Thales
Legacy Member
daarjuist was er op canvas een documentaire over de 5 mogelijke gevallen van hoe de mensheid aan zen einde zou komen.
- tsunamie
- komeet ( was mooi gefilmd )
- vulkaanuitbarsting
- ziekte
- deeltjesversnellers
nu zo'n grote ziekte is al geweest, namelijk met de spaanse griep. Ik verschoot wel dat dat zo groot was, circa 90 miljoen doden. Hoe was die eigenlijk onstaan? ze zeiden iets van soldaten enzo... en in 1918.. eigenlijk niet zo lang geleden.
ook dat laatste vond ik raar met die deeltejsversnellers ofzo.
een soort van experiment dat de mens in de toekomst wil doen die iets met de big bang te maken heeft en dat zou een zeer groot effect hebben als het misgaat, waardoor alles zou stoppen met bestaan ofzo. Of alles zou opgezogen worden.
Nu, ik vond het zeer interessant.
Het schrikwekkendste vind ik toch wel die wereldweide griepepidemie.
nog iemand dit gezien en wat vond je ervan...
- tsunamie
- komeet ( was mooi gefilmd )
- vulkaanuitbarsting
- ziekte
- deeltjesversnellers
nu zo'n grote ziekte is al geweest, namelijk met de spaanse griep. Ik verschoot wel dat dat zo groot was, circa 90 miljoen doden. Hoe was die eigenlijk onstaan? ze zeiden iets van soldaten enzo... en in 1918.. eigenlijk niet zo lang geleden.
ook dat laatste vond ik raar met die deeltejsversnellers ofzo.
een soort van experiment dat de mens in de toekomst wil doen die iets met de big bang te maken heeft en dat zou een zeer groot effect hebben als het misgaat, waardoor alles zou stoppen met bestaan ofzo. Of alles zou opgezogen worden.
Nu, ik vond het zeer interessant.
Het schrikwekkendste vind ik toch wel die wereldweide griepepidemie.
nog iemand dit gezien en wat vond je ervan...



.
.