Een tsunami zal nooit de mensheid uitroeien (dat volk in siberië kan daar niet door gepakt worden, zuidamerikaanse landen hebben een hugeass-golfbreker genaamd het andes-gebergte, onze golfbreker heet groot brittannië, mongolië is zo goed als safe voor alle mogelijke natuurrampen etc...)... Ze hebben tsunami weeral bovengehaald dankzij de massahysterie indertijd, de retards.
Komeet: de kans dat er zo'n kanjer komt die ons kan uitroeien is uiterst klein. Haast onbestaande.
Vulkaanuitbarsting, dat gaat er ne fameuze mogen zijn dan

Alle vulkanen ter wereld die simultaan uitbarsten + nog een paar nieuwe die moder aarde aanmaakt.
Ziekte: unlikely, er kunnen 90.000.000 sterven van een ziekte, dan hebben we'r nog 5.910.000.000 over.
Deeltjes versneller: dno.
Overduidelijk dat die documentaire gemaakt is door mensen die teveel rampenfilms zien.