GhO$T
Legacy Member
Wafelijzer is blijkbaar kennerwafelijzer zei:BELEGGINSFONDSEN algemeen.
alhoewel alle banken u het zullen aanraden en ze achter uw geld zitten zal iedereen je het advies geven beleggingsfondsen te kopen. vergis je echter niet.
Vele onafhankelijke beurskenners hebben al hun afkeur voor beleggingsfondsen laten blijken. Warren buffet oa (4de rijkste man v/d wereld ) en zo zijn er nog velen.
uit studies blijkt dat 9 op de 10 beleggingsfondsen SLECHTER als de beurs presteren.
koop je er toch een, moet je het op lange, lange termijn zien. minstens 10jaar. en u zeker niet laten afschrikken door tussentijdse sterke terugvallen.

ouders hebben zich paar jaar terug (kan niet echt zeggen hoeveel) bij kbc ook aan zo'n beleggingsfonds gewaagd bij kbc, volkomen veilig natuurlijk volgens hen.
In het begin mooie winst gemaakt, maar natuurlijk geld laten staan en daarna is dat ding zwaar in het rood gegaan.
Nu paar jaar later nog altijd in het verlies, dus volgens jou moeten ze dat geld zeker laten staan en is er dan zelfs nog een kans dat ze het beginbedrag tenminste terugzien
? Want ze hebben er al aan gedacht om ermee te stoppen, maar dat zou ook zonde zijn met al dat verlies, of lopen zo'n dingen nog het risico van opnieuw verder weg te zakken?
