Voor de verandering ik even een vraag stellen,
zijn hier mensen van -25jaar die NIET werken en een visa/mastercard hebben?
zoja, bij welke bank ? eventuele voorwaarden?
ik ben het nog niet echt gaan vragen, ik heb gehoord dat het bij KBC wel mogenlijk zou zijn, maar ik vrees dat zoals bij de meeste banken ze eisen dat je vast werk hebt.
citibank geeft er naar het schijnt, met voorwaarde van permanent 750euro op je rekening te hebben. ik heb echter geen zin om nog een rekening bij nog een bank te openen, en 'zeker' niet bij citibank.
dus ja, wie eventueel iets weet.