Fatalix
Legacy Member
Allrite,
Even vraagje ivm online bankieren:
Had zelf een NL bankpas, maar kon hier nergens mee betalen (ondanks het een EUropas was..)
maarja, anyway, nu de dexia kaart van mn moeder gekregen.
Maar wil hier nu mee gaan telebankieren.
Moet ik dan eerst naar een dexia kantoor ofzo en een pakketje halen?
De naam van mn ma staat er nog altijd op..dat probleem? Of moet ze dan gewoon even mee en haar id laten zien?
Ty!
Even vraagje ivm online bankieren:
Had zelf een NL bankpas, maar kon hier nergens mee betalen (ondanks het een EUropas was..)
maarja, anyway, nu de dexia kaart van mn moeder gekregen.
Maar wil hier nu mee gaan telebankieren.
Moet ik dan eerst naar een dexia kantoor ofzo en een pakketje halen?
De naam van mn ma staat er nog altijd op..dat probleem? Of moet ze dan gewoon even mee en haar id laten zien?
Ty!


) en dit in mindering brengen bij het lange termijnsparen. Bouwsparen is echter altijd voordeliger dan lange termijnsparen (beiden vak IX op het belastingsformulier).