TitaTovenaartje
Legacy Member
Heb nog altijd geen goede informatie kunnen bekomen.
Ik zou graag bij een bank een soort van sparen doen.
Hoeveel ik spaar per maand/jaar moet een vrije keuze zijn.
En het moet aftrekbaar zijn van de belastigen
Maar geen pensioensparen.
en dat ik er binnen dit en 2-3jaar max aan kan.
mvg Tita
Ik zou graag bij een bank een soort van sparen doen.
Hoeveel ik spaar per maand/jaar moet een vrije keuze zijn.
En het moet aftrekbaar zijn van de belastigen
Maar geen pensioensparen.
en dat ik er binnen dit en 2-3jaar max aan kan.
mvg Tita
). Ik zou voor 3 jaar kiezen voor een termijnrekening
da's dan mijn keuze, moest het zijn dat je het dringend nodig hebt, kan je er toch iets makkelijker aan dan vb. bij een kasbon. Je kan ook meer risico nemen en naar fondsen gaan, maar denk niet dat de bedoeling is. Al zijn er al ICB's met kapitaalgarantie, maar de opbrengst op 2-3 jaar is niet je dat & beurs staat imo te hoog voor het ogenblik.