Archief - Alcohol op fuiven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar een fuif waar geen alcohol geserveerd wordt?


  • Totaal aantal stemmers
    513
  • Opiniepeiling gesloten.

Kurobu

Legacy Member
maar zo een fuif is verdomd goed om eens alle stres opzij te zetten en eens aan nieks anders te denken denken dan aan u volgende danspas :p
en comercieelen brol ..
iedereen heeft zijn smaak he.
en op een fuif moet je geen muziek draaien die niemand kent. want dit brengt moeilijker de sfeer op hang..
die comerciele muziek brengt veel sfeer .. kijk maar naar lief konijntje :p ( zaag liedje imo ) maar brengt sfeer.. en zo een liedjes als my humps en zo..da zweept gewoon het publiek op..^^

alcohol - 16 jaar is zowiezo verboden zeker ?
maar wees maar zeker dat er nog veel rotte appels overblijven als je dit invoert op fuiven.
meestal is het zelfs zo dat je onder de 16 niet binnen mag.. maar de uitvoering van dit systeem is een andere descutie

Shibby

Legacy Member
Drank is niet steeds noodzakelijk om een echt feestje te hebben, het heeft alleen veel met elkaar te maken.
Wat je onder alcohol verstaat doet ook meestal al veel. Versta je daar sterke dranken onder of gewoon lichte dranken zoals een gewone frisse pint. Fuiven waar je helemaal geen alcoholische dranken kan krijgen zijn volgens mij heel zeldzaam.
Voor mij is een fuif waar geen sterke drank aanwezig is ook leuk, alhoewel dat een rode wodka fanta of een wiskey cola ook altijd wel kan smaken ;)

Virz

Legacy Member
We zijn toch een van de weinige landen waar er zomaar alcohol op elke fuif mag verkocht worden als ik me niet vergis? Dus wees blij en geniet ervan:p

Min puntje: dikwijls smaakt het bier niet, zeker in die plastieke bekertjes...tis en blijft drinke om te drinken hé.. (bij de meeste:))

Suphafly

Legacy Member
Virz zei:
We zijn toch een van de weinige landen waar er zomaar alcohol op elke fuif mag verkocht worden als ik me niet vergis? Dus wees blij en geniet ervan:p

Min puntje: dikwijls smaakt het bier niet, zeker in die plastieke bekertjes...tis en blijft drinke om te drinken hé.. (bij de meeste:))


ni elke cola smaakt ook hetzelfde hoor :p
blik, fles, glas, ...
of cola die komt uit de mc donalds of andere cola's

Genious

Legacy Member
reteiP zei:
Ik heb nee gevote, now shoot me all.
imo kunde alcohol perfect gebruiken zonder misbruik.
Dus om misbruik uit te sluiten een fuif geven zonder alcohol zou niet opwegen tegen het publieksverlies.
Dan kunde gewoon beter -16 verbieden en is alles opgelost.

Quasi alle grote drinkers (zatlappen zou ik zelfs zeggen bij bepaalde) die ik ken zijn nochtans ouder dan 16 hoor.

leeftijd heeft hier denk ik niet veel mee te maken.

Hiapoe

Legacy Member
Genious zei:
Quasi alle grote drinkers (zatlappen zou ik zelfs zeggen bij bepaalde) die ik ken zijn nochtans ouder dan 16 hoor.

leeftijd heeft hier denk ik niet veel mee te maken.

Da klopt. Maar hoe komt het denkt ge dat die mannen zatlap geworden zijn?

Kzal ik het u zeggen: Als ze jong waren zijn ze nooit aangeleerd dat u zat drinken niet normaal is, en iets uitzonderlijks zou moeten zijn en zeker al niet iets zou moeten zijn om fier op te zijn.

Ge kent het wel: Al die mannen/vrouwen die op hun 40ste elken dag op café zitten, eruit zien als 60-jarigen, me hangende ogen, en andere hangende lichaamsdelen. Volledig uitgeblust, opgebrand, geen fut meer... gewoon nog op café zitten en een paar schunnige moppen vertellen die ze al allemaal 100 keer gehoord hebben... "Alé cafébaas, geeft er mij nog enen" is de enige zin die ze nog deftig kunnen uitspreken...

En ja das allemaal begonnen op hun +-16de ;)

enZiiime

Legacy Member
Nee gestemd.

Reden?

fuif zonder alcohol... weet je al op voorand dat het voor kindjes is :D

OT => Zoals sommigen openlucht fuiven krijg ik dik het schijt van kinnekes die 12 jaar zijn, en daar me een pint rondlopen...

schandalig gewoon, en ze voele hun zo stoer eh



En uitgaan voor u straal te zuipe?

soms hebde wel is zo'n daggeske dage is wilt dage u nix aantrekt en echt is goe amuseert.

(Ik kan heel goe tege alcohol, ik word niet agressief, ik word gewoon vele grappiger, losser, sociaaler => de voordelen :D)

dus ik weet van men eige da niemand problemen heeft dat ik straal ben

alle, nadeel is wel => evewichtsverlies soms :D

wizz

Legacy Member
maar zo een fuif is verdomd goed om eens alle stres opzij te zetten en eens aan nieks anders te denken denken dan aan u volgende danspas
en comercieelen brol ..
iedereen heeft zijn smaak he.
en op een fuif moet je geen muziek draaien die niemand kent. want dit brengt moeilijker de sfeer op hang..
die comerciele muziek brengt veel sfeer .. kijk maar naar lief konijntje ( zaag liedje imo ) maar brengt sfeer.. en zo een liedjes als my humps en zo..da zweept gewoon het publiek op..^^

Da zijn geen fuiven he :)

Hellrabbit

Legacy Member
Maar het gaat hier nogaltijd over fuiven he :/

Volgens mij kan iedereen hier zich wel amuseren zonder zat te zijn
Als ik op café ga of naar een jeugdhuis ofzo moet ik ook nie zat zijn (dat gebeurt zelfs eerder per uitzondering). Dan heb ik genoeg aan een paar pintjes voor de smaak en sociaal contact enzo.

Maar een fuif :/
Als ge naar een fuif gaat en ge drinkt niet dan zit ge met een bende klein kinderen die alles zitten geven op een extreme takkeherrie die sommigen voor de gemakkelijkheid muziek durven noemen.

Mss daarom dat ik ook zo weinig mogelijk op de fuif zelf probeer te vertoeven tegenwoordig en al lichtjes aangeschoten ben als ik toekom :p

lttuvix

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Maar een fuif :/
Als ge naar een fuif gaat en ge drinkt niet dan zit ge met een bende klein kinderen die alles zitten geven op een extreme takkeherrie die sommigen voor de gemakkelijkheid muziek durven noemen.

Mss daarom dat ik ook zo weinig mogelijk op de fuif zelf probeer te vertoeven tegenwoordig en al lichtjes aangeschoten ben als ik toekom :p
daar heeft em groot gelijk in
eens ge +18 zijt zijt ge meestal al een van de oudere op een fuif, dan word er nog meestal van die muziek gedraait da al 100 maal gedraaid is en zie je de jongeren lekker geven (zoals wij in hun tijd) en dan lach je es en bedenk je oh god laten we er nog eentje achterover kappen :p

cuda

Legacy Member
nee kwestie van da ik me dood zou vervelen.
de muziek is 9 van de 10 keren marginaal, het volk bestaat vaak uit klein kindere en zonder alcohol (of andere illigale drugs) in mijn lichaam zou ik veel vlugger ruzie hebbe met al die ruziezoekende "bendes".

Suphafly

Legacy Member
Virz zei:
Wat is je punt?

gewoon da ze zaten te zagen van da bier alleen zou smaken op de gepaste plaats enzo...
das dan hetzelfde mee elken drank imo

EternalSilence

Legacy Member
"Ja"

waarom nie
ik ga vooral naar fuifen om leute te maken, nie om mij zat te zuipen, dom te doen, en dan de andere dag met een grote kater zitten om niets meer van die fuif te herinneren

meestal drink ik lijk 3 pinten.. en dan andere dingen .. dusja
ik lach altijd met de mensen die in slaap vallen omda ze teveel gezopen hebben :p
da's geen karakter om 'neen' te kunnen zeggen imo

metaphore

Legacy Member
Doom Dragon zei:
"Ja"

waarom nie
ik ga vooral naar fuifen om leute te maken, nie om mij zat te zuipen, dom te doen, en dan de andere dag met een grote kater zitten om niets meer van die fuif te herinneren

meestal drink ik lijk 3 pinten.. en dan andere dingen .. dusja
ik lach altijd met de mensen die in slaap vallen omda ze teveel gezopen hebben :p
da's geen karakter om 'neen' te kunnen zeggen imo

of juist het karakter om door te gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan