunnen 90.000.000 sterven van een ziekte, dan hebben we'r nog 5.910.000.000 over.
Deeltjes versneller: dno.
Overduidelijk dat die documentaire gemaakt is door mensen die teveel rampenfilms zien.
