Archief - End Day

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hellrabbit

Legacy Member
BaBsie zei:
Kheb ooit eens een documentaire gezien over een zwarte gaten.
Het is mogelijk dat onze planeet "ooit" door een zwart gat gaat opgezogen worden en dan ist ook gedaan met ons.
Alhoewel ik niet zou weten wat er in het zwarte gat is :unsure:

een leven vol pijn en afzien, waarbij onze planeet gereduceerd wordt tot een cm³?

of nee, schrap dat "leven" maar

Teknoman

Legacy Member
Wat ook een zeer interessante site is die handelt over einde der tijden scenarios is www.exitmundi.nl
Bvb aan een gamma ray burst, dat is gewoon "zap" en heel het zonnestel is weg.

DBK

Legacy Member
Legendary d.C. zei:
idd, dat ergens aan de westkust van afrika, da zou een enorme tsunamie veroorzaken waardoor de westkust van amerika 10 km landinwaarts verwoest zou worden.

Wij gaan hoogstes een golfke meer ondervinden
la palma hé, zo canarische eilanden

Gamedude

Legacy Member
voor al die rampscenario's dat te maken hebben met water: tsunamis, de polen die smelten en daardoor landen doen overstromen zitten we hier in benelux = de lage landen natuurlijk niet voordelig...

Quilombo

Legacy Member
toch wel.
de opwarming van de aarde zal voor ons alleen maar positieve gevolgen hebben. niet zo echter voor de helft van de aardbewoners die langs de kust wonen :niceone:

bartje_n

Legacy Member
Gamedude zei:
voor al die rampscenario's dat te maken hebben met water: tsunamis, de polen die smelten en daardoor landen doen overstromen zitten we hier in benelux = de lage landen natuurlijk niet voordelig...

als de polen smelten zal het water niet stijgen (is al zo vaak gezegt) alleen als het ijs wat zich op land bevind smelt stijgt het zee niveau

killgore

Legacy Member
bartje_n zei:
als de polen smelten zal het water niet stijgen (is al zo vaak gezegt) alleen als het ijs wat zich op land bevind smelt stijgt het zee niveau

wat denk je dat de zuidpool is <_<?

Frigo

Legacy Member
ik zou wel graag het einde van de wereld meemaken. Dit maak je ook maar 1 keer mee, en als 1ste...

Stimpy

Legacy Member
de wereld zou toch vergaan in 1999
ik geloof ni in die voorspellingen en we zullle het wel zien aankomen zeker alst zo ver is

GMotha

Legacy Member
Een tsunami zal nooit de mensheid uitroeien (dat volk in siberië kan daar niet door gepakt worden, zuidamerikaanse landen hebben een hugeass-golfbreker genaamd het andes-gebergte, onze golfbreker heet groot brittannië, mongolië is zo goed als safe voor alle mogelijke natuurrampen etc...)... Ze hebben tsunami weeral bovengehaald dankzij de massahysterie indertijd, de retards.

Komeet: de kans dat er zo'n kanjer komt die ons kan uitroeien is uiterst klein. Haast onbestaande.

Vulkaanuitbarsting, dat gaat er ne fameuze mogen zijn dan:p Alle vulkanen ter wereld die simultaan uitbarsten + nog een paar nieuwe die moder aarde aanmaakt.

Ziekte: unlikely, er kunnen 90.000.000 sterven van een ziekte, dan hebben we'r nog 5.910.000.000 over.

Deeltjes versneller: dno.


Overduidelijk dat die documentaire gemaakt is door mensen die teveel rampenfilms zien.

Fighting Hobbit

Legacy Member
GMotha zei:
Komeet: de kans dat er zo'n kanjer komt die ons kan uitroeien is uiterst klein. Haast onbestaande.

Moest Jupiter daar niet rondzweven zou het vaker gebeuren dan je denkt...

GMotha

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Moest Jupiter daar niet rondzweven zou het vaker gebeuren dan je denkt...
Jammer genoeg is jupiter wel degelijk aanwezig.

Zo kunnen we natuurlijk zeggen dat alle rampen zullen gebeuren.
- Als we niet zoveel landmassa hadden zou een tsunami ons allemaal pakken.
- Als onze planeet niet zo oud was als nu zouden we al lang gewiped zijn geweest door vulkanen.
- Als dit er niet was dat er wel is zou dit en dat...

GMotha

Legacy Member
Stimpy zei:
wat is die deeltjesversneller?
Een aparaat dat atomen/moleculen of whatever fameus versnelt.
Beeld u een tunnel in die door sterke elektrische velden in staat is deeltjes tegen lichtsnelheid te transporteren.

Ze denken waarschijnlijk in doomsday-scenarios dat zulk aparaat in staat is een zwart gat te creëren. Totnogtoe nog niet bewezen, maar ik betwijfel of de mensheid wel in staat is om zo'n enorm krachtig "natuurverschijnsel" te maken.

Stimpy

Legacy Member
en zijn ze daar al mee bezig :oink:
dus op 1 minuut aan de andere kant van de wereld staan als ge door die tunnel gaat? die breekt u af en bouwt u op?

lol zo ne keer wa echte spulle via msn versturen in de toekomst : P

GMotha

Legacy Member
Stimpy zei:
en zijn ze daar al mee bezig :oink:
dus op 1 minuut aan de andere kant van de wereld staan als ge door die tunnel gaat?
In principe wel ja.
Stimpy zei:
die breekt u af en bouwt u op?
Nee, het werkt nog steeds maar op moleculair niveau. Dus minieme deeltjes. Een voorwerp zou te complex zijn en eerder aan stukken gerukt worden.

Bart Religion

Legacy Member
roei alle leven uit op aarde behalve 2 soorten en je zal zien dat de mens erbij zit (tesamen met de kakkerlak)

GMotha

Legacy Member
bartreligion zei:
roei alle leven uit op aarde behalve 2 soorten en je zal zien dat de mens erbij zit (tesamen met de kakkerlak)
What about:
Muizen, ratten, mieren, ...

Een paar van de soorten die de mensheid op aarde zullen overleven.

Moloch

Legacy Member
Stimpy zei:
en zijn ze daar al mee bezig :oink:
dus op 1 minuut aan de andere kant van de wereld staan als ge door die tunnel gaat? die breekt u af en bouwt u op?

lol zo ne keer wa echte spulle via msn versturen in de toekomst : P

mee bezig? ze hebben al een "teleport" machien gemaakt, al getest ook, was meer zoiets als in de film "the fly"

het luktte trouwens alleen nog maar met moleculen of wat het ook is, moestek de link nu eens vinden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan